Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine fra Uniqlo har nuppet noe voldsomt.

Har en cardigan fra Uniqlo og den begynte å nuppe etter at jeg tok den i vaskemaskinen, ellers har jeg en v-neck og den har holdt seg bedre. Nå skal det sies at Uniqlo-ene er greie i forhold til prisen, men jeg ville lagt mere i det og funnet høyere kvalitet (F.eks Smedley).

Lenke til kommentar

Har en cardigan fra Uniqlo og den begynte å nuppe etter at jeg tok den i vaskemaskinen, ellers har jeg en v-neck og den har holdt seg bedre. Nå skal det sies at Uniqlo-ene er greie i forhold til prisen, men jeg ville lagt mere i det og funnet høyere kvalitet (F.eks Smedley).

Tok en kikk på genseren nå, den nupper ikke så voldsomt som jeg husker. Men det er definitivt nupping, og min er ikke vasket en gang. Det er vel egentlig helt ok, i og med at de koster så pass lite.

Lenke til kommentar

post-136473-0-78900500-1371767346_thumb.png

lol

Haha, det er bestemt den beste tatoveringen jeg noen gang har sett. Kan faktisk se humoren i den. :w00t:

Tenkte å høre litt med dere hva dere bruker mot kviser? Har egentlig ikke noe ekstremt tilfelle i det hele tatt, men dukker opp en eller to på nesen og i pannen annen hver uke. Noen gode tips?

Har lest litt rundt på internett og sjekket her hvor de blant annet anbefaler Clearasil, men den gangen jeg prøvde Clearasils dekkstift fikk jeg ikke akkurat fikset problemet.

Lenke til kommentar

Haha, det er bestemt den beste tatoveringen jeg noen gang har sett. Kan faktisk se humoren i den. :w00t:

Tenkte å høre litt med dere hva dere bruker mot kviser? Har egentlig ikke noe ekstremt tilfelle i det hele tatt, men dukker opp en eller to på nesen og i pannen annen hver uke. Noen gode tips?

Har lest litt rundt på internett og sjekket her hvor de blant annet anbefaler Clearasil, men den gangen jeg prøvde Clearasils dekkstift fikk jeg ikke akkurat fikset problemet.

Vask ansiktet med nøytral ansiktsvask hver dag, gjerne etter trening om du har blitt svett. Bruk ansiktssrubb tre ganger i uken. Du kan også bruke fuktighetskrem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...