Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde du giddet å komme med en oppdatering når du får navy chambray? Rimelig keen på den selv.

Will do, men høres ut som om Vertical får skjorten raskere enn jeg gjør, slik at han kan komme med tilbakemelding raskere enn jeg kan. (ventetiden på jeans/bukser er vel ca 4-5 uker)

Har bestilt to bukser fra Luxire og er redd for at jeg har målt feil. Bleh. De kommer til uka så da får vi se.

Det er vel slik at de lager de på nytt om man sender de tilbake?

Ja, jeg er litt usikker selv, men satser på at de blir brukandes hvertfall. Så kan jeg endre litt på målene til neste ordre av bukser.

Se denne posten fra Luxire i SF-tråden om en endring i praksis på området for hva man som kunde må betale for av endringer ut ifra hvem som har gjort feil osv.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Ja, hvis man har målt feil så ender man vel opp med å betale et par hudnringser for å sende plaggene tilbake til Luxire.

Yup, ut ifra posten sine nettsider så virker det som om man minst må ut med 270 kr for å få sendt en pakke ned til India.

Når man i tillegg har gjort feilen selv og må betale en liten sum for å rette opp i det (se SF-posten fra Luxire) og også returfrakten er det ikke noe særlig smart.

Når prisen er såpass lav på de fleste skjorter og bukser vil det ikke lønne seg. Kan vel kanskje være et poeng hvis du fått laget en skjorte/bukse av de dyrere stoffene deres.

Lenke til kommentar

Har noen sett disse capsene som har straps i annen farge enn resten av capsen?

Har sett en del som har brukt det, og kom plutselig over et bilde av sisteplass som også hadde en slik (nei, jeg leser ikke sisteplass, havnet tilfeldigvis innpå gjennom facebook).

1721334-12-1372085410112.jpg

Er det et spesielt merke eller noe siden så mange har det nå?

Lenke til kommentar

Ja, hvis man har målt feil så ender man vel opp med å betale et par hudnringser for å sende plaggene tilbake til Luxire.

Det er ikke verdt det overhode. Forrige gang sendte jeg tilbake noe til dem uten sporing (India) og det kom aldri frem, med sporing koster det skjorta, men den nye policen deres er at hvis de har laget plagget feil betaler de frakten tilbake.

Lenke til kommentar

Det er ikke verdt det overhode. Forrige gang sendte jeg tilbake noe til dem uten sporing (India) og det kom aldri frem, med sporing koster det skjorta, men den nye policen deres er at hvis de har laget plagget feil betaler de frakten tilbake.

Hehe. Nøyaktig det samme skjedde med meg. Lurer på om det er det indiske postvesenet som er tvilsomt.

Lenke til kommentar

Topsiders og Docksides, og etter konsensusen her på forumet, også Timberland, fra utenlandske nettbutikker. Coop har vel iblant tilbud til rundt 800 for Docksides, men det er begrenset i både utvalg og tilgjengelighet. Går du for noe fra utlandet kan du velge mye friere og komme under tusenlappen med moms og gebyrer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...