Anathema Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 This thread delivers Ellers så har de fleste i denne tråden riktig. Virker som om alle snakker om forskjellige ting tho, og derfor blir det sidevis med krangling. Love it. /Signed. This is the reason i stick around. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er jeg jo helt enig i, derav min kommentar om at det må være en overenstemmelse mellom kosthold og trening! Etter å både ha jobbet på et treningsenter og vært medlem av flere vil jeg si at det er et betydelig flertall som må fokusere langt mer på teknikk, treningsoppsett og andre faktorer når det gjelder trening, før de kaster seg over kostholdet. Det er vel dette fkm mener også. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 MEN DA ER VI ENIGE DA :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Én gang må jo være den første. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Men i helv.. Nå har jeg fulgt dette bildet slavisk i åtte måneder og venter bare på fremgangen! Sitter dere her og sier at jeg har lagt så mye innsats i mat og så lite innsats i trening for ingenting???? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er jeg jo helt enig i, derav min kommentar om at det må være en overenstemmelse mellom kosthold og trening! Etter å både ha jobbet på et treningsenter og vært medlem av flere vil jeg si at det er et betydelig flertall som må fokusere langt mer på teknikk, treningsoppsett og andre faktorer når det gjelder trening, før de kaster seg over kostholdet. Det er vel dette fkm mener også. men hvorfor har du inntrykk av at alle som snakker om gainz i denne tråden ikke har peiling på teknikk og treningsoppsett? Lenke til kommentar
Populært innlegg hfthomas Skrevet 20. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. mai 2013 Må dobbeltsjekke hver gang for å være sikker på at jeg ikke har kommet til treningstråden. 16 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kan vi inngå et kompromiss og snakke om treningstøy? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Synes gasp er ganske tøft selv. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kjøpte meg selv en sjokkrosa treningsbh i London. Den var fin. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kjøpte meg selv en sjokkrosa treningsbh i London. Den var fin. Pics or didnt happend. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Pics or didnt happend. Har bare den gule her. Du kan godt få bilde av den. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg har også en gul topp. Det er en goldsgym stringer vest. Den er fet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Personlig har jeg en grønn håndballshorts jeg har arvet fra lillebroren min og en Liverpool-drakt som jeg trener i. Funker aldeles strålende. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Rocker fortsatt en sånn gammel treningsbukse med hvite striper fra ungdomskolen. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Har den knapper hele veien opp til lommene? 3 Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sånn for å vinkle denne tråden litt mer innpå dens orginale formål; Malford of London, setter de ned verdien på pakker hvis du spør? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hva synes dere om dette slipset? Det er 10 cm bredt, blir det for bredt? Jeg tenker å bruke det sammen med en hvit skjorte, som jeg skal bestille fra Luxire, hvit PS i lin og dress som har dette stoffet, koksgrå med tynne, lyse striper: Endret 21. mai 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ja. Er ikke du riiimelig spinkel også? For bredt slips vil da se dumt ut imo. Bør være litt størrelse på personen om de skal gå med 3,75+ inches syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå