dag1234 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk mail fra Filson om at jeg kunne sende bagen min til dem for reparasjon. Hvordan er prosedyren for dette hvis jeg ikke har lyst til å betale mva dobbelt? Og er det noen som har peiling på hvor mye det vil koste, sånn cirka? Du skal bare betale porto. Du fyller ut en proforma invoice som de har på Posten og skriver på at varen sendes tilbake for reparasjon. Da blir du ikke belastet for avgifter to ganger. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Du skal bare betale porto. Du fyller ut en proforma invoice som de har på Posten og skriver på at varen sendes tilbake for reparasjon. Da blir du ikke belastet for avgifter to ganger. Fylte ut proforma invoice når jeg byttet noen solbriller, men blir nok belastet to ganger for det uansett, for proforma invoicen var ikke med på pakken jeg fikk tilbake. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk mail fra Filson om at jeg kunne sende bagen min til dem for reparasjon. Hvordan er prosedyren for dette hvis jeg ikke har lyst til å betale mva dobbelt? Og er det noen som har peiling på hvor mye det vil koste, sånn cirka? Du kan velge mellom å sende bagen med sporing, og det koster ca 3-500 kr? Uten sporing, altså A- eller B-post, koster det rundt 200 kr. Spørs egentlig på størrelsen og vekten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Ikke så vanskelig å se at MoN har hatt en finger med i spillet, hva herreuniformen angår. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Lol, jeg kjenner hun ene på bildet der. Hvor er bildet fra? 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Norwegians side på Facebook. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Nok en grunn til å ikke reise med Norwegian. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Du skal være bra sær hvis du velger bort et flyselskap pga. designerene av uniformen. 7 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Nok en grunn til å ikke reise med Norwegian. Av ren nysgjerrighet, hva er de andre grunnene? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Harde landinger. 5 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Klovneblazer er jo kjempekult!! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Er vanskelig å få myke landinger med B737 Derfor de kaller det Boeing. Boeing Boeing Boeing Boeing Endret 31. mai 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg synes uniformen til damene er utrolig pen. Ble imponert da jeg hørte at det var Moods som stod bak. Blazeren er jo forsåvidt ok til å være Moods..... 6 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Skjønte ikke hva som var så ille med de uniformene. Blazeren er helt ok. Ruter må ikke være stygt bare fordi Moods har laget den. Personlig velger jeg alltid flyselskap ut ifra hvem som har de peneste flyvertinnene og da scorer Norwegian høyt. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Mine flyvertinner er alltid slitsomme damer i 50-årene, ikke akkurat eyecandy... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Mine flyvertinner er alltid slitsomme damer i 50-årene, ikke akkurat eyecandy... Det er fordi du flyr SAS... Eldre flyselskap = eldre flyvertinner. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Flyr aldri med Sas. Norwegian ftw! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Pene uniformer, men SAS ftw. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Ryanair ftw har ikke flydd med de før, men skal i følge en venn være jævlig Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Har ikke flydd med Ryanair på noen år, men husker det som helt greit. Sikkert ikke noe særlig på lengre turer, men tur retur London er ok. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå