Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Hvordan er det egentlig sånne trunk shows funker? Skjønner det er vanlig at de tar MTO-bestillinger og så videre, men har de også med seg sko på de forskjellige lestene lik at man kan prøve dem? I så fall må de ha med seg sinnsykt mye sko.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generell slipskommentar: Røde slips er stygt i 99 av 100 antrekk (da mener jeg RØD, ikke burgunder, vinrød osv).

Rødt slips var James Schlesinger sitt forsøk på å være moteriktig.

Hvordan er det egentlig sånne trunk shows funker? Skjønner det er vanlig at de tar MTO-bestillinger og så videre, men har de også med seg sko på de forskjellige lestene lik at man kan prøve dem? I så fall må de ha med seg sinnsykt mye sko.

Ja, det er jo litt det ordet trunk show kommer av. Kister full av sko som reises rundt med.

Lenke til kommentar

Dersom ikke dressen min blir ferdig i løpet av dagen (selv om jeg ble lovet at den skulle være ferdig mandag eller tirsdag), hvordan fungerer lyseblå skjorte med rødt slips og svarte bukser (ikke dressbukser, men helt straighte bukser) på 17. mai?

Skulle jo helst hatt en blazer eller noe.

Lenke til kommentar

Nettopp, du er på jobb. Om du bruker slips uten jakke ser ut som du jobber som servitør eller selger på elkjøp.

Hvordan er kvaliteten på cashmere fra J. Crew og Uniqlo? Har hatt et par plagg i merino fra Uniqlo som jeg liker godt og kommer nok til å kjøpe mer av de.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...