Frigata Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Viss nokon er interessert i ein 100kr-rabattkode på zalando så send pm! Går ut 17.06. Puncha nettopp inn bestilling og glemte koden.. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Så du ringte tollvesenet når pakke nummer to var ankommet fortolling? Problemet er jo at Posten fortoller umiddelbart, og da er det så vidt jeg vet ikke mulig å få tilbake gebyret deres med mindre de har gjort en feil. De har jo da allerede lagt ut mva og vil vel ta seg betalt for dette. Skal sende mail til tollvesenet og høre. Jeg ringte da jeg hadde fått pakke nr 1, og betalte bare én gang. Må ta et forbehold om at det var dirtributøren (UPS) jeg ringte til. Jeg fant telefonnummeret i følgepapirene Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Argh... Kjøpte meg et par nye docksides i går og dro ut senere på kvelden med de. Våkner opp i dag og ser at jeg har fått en diger mørk flekk (ser ut som olje, men det gir ikke mening) midt på skoen. Selvfølgelig, som hver gang jeg kjøper semskede sko, så glemmer jeg å ta på beskyttelse før jeg bruker de. Hva vil dere gjort? Jeg tørr ikke å sette i gang med mine spraybokser, kluter og børster i frykt for å ødelegge de enda mer. Kan en skomaker fikse disse? Takker uendelig mye for alle svar! Husk at semsket dockside tåler vann, så ikke vær redd for å ha de under rennende vann. Er litt kult med chinosjeans da. NEI. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Hei Har noen erfaring med Gant rugby skjorter? Kjøpte en som passer perfekt, men om den krymper i vask så sliter jeg litt. Vet noen om disse krymper, eller holder de størrelsen? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Hei Har noen erfaring med Gant rugby skjorter? Kjøpte en som passer perfekt, men om den krymper i vask så sliter jeg litt. Vet noen om disse krymper, eller holder de størrelsen? Krymper litt, ikke mye. Jeg kjøpte en som så vidt passet, den ble så vidt for liten. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Woho, kjøpte min første raw denim idag fra NN07. Ser frem til å slite den ut Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Gratulerer, jeg var veldig fornøyd med mine fra NN07. Endret 16. juni 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 http://24.no/vare-10-favorittmerker-for-menn/ - mye bra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Hei Har noen erfaring med Gant rugby skjorter? Kjøpte en som passer perfekt, men om den krymper i vask så sliter jeg litt. Vet noen om disse krymper, eller holder de størrelsen? Vask på 30 grader så krymper den minimalt. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Nye sko og bukse http://www.brandos.no/radii/simple-fm1059-s13-bl-blk-lpr/a77344 http://www.miinto.no/p-91877-armani-jeans Let the slaughter begin 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Syntes armani buksene dine så veldig klumpete ut under knærne? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Skoene var schtøgge. Jeansene ser helt ok ut, men tviler på at passformen er særlig flatterende. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Hvis noen trenger nytt sommerantrekk selger moods dressjakker med tilhørende shorts... Endret 17. juni 2013 av Anti LFC Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Prøver igjen, skal til Paris til helgen og tar gjerne i mot tips til butikker jeg bør besøke. Ser primært etter noen nye loafers (tassle, driving), chinos og en jakke. Andre tips om must do's er også velkomne :-) Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Syntes armani buksene dine så veldig klumpete ut under knærne? kan hende men jeg har ikke buksa så langt over knærne uansett Skoene var schtøgge. Jeansene ser helt ok ut, men tviler på at passformen er særlig flatterende. passer til leopard snapbacken ^^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Prøver igjen, skal til Paris til helgen og tar gjerne i mot tips til butikker jeg bør besøke. Ser primært etter noen nye loafers (tassle, driving), chinos og en jakke. Andre tips om must do's er også velkomne :-) Vel, jeg har ikke vært i butikken deres men Septieme Largeur har butikk i Paris. Se ellers nettsidene deres for skoene de fører. Mulig du også finner noen tips i denne tråden. (SF-tråd om shopping i Paris) Endret 17. juni 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Prøver igjen, skal til Paris til helgen og tar gjerne i mot tips til butikker jeg bør besøke. Ser primært etter noen nye loafers (tassle, driving), chinos og en jakke. Andre tips om must do's er også velkomne :-) Jeg ville kanskje dratt innom et av disse stedene hvor de selger Bobbies. Endret 17. juni 2013 av Haawy Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Er det noen nettside, magasin eller bok som har en oversikt over klassiske herrefrisyrer? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Hvor får jeg tak i enkle cardigans i bomull? Grå eller marineblå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå