OlafG Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 I Norge? Usikker. John Smedley har mye bra, kan finne billig på eBay, ellers er Uniqlo sine i merinoull ganske bra mtp. prisen. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Mine fra Uniqlo har nuppet noe voldsomt. Lenke til kommentar
JR89 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Er det en spesiell impregnering jeg bør bruke til min Barbour voksjakke? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Bare vokse jakka på nytt sånn ca en gang i året hvis du gidder. Endret 20. juni 2013 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
JR89 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Med denne? http://www.countryattire.com/barbour-thornproof-wax-dressing-uac0001mi11-d270.html Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Hvordan er kvailteten på John Smedley, Morris og Lacrosse? Tenker plagg som skjorter, gensere og piqueer. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Mine fra Uniqlo har nuppet noe voldsomt. Har en cardigan fra Uniqlo og den begynte å nuppe etter at jeg tok den i vaskemaskinen, ellers har jeg en v-neck og den har holdt seg bedre. Nå skal det sies at Uniqlo-ene er greie i forhold til prisen, men jeg ville lagt mere i det og funnet høyere kvalitet (F.eks Smedley). Lenke til kommentar
wmb Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Med denne? http://www.countryat...1mi11-d270.html Ja. Sjekk ut http://johnpacheco.blogspot.no/2007/11/how-to-wax-your-barbour-jacket.html 1 Lenke til kommentar
JR89 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Takk til begge to! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Har en cardigan fra Uniqlo og den begynte å nuppe etter at jeg tok den i vaskemaskinen, ellers har jeg en v-neck og den har holdt seg bedre. Nå skal det sies at Uniqlo-ene er greie i forhold til prisen, men jeg ville lagt mere i det og funnet høyere kvalitet (F.eks Smedley). Tok en kikk på genseren nå, den nupper ikke så voldsomt som jeg husker. Men det er definitivt nupping, og min er ikke vasket en gang. Det er vel egentlig helt ok, i og med at de koster så pass lite. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) lol Endret 20. juni 2013 av Haawy 5 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Godt det ikke er big pony, i alle fall. Det hadde jo vært direkte harry. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) omg om jeg ikke skaffer svampebobtatovering blir det garantert prl e: har noen oxfordskjorter fra Uniqlo? Hvordan er størrelse/passform på de? Endret 20. juni 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg har en i hvit. De er slimme, men ikke ganske slimme. Stoffet er jeg ikke så særlig begeistret over, fordi det er litt for tykt og kløete, i tillegg er ikke kragen særlig pen. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg er helt ok fornøyd med mine, men de er ikke superslime. Ellers enig med Eksboks anående stoffet, du merker at det er en billigskjorte. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Bestilte nettop denne: http://exentri.com/no/store/caiman-brown-exentri-tm-wallet.html Flere som har en slik? Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 lol Haha, det er bestemt den beste tatoveringen jeg noen gang har sett. Kan faktisk se humoren i den. Tenkte å høre litt med dere hva dere bruker mot kviser? Har egentlig ikke noe ekstremt tilfelle i det hele tatt, men dukker opp en eller to på nesen og i pannen annen hver uke. Noen gode tips? Har lest litt rundt på internett og sjekket her hvor de blant annet anbefaler Clearasil, men den gangen jeg prøvde Clearasils dekkstift fikk jeg ikke akkurat fikset problemet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Bestilte nettop denne: http://exentri.com/n...-tm-wallet.html Flere som har en slik? Hadde en sort exentri i noen år. Praktisk, men byttet den ut med en fra fra Chester Mox som fungerer like fint og er mye penere. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Haha, det er bestemt den beste tatoveringen jeg noen gang har sett. Kan faktisk se humoren i den. Tenkte å høre litt med dere hva dere bruker mot kviser? Har egentlig ikke noe ekstremt tilfelle i det hele tatt, men dukker opp en eller to på nesen og i pannen annen hver uke. Noen gode tips? Har lest litt rundt på internett og sjekket her hvor de blant annet anbefaler Clearasil, men den gangen jeg prøvde Clearasils dekkstift fikk jeg ikke akkurat fikset problemet. Vask ansiktet med nøytral ansiktsvask hver dag, gjerne etter trening om du har blitt svett. Bruk ansiktssrubb tre ganger i uken. Du kan også bruke fuktighetskrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå