SIcario Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hva er dette? Skal de åpne A&F på Savile Row, eller er det bare en tilfeldig? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Trenger litt nytt av sommerlige klær. Hva er inn nå for tida? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Gå heller for det som passer på deg og ditt utseendet, og samtidig ser bra ut, istedenfor å tenke på hva som er "in". Endret 6. juni 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hva er dette? Skal de åpne A&F på Savile Row, eller er det bare en tilfeldig? De var etablert rett overfor Gieves & Hawkes alt i 2009. Til stor oppstandelse og en del humor blant gamlisene. http://www.youtube.com/watch?v=hLDpqASfUfQ Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har noen her erfaringer med rådenim fra Edwin? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har ikke hatt noen personlige erfaringer med merket, men jeg har hørt mye godt om buksene. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Edwin er så vidt jeg vet god kvalitet. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Siden seiling er rimelig innenfor velvære delen så poster jeg denne her. Vurderer å kjøpe meg en Hobie Cat 16. Noen som har erfaring med Hobie Cat, evt andre små katamaraner? Har ikke seilt selv, men er så vidt jeg vet ikke noe aktivt regattamiljø lenger, da må du vel over på F18. Som hyttebåt for å ha det morro på fjorden virker de helt kurrante:) Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg så på Edwin på denne butikken på Grønland her om dagen. Skikkelig, skikkelig tykk rådenim, mye stivere enn noe jeg har hatt før. Jeg er fristet, men ganske stiv pris. For øvrig en kul, men underlig butikk. De har masse retro-sneakers, Adidas-tracksuits og slikt noe som ikke er helt min cup of tea, i tillegg til Tanner Goods, Loake, Cheaney, Filson mm. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvor lang er leveringstiden fra Suitsupply? Skulle gjerne hatt det innen 10 dager. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fikk pakken min på to dager. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Klarte selvfølgelig å knuse høyere glass på mine Ray Ban Wayfarers i dag.. Noen som vet hvor mye det vil koste å fikse dette? Setter utrolig stor pris på svar, særlig mtp. at jeg har veldig bruk for de Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Mener å huske broderen skaffet nytt glass på et par Ray Ban Aviators og at det ikke kostet så mye egentlig. Kjekkeste er om du har muligheten til å dra innom en optikerforretning å spørre. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det har jeg, men det blir i såfall Krogh Optikk som jeg har dårlig erfaring med både på service og pris. De tar som regel MYE for både service og produkter Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Nye sommersko anyone? Nei? Ikke? http://24.no/varens-...e-sko-for-menn/ Snøresko? Snøresko?? Serr? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Fikk pakken min på to dager. Hva kjøpte du da? Før man velger størrelse så tar det 1-2 dager, men med en gang man velger størrelse på jakken så forlenges leveringstiden til 5-6 dager. Rart. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Snøresko? Snøresko?? Serr? Nei nei, det er snakk om elegante og stilige snøresko. Endret 8. juni 2013 av flogieboogie 2 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Noen som har forlag til hvor jeg kan bestille et par mørke jeans? Og hvilke? Angående passform syns jeg Nn07 simon chinos passer meg bra. Er også ute etter en hvit skjorte eller to som ikke blir så formelt. Da blir det vel naturlig med lin..? Noen som har forslag? Mens jeg først er her, er det noen som har forslag til andre chinos enn de fra nn07? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hvit moods skjorte med røde knapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå