SIcario Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hva syns MoV-folket om GQ (Gentleman's Quarterly)? Synes motedelen er alt for trend-og fashionbasert, og passformen på modellene er latterlig dårlig 99/100 ganger. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Flere som har ventet lenge på varer fra Luxire? Sist jeg bestilte tok det 5 dager, nå har det gått snart en mnd (med to plagg mer) Er så spent på rådenimen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bukser bruker de ekstra lang tid på for øyeblikket. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ok. har bestilt to bukser, så da er det nok det de bruker litt tid på. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Noen som kan anbefale en frisør i nærheten av Madla? Lenke til kommentar
wmb Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har ventet på et par bukser fra luxire i 5 uker nå, så TTT akkurat på det området for tiden ja. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kanskje de må skaffe flere barnearbeidere? Eller så har fabrikken rast sammen. Nei, uff. Får da ikke håpe de har det sånn. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Luxire skrev på styleforum for fem dager siden: "Pants and jeans are getting shipped in about 4-5 weeks." Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Tips til sider her hvor jeg kan få tak i: - Et casual belte til daglig bruk. Et i semsket kanskje? - Et formelt belte til bruk med en marineblå dress. Skoene som brukes er Loake Aldwych i mørk brun. - Et flettet belte til bruk nå på sommeren. Evt. et veldig enkelt i stoff. Gjerne en og samme side om det er mulig. Pris er ikke så veldig nøye. Sett Equus Leather, Saddleback, og Narragansett Leathers blitt nevnt her, men har ikke funnet helt det jeg er på let etter. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 http://bergbergstore.com/leather-goods/belts.html Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvis du vil ha fra samme side, prøv noe som Tresbienshop og Luisaviaroma, kanskje også Malford of London. Av merker tenker jeg du rimelig lett kan finne alt hos Ralph Lauren, Brooks Brothers og J. Crew, for å nevne de første jeg tenker på. De bør ha et greit utvalg av belter av ulik formalitet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har kjøpt meg jeans med stretch gutta, fy faen så konge 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skal til Italia på ferie om noen uker, og har i den forbindelse en dag i Napoli hvor jeg muligens får shoppet litt. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Trenger noen tips på en god kombinasjon av skjorte, slips og PS. Trenger nytt av alle tingene. Helst ikke svindyrt. Dressen som skal brukes er koksgrå. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Trenger noen tips på en god kombinasjon av skjorte, slips og PS. Trenger nytt av alle tingene. Helst ikke svindyrt. Dressen som skal brukes er koksgrå. Kanskje du kan se her, hvilke farger som vil passe best. I alle fall kan du få en ide om hvilken retning du bør se, og hva du bør være forsiktig med. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei Kjapt spørsmål angående London. Skal dit om et par uker og lurer på om det er noe tilsvarende Savile Row for skobutikker? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei Kjapt spørsmål angående London. Skal dit om et par uker og lurer på om det er noe tilsvarende Savile Row for skobutikker? Jermyn Street har mange av de fineste skobutikkene. John Lobb ligger like rundt hjørnet, i St. James. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skal til Italia på ferie om noen uker, og har i den forbindelse en dag i Napoli hvor jeg muligens får shoppet litt. Noen som har noen tips? http://www.mcarthurglen.com/it/la-reggia-designer-outlet/it/ Har bare vært på den i Serravalle selv, men regner med det er ca. det samme. Ligger litt utenfor Napoli da. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 http://eu.suitsupply.com/ties/blue-tie-d131080/D131080,en,pd.html too much? skal brukes om sommeren til hvite og lyseblå skjorter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå