SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ebay tenkte jeg faktisk ikke på, skal ta en kikk der. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Glad de ikke praktiserer det på min skole. Hos oss får vi forresten ikke lov til å kalle det for svarteliste lenger, det heter nå klemmelisten eller noe sånt. Får ikke lov? Melder de deg til rektor da eller? lolololololol Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det vet jeg ikke, har ingenting med den listen å gjøre. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Hva synes dere om denne jakka? Safe å kjøpe? Endret 14. mai 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt Hunter-støvler på nettet, bortsett fra Countryattire? Jeg har sett det på Rema faktisk. Nokødd. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Husker de hadde et ganske godt tilbud på Hunter på en eller annen Coop butikk også, angrer på at jeg ikke slo til... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg tror det var Smart Club, og da kostet de rundt 400 kr. Men solgte de ikke bare damemodeller, eller er den typiske modellen unisex? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Meget pen jakke, thomas. Var faktisk innom nettsiden til Suit Supply selv tidligere og kikket litt på den, men bestemte meg for å gå for denne sommerjakken istedenfor. Endret 14. mai 2013 av Totenkopf Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Meget pen jakke, thomas. Var faktisk innom nettsiden til Suit Supply selv tidligere og kikket litt på den, men bestemte meg for å gå for denne sommerjakken istedenfor. Kjøpte den jakka der forrige uke. Er dårlig mål på siden, men her er mer detaljerte mål for jakken: Så selv om jeg vanligvis bruker M i jakker, så er den ganske stor i størrelsen så gikk for small. J225: ½ Bottomwidth S = 56 cm, M = 58 cm ½ waist: S: 53,5, M: 55,5 cm ½ chest: S: 54cm M: 56 cm Endret 14. mai 2013 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg synes også den så fin ut. Er det bare meg, eller virker den jeg postet litt tykk til å være en sommerjakke? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jakken består jo av lin og bomull, så jakken burde holde for sommer. Rankiz: Vet du forholdet mellom lin og bomull det er i jakken? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kjøpte den jakka der forrige uke. Er dårlig mål på siden, men her er mer detaljerte mål for jakken: Så selv om jeg vanligvis bruker M i jakker, så er den ganske stor i størrelsen så gikk for small. J225: ½ Bottomwidth S = 56 cm, M = 58 cm ½ waist: S: 53,5, M: 55,5 cm ½ chest: S: 54cm M: 56 cm Nyttig info, takker. Har ikke lagt inn bestillingen min ennå så jeg går nok ned fra M til S selv. Du får legge ut fit pics i bildetråden når du får anledning. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Siden det var en viss reaksjon på skjortevalg i Billedtråden, fant jeg det for godt å legge ut tråd til denne bloggen fra Francis Brown. Han er også svoren tilhenger av Harvie and Hudson, og går laaaangt i valg av skjorter. http://www.bownsbespoke.com/BShirtHarvieHudson2.html Ut over dette, står det mye morsomt og interessant om klassiske klær i bloggen hans. Og dessuten er vi ikke så ulike i figuren. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Sitter å skal bestille min første skjorte fra Luxire. Er det noen viktige punkter jeg bør få med? Har fått spesifisert at jeg vil ha unfused collar, men utover det er jeg usikker på hva jeg kan spesifisere for å få skjortene penest mulig. Lenke til kommentar
Vendepunktet Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Skal ha på meg en mørkeblå dress på 17. mai med lyseblå skjorte, brune sko og brunt belte. Noen anbefalinger til farge på slips/lommetørkle? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Skal ha på meg en mørkeblå dress på 17. mai med lyseblå skjorte, brune sko og brunt belte. Noen anbefalinger til farge på slips/lommetørkle? Skal veldig mye til å bomme noe særlig på fargen om du har navy dress og lyseblå skjorte. Hva med mørkeblått og hvite polkadotter? Ikke det mest originale, men pent likevel. Ville hatt ps lysere enn slipset, kanskje lyseblått eller hvitt. Ble forresten trukket opp til skriftlig eksamen i Matematikk R2 og sidemål. Chill. Endret 15. mai 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Synes ikke akkurat matte r2 høres så chill ut. Jeg kom opp i sosialkunnskap og rettslære 2, tror det skal være greit :-) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 r2 er jo dritchill om man faktisk interesserer seg for matte og/evt jobber med det. Sidemål er forøvrig chill. Norsk muntlig derimot, det var grusomt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ble forresten trukket opp til skriftlig eksamen i Matematikk R2 og sidemål. Chill. Jeg også, rimelig greit. Jeg er fornøyd så lenge jeg slipper norsk muntlig... : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå