Coffee Break Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Har en skjorte som har fått en del rødvin på seg. Brukte den på byen for en måned siden ca, og har ikke sett det før nå da jeg tok den ut av skapet igjen. Noen som har noen triks til hvordan jeg kan få fjernet flekkene, eller er det en lost cause? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Mener jeg har hørt eddik, men det kan ha vært for noe annet. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Kjapt google søk gir følgende Removing Old Red Wine Stains Dried wine stains are more difficult to remove, but not impossible. Again, be sure throughout the process to blot the stain, not rub it, as this will only push the stain further into the fabric. You Will Need: Non-bleach/Non-alkali dish detergent such as Dawn Hydrogen peroxide (3%) Towel Cloth white cloths or paper towels Cream of Tartar Water How to Remove the Red Wine Stain: These techniques should be safe for most washable fabrics, but be sure to test a small, inconspicuous spot to ensure there is no discoloring or damage to the fabric fibers. It’s very important to BLOT throughout this entire process DO NOT SCRUB. Working from the outside of the stain towards the center will keep the stain from spreading. Place a towel inside of the garment to keep the stain from transferring to the other side. Blot the stain with a solution of one part dish detergent and 2 parts hydrogen peroxide. If this does not remove the stain, try applying a paste made of cream of tartar and water. Let it set for a few minutes and then rinse by blotting with a clean damp towel. When the stain is removed, wash the clothing in cold water following detergent recommendations on the care tag. You may want to air-dry the clothing to be sure the stain is not noticeable when it’s dry. If you place it in the dryer and it’s not completely gone, it will be set from the heat and impossible to remove. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Eddik og vann er for flekker på semsket skinn. Ihvertfall det jeg bruker det til Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Eddik og vann er for flekker på semsket skinn. Ihvertfall det jeg bruker det til Eddik fungerer til svært mye forskjellig, inkludert flekkfjerning, rens av diverse kjøkkenutstyr, semsket skinn m.m. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg har ikke kommet helt til kjøkkenutstyr i livet mitt enda Ikke mye flekkfjerning på klær heller. Stort sett dama som gjør det meste "sånne" ting. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 takk for svar! får teste det ut! noen som vet hvor jeg får kjøpt hydrogenperoksid? kanskje klorin funker like greit? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Urin funker best men er av naturlige grunner ikke så populært. Med det er helt rent og ufarlig ^^ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Ganske ålreit salg på Norse Store nå: www.norsestore.com Plukket med meg en del plagg når salget åpnet i dag tidlig, ny regnfrakk blant annet. Hvilken kjøpte du? Kjøpte meg nettopp Elka 4 Pocket Parka. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Hvilken kjøpte du? Kjøpte meg nettopp Elka 4 Pocket Parka. Veldig fornøyd. Endte opp med denne - Elka Rain Mac. Hadde lyst på 4 Pocket Parka, men de hadde ikke flere igjen i Small (eller Medium så vidt jeg kan huske) så da ble det Rain Mac istedenfor. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Hvor kan jeg få inspirasjon til sommerklær? Er så forbanna uinspirert når jeg er ute å handler at jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Hender at jeg kommer hjem tomhendt. Aldri hatt problemer med dette før. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 hadde vært digg med morgenkåpe, noen forslag til hvor man kan kjøpe det? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) hadde vært digg med morgenkåpe, noen forslag til hvor man kan kjøpe det? IKEA, Living, PRL, Gant, HM, Jysk, Europris, Dalia kebab you name it. Endret 10. juli 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 skulle likt å ha en morgenkåpe fra daila kebab, hvaslags stoff har de? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg også!! Bruker morgenkåpe 2-4 timer hver dag Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg pleier stort sett å si at alle klær som er for store i minste størrelse har ræva passform, men det er jo i høyeste grad subjektivt. Tør nesten påstå at du selv har litt feil passform da Anyways, noen som har erfaringer med Bel y Cia? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Hva tenker dere om å kjøpe brukte sko? Har veldig lyst på et par eller to med sko fra Allen Edmonds, men disse ligger som regel på over 3.000,- kroner i pris over disk i Norge. På ebay kan man få vedig pene eksemplarer for helt ned i 500,- kroner paret. Ser ut som de fleste er tatt veldig godt vare på og det skal jo være godt håndtverk? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Tør nesten påstå at du selv har litt feil passform da Anyways, noen som har erfaringer med Bel y Cia? Du er nok ikke alene om å mene det, for å si det sånn. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Hva tenker dere om å kjøpe brukte sko? Har veldig lyst på et par eller to med sko fra Allen Edmonds, men disse ligger som regel på over 3.000,- kroner i pris over disk i Norge. På ebay kan man få vedig pene eksemplarer for helt ned i 500,- kroner paret. Ser ut som de fleste er tatt veldig godt vare på og det skal jo være godt håndtverk? Hvis du er sikker på størrelse i AE-sko så er det greit nok det, men jeg ville ha fått prøvd først. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Hva tenker dere om å kjøpe brukte sko? Har veldig lyst på et par eller to med sko fra Allen Edmonds, men disse ligger som regel på over 3.000,- kroner i pris over disk i Norge. På ebay kan man få vedig pene eksemplarer for helt ned i 500,- kroner paret. Ser ut som de fleste er tatt veldig godt vare på og det skal jo være godt håndtverk? Hvor får man AE i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå