SIcario Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Passformen til Lacoste er ganske dritt, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Nice! Står ikke noe om målene på custom fit klærene dems... Noen som har erfaring her? Bryst målet mitt er på 109cm, så da vil størrelse L sitte ganske tight regner jeg med. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 How clothes should fit. Guide jeg fant på Reddit i dag, veldig basic, men antagelig mange som bør lese.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Noen av dere som husker hvor lavt PRL Academy Wool Peacoat gikk i pris under høst-/julesalget til PRL i fjor? Så en skrev at den var så lavt som 1250 kr (gitt svakere dollarkurs riktignok men...) Min losjakke, fra Bruunz Bazaar, ble stjålet fra meg på byn og tenker at losjakken fra PRL er en god erstatning. For tiden er det laveste jakken ligger på (i min størrelse) rundt 300$ (ca 1900 kr) på Ebay. Var ikke retail på det laveste ca 175$? Ser at en bruker skrev at det var salg på siden deres ca januar '12, tror jeg kommer til å trenge en varm jakke før den tid. Endret 7. juli 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Shell toes, yes. P.R.P.S there's a man riding a horse on top of my chest Endret 7. juli 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få kjøpt en duffle bag til under 1000-lappen? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Passformen til Lacoste er ganske dritt, hvis jeg husker riktig. Du husker riktig! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 det kommer vel an på hvordan kropp man har? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg pleier stort sett å si at alle klær som er for store i minste størrelse har ræva passform, men det er jo i høyeste grad subjektivt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg droppet å kjøpe fordi jeg allerede har handlet mye, og har et par piqueer fra før. Fant et par Loake Bedale hos Orvis oulet i dag til 900. Har allerede brogue boots, men de er med skinnsåle. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Noen som har peiling på en skredder i Oslo/Lillestrøm-området som kan sy opp ermene på en jakke via skulderne? Fikk en blazer fra SS i dag, som desverre er for lang i ermene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) du kan prøve skredder john i oslo husk å si at du er student Endret 8. juli 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Skredder John tar det for i overkant av 1000 kr, og det er en krevende prosess. Det anbefales å gjøre det hos en skredder som har hatt god suksess med å legge opp fra skuldrene. Endret 8. juli 2013 av Mladic Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Skal bestille meg noen PRL piqueer & t-skjorter fra ebay! (gjerne anbefal noen selgere:D ) Er 193 høy og rundt 109cm bryst mål. Tror dere ikke jeg bør gå får XL classic fit? Jeg er på bulk så tror ikke custom fit vil se så alt får bra ut med semi 4 packen min. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Pratet med Skredder John på telefon i stad. De sa det kom il å komme på rundt 1000kr i og med at det er så krevende, og anbefalte at jeg stakk innom en dag for at de kunne se på det. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor det? Det er kun i Europa PRL er dyrt. Nope. Mye av det kjøpes hos outlet, og derfor er det billig. Ja, ser at det er økonomisk fornuftig å handle de fra Ebay, men trengte litt påfyll i sommergarderoben nå. Jostein: Tja, spørs helt hvordan man er bygd. Slim fit er ganske OK, men custom fit kan også funke. Mulig det er classic fit som er "som et telt" mtp. passform, men noe usikker. Har ikke sett noe Lacrosse her i Bergen, men det høres jo bra ut. Jeg er 96 cm rundt brystet ved niplene (hvis det er der man måler. Har dere da peiling på hvilke størrelser som passer meg? Slim fit Large? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 ^Du bør ikke ha noe større enn medium, tror jeg. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Ganske ålreit salg på Norse Store nå: www.norsestore.com Plukket med meg en del plagg når salget åpnet i dag tidlig, ny regnfrakk blant annet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg er 90cm rundt brystet og bruker slim fit medium i PRL piqueer/tskjorter. Vil si at man fint kan være 95-100cm rundt brystet før man går til large. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Ganske ålreit salg på Norse Store nå: www.norsestore.com Plukket med meg en del plagg når salget åpnet i dag tidlig, ny regnfrakk blant annet. Takk for tipset! Fikk meg et par Red Wings 9111 (Round Toe) for litt over tusenlappen (etter moms og fortollingsavgift). Tror de blir gode å ha på vinteren. Har et par Sorel, men de er helt håpløst varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå