Xtra Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Du finner PRL piqueer på ebay for ca 200 kr pr stk. Ja, ser at det er økonomisk fornuftig å handle de fra Ebay, men trengte litt påfyll i sommergarderoben nå. Jostein: Tja, spørs helt hvordan man er bygd. Slim fit er ganske OK, men custom fit kan også funke. Mulig det er classic fit som er "som et telt" mtp. passform, men noe usikker. Har ikke sett noe Lacrosse her i Bergen, men det høres jo bra ut. Endret 29. juni 2013 av Xtra Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Dritt når bukser i W34 er for store i livet, men for små rundt lår. Liftfeels. Du finner PRL piqueer på ebay for ca 200 kr pr stk. Har du en link? Litt skeptisk siden det er mye fake PRL på eBay. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Dritt når bukser i W34 er for store i livet, men for små rundt lår. Liftfeels. Har du en link? Litt skeptisk siden det er mye fake PRL på eBay. Har ingen spesifikke linker, men det er vel bare å se på selgerens feedback og se om han har fått negative omtaler. Den her ser ganske safe ut. Selger har 99,5 % positiv feedback og ingen negative omtaler om varens autentisitet. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Hvorfor er denne så billig i forhold til den vanlige Burberry-trenchen? http://us.burberry.c...ay-trench-coat/ Hvilke andre trenchcoats av kvalitet får man for under 1000 usd? Endret 29. juni 2013 av Atmosphere Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Hvorfor er denne så billig i forhold til den vanlige Burberry-trenchen? http://us.burberry.c...ay-trench-coat/ Hvilke andre trenchcoats av kvalitet får man for under 1000 usd? Det ligger i ordet Technical. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Det sier ikke meg så mye … Bortsett fra at det ikke er bomull … Bergans-jakker, og Goretex, er òg laget av "technical", men er dyrere enn mange bomullsjakker. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Det sier ikke meg så mye … Bortsett fra at det ikke er bomull … Bergans-jakker, og Goretex, er òg laget av "technical", men er dyrere enn mange bomullsjakker. Syntetiske fibre er billigere enn bomull, så vidt jeg husker. Så går det vell også på autensitet, en ekte Burberry trench er bomull og har alltid vært det. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Kjøpte meg en ny Eton Green ribbon skjorte nylig, første dagen jeg bruker den føk 2 knapper av... Er det egentlig å forvente? Lærte meg å sy i prosessen tho. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Får lyst til å kjøpe meg dongerijakke når jeg ser det bildet her. Aner ikke hvor jeg kan få tak i en som ser bra ut, noen som har forslag? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Får lyst til å kjøpe meg dongerijakke når jeg ser det bildet her. Aner ikke hvor jeg kan få tak i en som ser bra ut, noen som har forslag? Den på bildet er vel Levis Trucket Jacket. Har så sinnsykt lyst på Levis x Filson Trucker Jacket, sykt fet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Har ikke PRL sine piqueer ganske forferdelig passform? nei, med mindre du er superskinny. om jeg husker riktig er også den største passformen kurrant, men den er slightly bredere i skuldrene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Fikk buksene mine fra Luxire i dag etter rundt to måneder ventetid. Jeg har målt litt feil, så den er litt for stor rundt kneet og får en litt rar form derfra og ned til leggen, som også har litt i overkant stor åpning. Skal prøve å sy de inn litt selv. Endret 1. juli 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Fikk buksene mine fra Luxire i dag etter rundt to måneder ventetid. Jeg har målt litt feil, så den er litt for stor rundt kneet og får en litt rar form derfra og ned til leggen, som også har litt i overkant stor åpning. Skal prøve å sy de inn litt selv. Hvilken bukse/hvilket stoff? Og er du fornøyd med kvaliteten ellers? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Kjøpte selvedge i 13oz raw. Virker godt konstruert hittil! 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Hvis det er noen som vet om noe de VET de skal ha, og vet størrelse og slikt samt at det fåes kjøpt i NYC så kan jeg godt kjøpe med. SMS på 400 18 983. 3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Kjøpte selvedge i 13oz raw. Virker godt konstruert hittil! Det høres jo bra ut, regner med at mine 13 oz raw indigo kommer om en god stund, tipper det blir midten av/slutten av juli. Håper også at målene er OK slik at de er brukandes. Hvis det er noen som vet om noe de VET de skal ha, og vet størrelse og slikt samt at det fåes kjøpt i NYC så kan jeg godt kjøpe med. SMS på 400 18 983. Hmm, tenker du å stoppe innom Epaulet? Og når drar du/når er du tilbake? Hva tenker folket om disse tre variantene chinos: (tenker å kjøpe en i første omgang) Endret 4. juli 2013 av Xtra Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jeg var på Epaulet i går faktisk. Endte opp med å kjøpe to Walt-bukser da chinosene ikke passet meg så bra. Hvis det er noen som vet at chinosen passer bra så har jeg faktisk fire stykker jeg kjøpte på Styleforum som mest sannsynlig ikke passer, PM hvis interessert. De er i W34. Stoffet er forresten ganske kult på de, virker veldig bra. Tenker å bestille meg en navy blazer der senere, men de hadde ikke min størrelse inne. De sa at de vil skrive 50% av veridien om du ber om det ved bestilling. Ellers ble det disse: Samt to par sko fra Alden, og jeg tror det blir et par til fra Allen Edmonds. Sykt digg å kunne kjøpe sko i 3E sånn at det faktisk er mulig for meg å gå i annet enn joggesko. Endret 5. juli 2013 av OlafG Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Halv pris på Calvin Klein skjorter @Sten & Strøm. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Yup, 10.5 3E. Haha. Avhengig av lest så kunne noen vært enda bredere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå