Herr Brun Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ahh. Jeg trodde du mente størrelse US3E, altså størrelse 35. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Du finner PRL piqueer på ebay for ca 200 kr pr stk. Det må vel være fake? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det må vel være fake? Hvorfor det? Det er kun i Europa PRL er dyrt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det må vel være fake? Nope. Mye av det kjøpes hos outlet, og derfor er det billig. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Var på et helt sykt outlet mall på Long Island, latterlig stort. De hadde egen PRL-butikk, hvor de solgte custom fit Polo til USD45., tenkte å kjøpe et par, men er egentlig lite fan av merker på klær. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg ville tatt med meg noen. Er jo ikke sååå stort det minste merket da. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Næh, men satser på Kent Wang når de jeg har nå skal byttes ut. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Var på et helt sykt outlet mall på Long Island, latterlig stort. De hadde egen PRL-butikk, hvor de solgte custom fit Polo til USD45., tenkte å kjøpe et par, men er egentlig lite fan av merker på klær. Hahahahaha Hadde merket vært stort da, da hadde jeg skjønt deg, men når det er en liten hest hahaha wtf altså. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det er ingen big deal med en liten polospiller på brystet, men det beste er jo selvfølgelig bedre uten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Nå banner jeg kanskje i kirken, men jeg synes faktisk at små merker, type polohesten, på overdeler kan være en fin detalj. Endret 6. juli 2013 av hvorre 9 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Styrer også unna merker av alle slag. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Må ha liten logo med polospiller og hest på da. Dette er avgjørende for å plukke opp et bredere spekter jenter for ons. Men ikke ellers. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Shell toes, yes. P.R.P.S there's a man riding a horse on top of my chest Endret 6. juli 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Liten krokodille eller løvbærkrans, funker også bra Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er det noen spesielle PRL selgere dere vil anbefale på ebay? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Liker fitten til PRL slim fit bedre enn det jeg har sett av kent wang da. Først og fremst fordi ermene henger løst på Kent wang, mens de er tight på PRL. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Styrer også unna merker av alle slag. du går naken? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Må ha liten logo med polospiller og hest på da. Dette er avgjørende for å plukke opp et bredere spekter jenter for ons. Men ikke ellers. Logoen viser også at man er kul blant gutta. Men jeg må ha PRL, og ikke annet. Fuck RLPL og RLBL, for de har ingen logoer. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvordan er fitten på PRL kontra Lacoste sine piqueer? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvordan er fitten på PRL kontra Lacoste sine piqueer? digg. Mye bedre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå