Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, skulle kjøpe meg jakke igår. Fant ikke en jakke som passet meg! Alle var for små, å tok jeg noen størrelser opp ble de for bred over magepartiet. Er et helvete å være litt kraftig over ryggen/skuldrene å i tillegg ha lange armer, alle over 180 er tydeligvis ment å veie 70kg. Fant mange jakker jeg kunne tenkt meg, men ingen passet. De som passet litt var som regel stygg. Endte med at jeg gikk på G-sport og kjøpte meg en soft-gel jakke som det var stretch i.

Lenke til kommentar
alle over 180 er tydeligvis ment å veie 70kg.

5895517[/snapback]

Jeg veier ca 70 kg og er litt over 180 og jeg er det samme problemet som deg at de kan ble for brede ved magepartiet. Er til tider ett problem og ha brede skuldere og smallt/tynt mageparti.

 

Nå begynner vel snart våren og komme, så jeg må kjøpe meg noen nye klær og sko. Har dere noen forslag til en lett jakke jeg kan bruke frem til sommeren begynner? Frakken begynner og bli litt form for meg. Og er det noen butikker i Oslo som selger Paul Smith sko?

Lenke til kommentar
alle over 180 er tydeligvis ment å veie 70kg.

5895517[/snapback]

Jeg veier ca 70 kg og er litt over 180 og jeg er det samme problemet som deg at de kan ble for brede ved magepartiet. Er til tider ett problem og ha brede skuldere og smallt/tynt mageparti.

 

Nå begynner vel snart våren og komme, så jeg må kjøpe meg noen nye klær og sko. Har dere noen forslag til en lett jakke jeg kan bruke frem til sommeren begynner? Frakken begynner og bli litt form for meg. Og er det noen butikker i Oslo som selger Paul Smith sko?

5895955[/snapback]

Tenk på oss som er godt over 180, og som veier under seksti kilo da. Hvordan ser jakker ut ved maven da? Litt for bredt? Er man 27 i livet er det faktisk et rimelig stort problem. De kaldeste dagene i vinter, hvor man har trengt parkas, har jeg ikke sett ut pga alt for bred jakke ved maven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tok en motetest:

 

Your style is professional. Your clothes always fit the situation and you probably never offend people by, say, wearing pink to a funeral. You just know what becomes. You don't like extravagance too much and you're not accidental. Your well chosen, stylish outfits communicate that you're a serious person. Following classic rules about dressing, you make sure that no one would call you flashy and many people admire your calm, composed look.

Lenke til kommentar

[Flamboyant Original Deliberate Prissy]

 

To you fashion is not what they think up in Paris or New York. You follow only your instincts and taste and, admit it, they are far from conventional. Clothes are one of the methods of expressing your personality and being interesting is even more important than being attractive. You pay attention to compose such outfits that would express you best. You tend to shock and though many appreciate your style and originality not many follow in your footsteps. Perhaps your flamboyant outfits are partly meant to hide some of your insecurity but be that as it may, few pass you on the street without looking back. Good job.

Lenke til kommentar
Fikk du de billig ?

5897254[/snapback]

Betalte 999,- Hvis det spørsmålet var til meg :)

5897700[/snapback]

 

 

er ikke det litt dyrt for de skoene ?

de kostet 900 for 1 år siden liksom..

 

men samme det, liker man de er det ingen grunn til ikke å kjøpe :)

Lacoste har mange fine sko.. men jeg ble litt skuffet over kvaliteten på et par jeg hadde..

Lenke til kommentar

Uptown Boy

 

You like to have the best of what's fashionable. You pay attention to the way you are dressed, adapting the things you see on models so that they emphasize the qualities of your own body, which you are rather proud of. You don't care much about being extravagant, thinking that being trendy is a better way to feel good and to look good. Perhaps you happen to look down on those who choose their own taste over fashion creators' directions. In other words on the pathetic fashion victims who wear red when everyone else wears pink. But maybe you just pity them. You probably have an opinion of a well-dressed person and many copycat your choices, knowing that you are a fashion radar. They envy you your impeccable taste.

 

Hihi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...