SIcario Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvordan er det egentlig sånne trunk shows funker? Skjønner det er vanlig at de tar MTO-bestillinger og så videre, men har de også med seg sko på de forskjellige lestene lik at man kan prøve dem? I så fall må de ha med seg sinnsykt mye sko. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Generell slipskommentar: Røde slips er stygt i 99 av 100 antrekk (da mener jeg RØD, ikke burgunder, vinrød osv). Rødt slips var James Schlesinger sitt forsøk på å være moteriktig. Hvordan er det egentlig sånne trunk shows funker? Skjønner det er vanlig at de tar MTO-bestillinger og så videre, men har de også med seg sko på de forskjellige lestene lik at man kan prøve dem? I så fall må de ha med seg sinnsykt mye sko. Ja, det er jo litt det ordet trunk show kommer av. Kister full av sko som reises rundt med. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Noen butikker i Stavanger som er verdt å besøke? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nå må dere roe ned her. Rosa skjorte og hvitt slips med svart dress. Mitt valg om jeg skulle gått ut døra. Ser meget bra ut Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Noen butikker i Stavanger som er verdt å besøke? Rolfsen, ligger midt i sentrum. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nå må dere roe ned her. Rosa skjorte og hvitt slips med svart dress. Mitt valg om jeg skulle gått ut døra. Ser meget bra ut Nei... bare, nei... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nå må dere roe ned her. Rosa skjorte og hvitt slips med svart dress. Mitt valg om jeg skulle gått ut døra. Ser meget bra ut Å herregud, dersom ikke dette er deg så finnes det mer enn en... 6 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det finnes nok vesentlig flere enn bare en, er jeg redd Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dersom ikke dressen min blir ferdig i løpet av dagen (selv om jeg ble lovet at den skulle være ferdig mandag eller tirsdag), hvordan fungerer lyseblå skjorte med rødt slips og svarte bukser (ikke dressbukser, men helt straighte bukser) på 17. mai? Skulle jo helst hatt en blazer eller noe. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 No jacket - no tie. Du kan jo ev. kjøre blå skjorte en V-neck-genser og slips under der. Litt usikker på rødt slips dog. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 No jacket - no tie. Tja, jeg hadde sett for meg mørkeblå chinos, hvit skjorte, slips og sort forkle i morgen. Riktignok på jobb, men kan vel ikke bli så ille det? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Nettopp, du er på jobb. Om du bruker slips uten jakke ser ut som du jobber som servitør eller selger på elkjøp. Hvordan er kvaliteten på cashmere fra J. Crew og Uniqlo? Har hatt et par plagg i merino fra Uniqlo som jeg liker godt og kommer nok til å kjøpe mer av de. Endret 16. mai 2013 av OlafG Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Har lest at det er rimelig elendig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Situation under controll (for now); snakket med de på butikken og de hadde fått et helt flyslipp med dresser fra skredderen og ventet neste "batch" i ettermiddag, men visste ikke når. Alt de visste var at dressen min var der. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fjo! Ble stresset på dine vegne, haha. Siste innkjøp for i morgen unnagjort, brunt belte og to PS. Er ikke 100% stø på det, så jeg håper de går til antrekket. Tror det skal gå bra. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Tenkte å ha navy blazer med hvit skjorte, hvitt PS og brune sko i morgen. Litt usikker på mørk denim eller grå bukse. Hva passer best? Jeg har ikke dress atm. så det er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nettopp, du er på jobb. Om du bruker slips uten jakke ser ut som du jobber som servitør eller selger på elkjøp. Passer perfekt da siden jobben min er en mellomting av servitør og selger på elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå