OlafG Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Bork er Gainzmaster Ekke så vanskelig å gå opp i vekt as. Lord giveth me strength for cutting. Det er så kjipt å være i underskudd i eksamenstiden, men jeg burde vel snart iom. at vekten nærmer seg tresifret igjen og fettprosenten er over 20%. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg synes det er vanskelig å gå opp i vekt... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg synes det er vanskelig å gå opp i vekt... Da prøver du ikke hardt nok. Det er mye vanskeligere å deffe enn å gå opp i vekt. 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Så mye digg som finnes burde det være ulovlig å klage på at det er vanskelig å gå opp i vekt Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg får det til, men synes det er vanskelig å ligge på høyt nok kaloriinntak i lange perioder. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg synes det er vanskelig å gå opp i vekt... Word. Har gått opp 4-5 kg på 75 dager, og jeg er i snitt ca. 300 kalorier overskudd så å si hver dag Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Så mye digg som finnes burde det være ulovlig å klage på at det er vanskelig å gå opp i vekt Er ikke snakk om å trykke i seg alt mulig drit. Alle kan få i seg 3000 kalorier med Chicken nuggets på en dag, men er ikke det som er målet når man skal legge på seg vekt for trening. Synes forøvrig det er vanskelig å komme i mål selv. Går til nød hvis jeg "jukser" med proteinshake og sånne ting, men å nå 3k kalorier (målet mitt når jeg trener hardt, er ikke 100% sikker på hvor "scientific" det er, men har fått inntrykk av at det er greit) er søren ikke lett for en spirrevipp som meg. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Er ikke snakk om å trykke i seg alt mulig drit. Alle kan få i seg 3000 kalorier med Chicken nuggets på en dag, men er ikke det som er målet når man skal legge på seg vekt for trening. Synes forøvrig det er vanskelig å komme i mål selv. Går til nød hvis jeg "jukser" med proteinshake og sånne ting, men å nå 3k kalorier (målet mitt når jeg trener hardt, er ikke 100% sikker på hvor "scientific" det er, men har fått inntrykk av at det er greit) er søren ikke lett for en spirrevipp som meg. Ja, det blir mye mat om du bare skal spise kylling, brokkoli og annen ren #fitnessmat #cleaneating #healthy #instafit-mat. Hvis du trenger å gå opp i vekt er det langt viktigere at du faktisk går i et energioverskudd enn at du desper på at maten skal være 'ren'. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Wow, hvor mye har du gått opp i vekt siden du begynte å trene a? har ikke gått opp på to uker ellernoe hatt lite matlyst de siste dagene veier 7kg mer enn i vinter iallefall. la om kostholdet og begynte med trening i slutten av mars, mer seriøst i april. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kanskje passer shetlandsgenserne bedre nå? Andre som fikk med seg Erik Saade i går på Eurovision? "Now, over to you Petra, #MILF!" synes den satt greit før og, men joa, fyller den litt mer ut nå 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Word. Har gått opp 4-5 kg på 75 dager, og jeg er i snitt ca. 300 kalorier overskudd så å si hver dag Hvis vi ser bort i fra diverse feilkilder (mageinnhold, vann osv), så du ligget på rett over 400 kcal i overskudd. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvis vi ser bort i fra diverse feilkilder (mageinnhold, vann osv), så du ligget på rett over 400 kcal i overskudd. Det kommer jo an på. Det er greit at en kilo fett er 7-7500 kcal, men jeg vet ikke hvor mye en kilo lean mass er. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvis vi ser bort i fra diverse feilkilder (mageinnhold, vann osv), så du ligget på rett over 400 kcal i overskudd. Da burde jeg vel gå mer opp i vekt? Må... gaine... for... å... passe... inn... i... RTW... blazere... og... skjorter... Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ja, det blir mye mat om du bare skal spise kylling, brokkoli og annen ren #fitnessmat #cleaneating #healthy #instafit-mat. Hvis du trenger å gå opp i vekt er det langt viktigere at du faktisk går i et energioverskudd enn at du desper på at maten skal være 'ren'. Jaja, hvis du føler at det å trykke i seg 3000 kcal rent fett er det du trenger for å bli stor så skal jeg ikke stoppe deg. Jeg er nå av den oppfatning at det er en lur idé å dekke det du trenger av proteiner/vitaminer/mineraler uten av å være avhengig av 50 piller kosttilskudd om dagen, men er sikkert en eller annen bro der ute som klarer seg fint på burgers and fries Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Prøv å fukte hele lomma med en lett oppvridd klut. Men pass på at du ikke fukter mer enn lomma. Da vil du kunne få vekk skjolden og få en jevn farge på lomma. Om det ikke hjelper, må du levere den til renseri. Skal prøve på det. Hva koster ca rens av dressjakke? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Ja, det blir mye mat om du bare skal spise kylling, brokkoli og annen ren #fitnessmat #cleaneating #healthy #instafit-mat. Hvis du trenger å gå opp i vekt er det langt viktigere at du faktisk går i et energioverskudd enn at du desper på at maten skal være 'ren'. Amen Brother Jaja, hvis du føler at det å trykke i seg 3000 kcal rent fett er det du trenger for å bli stor så skal jeg ikke stoppe deg. Jeg er nå av den oppfatning at det er en lur idé å dekke det du trenger av proteiner/vitaminer/mineraler uten av å være avhengig av 50 piller kosttilskudd om dagen, men er sikkert en eller annen bro der ute som klarer seg fint på burgers and fries Var ingen som snakket om rent fett. En person som har gått i overskudd ved å hovedsakelig tulle i seg helmelk samt. spise chicken mcnuggets, eggerøre og ostesmørbrød vil ha jævlig mye bedre gainz hva gjelder styrke og muskelmasse enn en som over samme tidsperiode spiste 100% rent, dvs. byggris, kalkunfilet osv. men kun nok til å akkurat opprettholde kroppsvekt. Er ikke noe vesentlig problem å gå av seg overflødig fett heller når man er fornøyd størrelsemessig. Ps. typisk "ren" fitnessmat inneholder ikke noe spesielt mer vitaminer/mineraler enn vanlig mat. Endret 19. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Da burde jeg vel gå mer opp i vekt? Må... gaine... for... å... passe... inn... i... RTW... blazere... og... skjorter... hva veier du, og hvor høy r du? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Skal prøve på det. Hva koster ca rens av dressjakke? Et par hundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå