OlafG Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jaja, hvis du føler at det å trykke i seg 3000 kcal rent fett er det du trenger for å bli stor så skal jeg ikke stoppe deg. Jeg er nå av den oppfatning at det er en lur idé å dekke det du trenger av proteiner/vitaminer/mineraler uten av å være avhengig av 50 piller kosttilskudd om dagen, men er sikkert en eller annen bro der ute som klarer seg fint på burgers and fries Implying that Chicken nuggets, burgers and fries er rent fett. Jeg tror du bare skal slutte å uttale deg om ting du åpenbart ikke har greie på når du klarer å påstå noe så dumt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Så mye digg som finnes burde det være ulovlig å klage på at det er vanskelig å gå opp i vekt ja det er ganske lett. Hadde ikke funnet på å bruke lyse rosa bukser. hvorfor ikke? er omtrent sånn her i fargen 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 hva veier du, og hvor høy r du? 59 kg, 171 cm master race reporting in. Ingenting passer meg selv ikke vektløftingsbeltet på gymmen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 alt gainzpratet gjorde meg tørst på helmelk gitt Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Bra jeg ikkr drive med gainz og dlikt, synes helmelk (og melk generelt) er helt jævlig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 det går fort over. hata det før, nå er det superdigg 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg trur jeg har svak intoleranse for melk, så jeg blir småkvalm av for mye av det desverre. Har nesten aldri i hele mitt liv drikket et glass med ren melk uansett. Men, havregryn og melk derimot, har vært en livrett siden jeg var liten drittunge. Kanskje fordi jeg aldri fikk Corn flakes. 59 kg, 171 cm master race reporting in. Ingenting passer meg selv ikke vektløftingsbeltet på gymmen. Wtf? Trudde du snakket om for en stund siden at du ville ned i vekt fordi du var overvektig? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 19. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2013 Herregud, skjerp dere a noobs. Med mindre dere trener to ganger om dagen er det fullstendig unødvendig med alt gainz-pratet. Spis normal mat. Størstedelen av dere trener garantert alt for dårlig og alt for lite til at noe annet er hensiktsmessig. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg OlafG Skrevet 19. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2013 Somebody didn't make any gainz. 11 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gainzpratet er dritannoying, men bra at dere gjør noe for at Primer4 skal føle seg hjemme i MoV. 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Somebody didn't make any gainz. Nå om dagen er det ikke akkurat gainz som er mitt problem. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Tror jeg har gått opp minst ti kilo det siste året, hvis jeg bare begynner å pumpe blir dette fantastisk. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Med mindre dere trener to ganger om dagen er det fullstendig unødvendig med alt gainz-pratet. Er jo fult mulig å få framgang på en fullkroppsøkt i uka forutsatt at man trener samt. spiser skikkelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nå om dagen er det ikke akkurat gainz som er mitt problem. Julen varte helt til påske? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er jo fult mulig å få framgang på en fullkroppsøkt i uka forutsatt at man trener samt. spiser skikkelig. Jeg sa ikke at man ikke skal spise skikkelig. Det er bare ikke noe poeng å fokusere fuuuuullt så mye på gainzzzzzzzzz når man veier 63 kg og trener litt halvveis 3-4 ganger i uken, som sannsynligvis er tilfellet for de fleste her. Da er det bedre å fokusere på kvaliteten på treningen. For å si det sånn, det er ikke kaloriinntaket som er problemet til de fleste ungdom som er wannabe gymrats. 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Gains- og velværecafé. Det er bare ikke noe poeng å fokusere fuuuuullt så mye på gainzzzzzzzzz når man veier 63 kg og trener litt halvveis 3-4 ganger i uken, som sannsynligvis er tilfellet for de fleste her. Da er det bedre å fokusere på kvaliteten på treningen. Jo. Gains are made in the kitchen, tre ganger i uken er nok trening til masse gains, og at man spiser riktig utelukker ikke at man trener riktig. Endret 20. mai 2013 av Broseph 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Igjen, jeg sier ikke at man ikke skal spise riktig. Det er imidlertid ikke forskjellen på helmelk og lettmelk som gjør forskjellen på det nivået de fleste hobbymosjonister ligger på. Spis normal, sunn mat. Det holder for de aller, aller fleste, og det er null problem å oppnå kalorioverskudd selv om du ikke bøtter nedpå med kosttilskudd. Edit: og bare for å ha nevnt det virker det jo ikke akkurat som om det er så mange her inne som har særlig gainz-suksess. Hm, hva kan det skyldes? Det må være fordi de ikke drikker nok helmelk!!!!!!!! Endret 20. mai 2013 av fkm 6 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvis man ikke går opp i vekt så har man ikke høyt nok kaloriinntak. Sånn er det med den saken. Synd, trist, leit - drikk melk. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå