Phelge Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Synes det var fint. Tror jeg må plukke et opp selv i NY i helgen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Sender Uniqlo til Norge, eller må jeg ha proxy i USA? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Proxy. Funker også fra UK. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Sparer nesten en femtilapp på å bestille fra UK også, da det er $30 i USA og 15 GBP i UK, så kan like gjerne bestille derfra. Sannsynligvis billigere frakt også. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Hvor finner jeg proxy i UK da? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg brukte denne fyren fra SF. Han gjorde det gratis. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Noen som tilfeldigvis har håndtert reklamasjonssaker i UK før? Ser de har ganske gode rettigheter, ligner veldig på forbrukerkjøpsrettighetene vi har her i Norge. Har en Musto-jakke hvor den ene lommen løsnet fra innsiden av jakken, så det ble et hull med en åpning som vokste seg større og større, uten at jeg kunne se det. Oppdaget selvfølgelig ikke dette, sjeldent jeg studerer innsiden av lommene mine, og mens jeg småløp over veien for å rekke en buss klarte iPhonen akkurat å presse seg gjennom hullet og skli galant over to kjørefelt, før den bråstoppet i en fortauskant. Resulterte i en knust skjerm. Får selvfølgelig ikke dekket den reparasjonen av Musto, men jeg er litt småirritert og tenkte jeg i det minste skulle få fikset jakken. Så - noen erfaringer? Endret 5. juni 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 ^Jeg fikk byttet to bukser som revnet i fjor uten noe stress. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) De sendte pakka fra Luxire i dag. Heldigvis. Det står at den skal komme på døra på Fredagen, men det kan vel ikke stemme. Isåfall bra shipping-tid. Tok vel en uke forrige gang trur jeg. Endret 5. juni 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Noen som tilfeldigvis har håndtert reklamasjonssaker i UK før? Ser de har ganske gode rettigheter, ligner veldig på forbrukerkjøpsrettighetene vi har her i Norge. Har en Musto-jakke hvor den ene lommen løsnet fra innsiden av jakken, så det ble et hull med en åpning som vokste seg større og større, uten at jeg kunne se det. Oppdaget selvfølgelig ikke dette, sjeldent jeg studerer innsiden av lommene mine, og mens jeg småløp over veien for å rekke en buss klarte iPhonen akkurat å presse seg gjennom hullet og skli galant over to kjørefelt, før den bråstoppet i en fortauskant. Resulterte i en knust skjerm. Får selvfølgelig ikke dekket den reparasjonen av Musto, men jeg er litt småirritert og tenkte jeg i det minste skulle få fikset jakken. Så - noen erfaringer? Synes de burde erstatte iphonen også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Siden seiling er rimelig innenfor velvære delen så poster jeg denne her. Vurderer å kjøpe meg en Hobie Cat 16. Noen som har erfaring med Hobie Cat, evt andre små katamaraner? Endret 5. juni 2013 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Vurderer å kjøpe meg en ny jakke ment for litt kaldere sommer dager, hva slags jakker bruker dere til denne årstiden? Er denne jakken(link) grei? Kan jo også nevnes at jeg er en gutt på 17 år. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Vurderer å kjøpe meg en ny jakke ment for litt kaldere sommer dager, hva slags jakker bruker dere til denne årstiden? Er denne jakken(link) grei? Kan jo også nevnes at jeg er en gutt på 17 år. Jakka var helt grei den, overraskende fin gått utifra at den er fra Homme. Endret 6. juni 2013 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Er du homo? Hvis ja så ja Hva har klesplagg med legning å gjøre? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Noen har tips til "sommerlige" bukser? Jeans blir fort litt varmt, men shorts er ikke "akseptert" alle plasser, som for eksempel utesteder. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Starter på c og slutter på hinos. 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Sånne ordgåter er bare forvirrende, Christian. 4 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Crossfithinos? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Starter på c og slutter på hinos. Chocolat-covered lathinos? Sagt med talefeil? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå