Mladic Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Flotters! Fikk du kjøpt chinoshortsen fra Luxire? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Har ikke kommet så langt ennå, venter på lønning. Må overtale meg selv litt, synes shorts er en ganske kjedelig ting å bruke penger på, men samtidig trenger jeg det jo. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Var innom Jack & Jones for første gang på 5-6 år, når i alle dager begynte de med "Premium" klær? Fant to slim fit skjorter, en i blå og en i hvit, begge med spread krage. Til min store overraskelse så satt begge som skudd, faktisk bedre enn det jeg har greid å få pressa ut av online MTM så langt. Var forsåvidt også på 70% avslag, litt over 200 kr samlet for begge. Vet ikke hvordan kvaliteten er (sikkert ikke bra), men pytt. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Noen som vet om noen stilige "tank tops"? Lenke til kommentar
Populært innlegg Rankiz Skrevet 29. mai 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Noen som vet om noen stilige "tank tops"? Sorry, finnes ikke stilige tank tops. Endret 30. mai 2013 av Rankiz 10 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) ^ En homofil "menswear" fashionista. Kjent for camo og for små dresser. Lustrous Fine White ser bra ut, men er det bare min pc-skjerm eller ser det ut som om fargen er lyseblå? Har litt lyst på krage fra Finamore eller Borelli, men jeg vet ikke hvordan resultatet kommer til å bli. På hjemmesiden står det at det tar to uker. Stemmer dette? Jeg skal hverken ha monogram eller kontrastermer, så det burde ikke ta så lang tid. Jeg har som sagt en stoffprøve av lustrous fine white her. Hvis du ønsker en skjorte som er helt 100% hvit, gå for superfine white 200/2. Lustrous er ikke "like hvit" men er helt klart hvit og ikke lyseblå. Endret 29. mai 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Sorry, finnes ikke stilige tank tops. ^^ Åja? http://www.stek.no/filer/stek-modell-2.png Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Finnes ikke phete tank tops u say Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Oh Lordy! Kill it before it lifts! 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Synes synd på han nedeste som tydeligvis er så stor at han ikke klarer å finne wifebeatere som passer en gang. 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Må jo være Latsbrah 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 De tank topsa var dessverre helt jævlige.. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Flexer med det nye BrickSquad kjedet! Tenker dere hadde likt hehe Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Fikk orderen min fra Suitsupply i dag, bestillte flere ytterjakker og en vest i flere størrelser, men ingenting passet meg særlig bra. Suitsupply har gratis retur og du betaler ikke moms/toll så retur blir ihvertfall ikke noe problem. Kvaliteten på SS sine varer er veldig god til prisen, men problemet er størrelsene deres. Jeg sliter med å finne noe som passer meg bra. F. eks denne jakken, bestilte den i XS og S, i small er den for trang rundt livet, men ermene er litt for lange, så kan ikke bestille medium, for da blir den alt for lang på ermene. Opplever at størrelsene deres er generelt uproposjonale. Endret 30. mai 2013 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Ermene er jo ikke noe stort problem å legge opp da. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk orderen min fra Suitsupply i dag, bestillte flere ytterjakker og en vest i flere størrelser, men ingenting passet meg særlig bra. Suitsupply har gratis retur og du betaler ikke moms/toll så retur blir ihvertfall ikke noe problem. Kvaliteten på SS sine varer er veldig god til prisen, men problemet er størrelsene deres. Jeg sliter med å finne noe som passer meg bra. F. eks denne jakken, bestilte den i XS og S, i small er den for trang rundt livet, men ermene er litt for lange, så kan ikke bestille medium, for da blir den alt for lang på ermene. Opplever at størrelsene deres er generelt uproposjonale. Er det andre butikker som har gratis retur fra Norge? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk orderen min fra Suitsupply i dag, bestillte flere ytterjakker og en vest i flere størrelser, men ingenting passet meg særlig bra. Suitsupply har gratis retur og du betaler ikke moms/toll så retur blir ihvertfall ikke noe problem. Kvaliteten på SS sine varer er veldig god til prisen, men problemet er størrelsene deres. Jeg sliter med å finne noe som passer meg bra. F. eks denne jakken, bestilte den i XS og S, i small er den for trang rundt livet, men ermene er litt for lange, så kan ikke bestille medium, for da blir den alt for lang på ermene. Opplever at størrelsene deres er generelt uproposjonale. Hvordan var den i XS? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Hvordan var den i XS? Prøvde den ikke, for S var litt for trang rundt brystet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk mail fra Filson om at jeg kunne sende bagen min til dem for reparasjon. Hvordan er prosedyren for dette hvis jeg ikke har lyst til å betale mva dobbelt? Og er det noen som har peiling på hvor mye det vil koste, sånn cirka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå