OlafG Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har bestilt to bukser fra Luxire og er redd for at jeg har målt feil. Bleh. De kommer til uka så da får vi se. Det er vel slik at de lager de på nytt om man sender de tilbake? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Hadde du giddet å komme med en oppdatering når du får navy chambray? Rimelig keen på den selv. Will do, men høres ut som om Vertical får skjorten raskere enn jeg gjør, slik at han kan komme med tilbakemelding raskere enn jeg kan. (ventetiden på jeans/bukser er vel ca 4-5 uker) Har bestilt to bukser fra Luxire og er redd for at jeg har målt feil. Bleh. De kommer til uka så da får vi se. Det er vel slik at de lager de på nytt om man sender de tilbake? Ja, jeg er litt usikker selv, men satser på at de blir brukandes hvertfall. Så kan jeg endre litt på målene til neste ordre av bukser. Se denne posten fra Luxire i SF-tråden om en endring i praksis på området for hva man som kunde må betale for av endringer ut ifra hvem som har gjort feil osv. Endret 23. juni 2013 av Xtra Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ja, hvis man har målt feil så ender man vel opp med å betale et par hudnringser for å sende plaggene tilbake til Luxire. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ja, hvis man har målt feil så ender man vel opp med å betale et par hudnringser for å sende plaggene tilbake til Luxire. Yup, ut ifra posten sine nettsider så virker det som om man minst må ut med 270 kr for å få sendt en pakke ned til India. Når man i tillegg har gjort feilen selv og må betale en liten sum for å rette opp i det (se SF-posten fra Luxire) og også returfrakten er det ikke noe særlig smart. Når prisen er såpass lav på de fleste skjorter og bukser vil det ikke lønne seg. Kan vel kanskje være et poeng hvis du fått laget en skjorte/bukse av de dyrere stoffene deres. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har noen sett disse capsene som har straps i annen farge enn resten av capsen? Har sett en del som har brukt det, og kom plutselig over et bilde av sisteplass som også hadde en slik (nei, jeg leser ikke sisteplass, havnet tilfeldigvis innpå gjennom facebook). Er det et spesielt merke eller noe siden så mange har det nå? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Tror de nyeste capsene fra New Era stort sett kommer med en slik strap. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har det ikke vært slik siden tidenes morgen? Har ett par raiders snapbacks som har den fargekombinasjonen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har det ikke vært slik siden tidenes morgen? Har ett par raiders snapbacks som har den fargekombinasjonen Forskjellen ligger i ordene "Snapback" Og "Fitted" Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jo og bildet hans er av en snapback 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fikk buksene fra Luxire i dag. Denimen passer greit, litt trang et par steder. Chinosen får jeg ikke på meg en gang. Lurer på om det kan være en feil i produksjonen der siden jeg ba om at begge skulle ha samme mål. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har du prøvd å måle buksene for å se om de har samme mål? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg opplever også at chinosen er hakket tightere enn jeansen. Selv med samme mål Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg har merket noe lignende, men med skjorter. Har to skjorter fra Luxire som jeg har bedt om at skal syes med samme mål, men den ene er likevel merkbart trangere over brystet enn den andre. Rart. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ja, hvis man har målt feil så ender man vel opp med å betale et par hudnringser for å sende plaggene tilbake til Luxire. Det er ikke verdt det overhode. Forrige gang sendte jeg tilbake noe til dem uten sporing (India) og det kom aldri frem, med sporing koster det skjorta, men den nye policen deres er at hvis de har laget plagget feil betaler de frakten tilbake. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Så det kostet skjorta uansett? 4 Lenke til kommentar
wmb Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det er ikke verdt det overhode. Forrige gang sendte jeg tilbake noe til dem uten sporing (India) og det kom aldri frem, med sporing koster det skjorta, men den nye policen deres er at hvis de har laget plagget feil betaler de frakten tilbake. Hehe. Nøyaktig det samme skjedde med meg. Lurer på om det er det indiske postvesenet som er tvilsomt. Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvor får man kjøpt gode båtsko til under 1000lappen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Topsiders og Docksides, og etter konsensusen her på forumet, også Timberland, fra utenlandske nettbutikker. Coop har vel iblant tilbud til rundt 800 for Docksides, men det er begrenset i både utvalg og tilgjengelighet. Går du for noe fra utlandet kan du velge mye friere og komme under tusenlappen med moms og gebyrer. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvor får man kjøpt gode båtsko til under 1000lappen? Dette og dette er et ran! Bra kvalitet er det også! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er vel ikke sesong for det nå, men jeg har flere ganger kjøpt Topsiders for 500 kr på salg. God deal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå