Patrick123 Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Irriterer meg grenseløst at alle skjorter jeg finner er for lange! Selv small, den dekker hele stumpen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Er du i slekt med han her? Spol fram til 50 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Passformen på de skjortene jeg finner er helt fin, problemet er bare at de er for lange alle sammen Hver eneste en går rett over rumpa. De krymper vel litt i vask, men ikke med 5-7cm. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg har alt for mange skjorter som er for korte. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg har alt for mange skjorter som er for korte. Du og Patrick får møtes og bytte. ;-) 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Begge bor jo i Tromsø, så det hadde jo latt seg gjøre, sånn bortsett fra at jeg veier litt under dobbelt så mye som han... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Det var en fin måte å si det på. :-) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg syr dem om så har jeg dobbelt så mange skjorter. 6 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Etter at det var en produksjonsfeil på et par sko jeg kjøpte fra Herring lovte de meg 50% på hvilke som helst par sko, har fortsatt ikke greid å bruke den da disse skoene jeg nå kjøpte var på salg fra før av. Lenke til kommentar
Populært innlegg Haawy Skrevet 25. mai 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Ok 20 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Fått meg et par Docksides i brun nubuck, men de har en liten rift på siden, type 2mm lang... Retur? http://dump.no/files/cc9995580066/rift.jpg http://dump.no/files/cc9995580066/skoen.jpg Veldig fine sko ellers. Endret 25. mai 2013 av Revolution Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Etter at det var en produksjonsfeil på et par sko jeg kjøpte fra Herring lovte de meg 50% på hvilke som helst par sko, har fortsatt ikke greid å bruke den da disse skoene jeg nå kjøpte var på salg fra før av. Så de hadde fått inn Alfred Sargent nå, det må da være ok på 50%? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Så de hadde fått inn Alfred Sargent nå, det må da være ok på 50%? Synes disse var meget pene. AS Ramsay i oak calf. (hvis man liker dubmonks da) 337£ minus VAT delt på to. Ganske akseptabelt imo. Når vi er inne på sko, tenkte å kjøpe meg et par penny loafers. Semsket eller vanlig, glatt skinn, hva ville dere gått for? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Penny loafers blir fort litt "over the top" gammel mann i glatt skinn. Hakket bedre i semsket. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Synes f. eks de Rankiz postet i bildetråden ville funket for de fleste. Teikset er vel at de er relativt slanke og brukes sammen med klær som generelt har god passform. Mye av gammel mann-looken forsvinner da. Men er i utgangspunktet enig, semsket funker bedre. Ellers foretrekker jeg egentlig tassle loafers over penny loafers sånn generelt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Hvorfor kan det ikke bare være en internasjonal standard på klesstørrelser? Har en skjorte i medium som passer perfekt og en annen i small som er for stor! Jaja, jeg driter i at skjortene dekker mesteparten av rumpa så lenge selve passformen er grei (noe den er). Skal jeg være så petimetrisk(?) vil jeg aldri finne meg nye klær. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Noen som har noe peiling på hvordan gingham-stoffene til Luxire er til sommerbruk, og hvordan de generelt er til hverdagslige anledninger? Vurderer også chambray, så hvis noen har noen erfaringer såvær så snill og skrik ut. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Noen som har noe peiling på hvordan gingham-stoffene til Luxire er til sommerbruk, og hvordan de generelt er til hverdagslige anledninger? Vurderer også chambray, så hvis noen har noen erfaringer såvær så snill og skrik ut. Vel, jeg har ikke kjøpt noen ginghamskjorter fra Luxire, men jeg kjøpte litt ymse stoffprøver i gingham-mønster. Se denne posten for mine (korte) betraktninger rundt de ulike stoffprøvene. Hvis du fortsatt lurer på noe, er det bare å fyre løs. Tenker trolig å bestille rådenim pluss en navy chambray (fra Brembana). Den er sånn jeg har forstått det ganske tykk, ca på linje med oxford-stoffene deres. (er hvertfall kalt "heavy weight") Det har vært litt diskusjoner frem og tilbake på dette med chambray-stoff som kan funke til sommer nå på SF i Luxire-tråden. Ville søkt litt rundt der. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Fått meg et par Docksides i brun nubuck, men de har en liten rift på siden, type 2mm lang... Retur? http://dump.no/files...580066/rift.jpg http://dump.no/files...80066/skoen.jpg Veldig fine sko ellers. Fine! Om riften irriterer deg, kan du jo alltids returnere de? Det lønner seg ofte å IKKE gjøre det pga høye fraktpriser (om du har kjøpt de på nettet da...) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 På emnet Docksides, imponert over hva de tåler. Hadde en del sand på mine mandag forrige uke, så skylte det av med saltvann da jeg var i båten. De fikk gjennomgå en del regn, saltvann og sand inntil jeg fikk byttet til støvler noen timer senere, før de ble slengt i en bag hvor jeg glemte de. Kom på at de lå der i går og fikk tatt de ut, og de så ikke ut til å ha tatt synlig skade av det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå