Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tenkte å kjøpe meg et par nye sko om et par uker. :)

 

synes røde Converse er kjempekule, men er det noen som har noen formening om slike sko er litt for feminint (rødt altså)?

5877702[/snapback]

Forbinder ikke rødt med feminint, nei. Mange gutter på skolen som har røde converse, så hvis du har en stil som du kan bruke røde sko til: kjør på :)

Lenke til kommentar

kenny: nå regner jeg med at du snakker om Chuck Taylor All-Stars, og ikke bare converse generelt i rødt :p formen på skoa er generelt ganske uni-sex. skoa ser best ut i rød, krem eller gressgrønn i mine øyne.

 

Litt historisk fakta: Røde Chucks ble brukt nesten utelukkende av gjengen Bloods, mens Crips gikk mest i Nike Air Forces. Den mest behagelige chucken er den som er laget før 2003, da Nike kjøpte opp Converse. Den nyere er sydd annerledes og stoffet er tynnere.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg er blitt litt lei denne tråden. Den har, dessverre, flyttet seg fra å være et sted der man diskuterer klær og accessoirer, til å bli et sted der man diskuterer hvorvidt det er en sykdom eller ei å kjøpe fem par joggesko i løpet av en måned.

 

Please? :)

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ikke det er spesielt pent med både skjorte, blazer, slips og dongeribukse i mørke farver. Til mørk blazer passer det i de fleste tilfeller best med lys -- kanskje helst hvit -- skjorte. Skal man ha dongeribukse til, bør den også være så lys som mulig. Jeg er heller ikke tilhenger av så pass fremtredende beltespenner, i alle fall ikke til blazer, men det er vel en smakssak. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor har dere "Hatte og slips dag"? Jeg tror jeg ville satset på en smal sort bukse, smale sorte sko, et smalt sort slips, hvit eller sort smal skjorte, og en passende hatt (hvis jeg hadde tatt det på i det hele tatt).

 

Gud bedre, dette var forferdelig dårlig skrevet.

Lenke til kommentar
Hvorfor har dere "Hatte og slips dag"? Jeg tror jeg ville satset på en smal sort bukse, smale sorte sko, et smalt sort slips, hvit eller sort smal skjorte, og en passende hatt (hvis jeg hadde tatt det på i det hele tatt).

 

Gud bedre, dette var forferdelig dårlig skrevet.

5879023[/snapback]

 

Er nok ikke jeg som har bestemt det, men hele skolen vårs har hatte og slips dag. Så da MÅ man enten ha på seg slips eller hatt, og lue eller caps er ikke hatt.

Men det som du sier passer sikkert flott, men jeg har ikke noen smale sorte bukser og sko.

Jeg har en helt sort golf bukse, men ingen sorte sko.. :)

Lenke til kommentar

scotty: slipset var stygt (for meg minner det litt om et klovneslips), dessuten synes jeg det ser ganske dumt ut med slips uten skjorte under...men det er selvsagt bare min mening.

dessuten likte jeg beltetspenna dårlig...den ble for stor og skinnende for min del. men ellers var antrekket rimelig brukbart :]

 

edit: jeg ville gjort det klassisk og smooth med et tynt sort slips (som også står bra til kroppsformen din) med en hvit skjorte under. men da er det også (som sluffy nevnte) anbefalt å bytte ut jeansene med noe sort bentøy. men da er du igjen kanskje litt for formell for en skoledag? kanskje ikke for en "hatte- og slipsdag", muligens.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg er blitt litt lei denne tråden. Den har, dessverre, flyttet seg fra å være et sted der man diskuterer klær og accessoirer, til å bli et sted der man diskuterer hvorvidt det er en sykdom eller ei å kjøpe fem par joggesko i løpet av en måned.

 

Please? :)

5878315[/snapback]

 

Enig med deg der. Den forrige "mote og utseendetråden" ble stengt på grunn av slike ting.

 

--- ----- ----

 

Noen som vet om noen hvite og grønne sneakers. Gjerne "superstars". Har sett noen, men de ser litt for skatesko ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...