Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe..

 

Jeg vil kjøpe solbriller i butikken, ikke på nett.. Forslag?

 

Pilotbriller e.l til god kvalitet, kanskje under 500,- ? :)

 

Linker til andre nettbutikker der de selger merkeklær? Stress har jeg sett på

5859339[/snapback]

 

Moods Of Norway'

Selger vel ikke klær direkte fra nett...!

 

Pilotbriller... Hmmm... H&M? Hadde vel nor ræl før... Ellers bare sjekk ut Desertpunk.com eller Illusion.no

 

Der har de hvertfall "Elvis" pilot'sa! :thumbup:

Endret av mjuice
Lenke til kommentar
...

5856658[/snapback]

 

Ja, bytt ut

 

-hvite sko

-hvitt belte

-sort blazer

 

Dette "fest-antrekket" gjør at du ser ut som en fjomp såfremt det ikke er særdeles bra gjennomført. "Alle" går jo med blazer nå til dags.

 

Vær heller litt innovativ og kjøp deg en cardigan eller en fresh skinnjakke nå som de varme sommermånedene gjør sitt inntog.

5858972[/snapback]

 

ehm, ok, men skal ikke ha skinnjakke nei...

hvilken farge på skjorta?

Lenke til kommentar
ehm, ok, men skal ikke ha skinnjakke nei...

hvilken farge på skjorta?

5860731[/snapback]

hvit skjorte er fint, men kombinert med hvite sko og hvitt belte (og særlig når dette igjen kombineres med jeans) blir det hele en smule flashy/tacky. sort blazer er dessuten et krampaktig kjedelig og ukreativt plagg (med visse untakk, selvsagt), særlig sammen med jeans. det blir veldig 2005-trendy. men dersom du kjører belte og sko i en mer diskret farge, blir antrekket rimelig greit, men ikke stort mer. hvilken sammenheng skal dette brukes i? rølpe-fester? middager/tilstelninger? mer casual hverdagsbruk?

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
nei...

vurderte

- hvite sko, jeg fant helt greie fine hvite sko til 599,- som jeg vurdere å kjøpe.

- jeans

- hvitt belte eller kanskje bare svart?

- hvit skjorte (?)

- svart blazer

-------------------------

Noe som bør byttes ut?

5856658[/snapback]

 

 

 

jeg synes det peneste er en turkis skjorte, svart dress med hvite striper (tradisjonelt og fint), svart belte med sølvbeltespenne, tiger of sweden hadde en veldig stilren en (hadde jeg bare skjønt siden dems så skulle jeg finne et bilde til deg.).

Og til slutt et par hvite og svarte sko, må være spisse.

 

 

PS: en flosshatt er også fint.

 

Slik gikk jeg på nyttårsballet på skolen. :love:

Lenke til kommentar

Kommer litt an på hvordan striper det er snakk om også. Typisk svart dress med veldig fremtredende striper synes ikke jeg er så pent. Turkis høres også veldig prangende ut, men det finnes vel flere nyanser av turkis også :) Reagerer også litt på turkis skjorte, svart belte og hvite sko sammen - men som sagt, jeg skal ikke dømme uten å ha sett bilde.

Lenke til kommentar

Singh_tha_king: Vet ikke hvor formelt dit du skal, men hva med:

 

Noen fine, litt "slække" sko

Mørke, tighte jeans

En stripete piquet med farger som du liker

 

EDIT: Ble kanskje litt vel casual det der. Dette antrekket her kunne vært fint:

 

Noen svarte pensko, og et svart belte. Skjorte i f.eks. rosa, hvit eller hvit/blå stripet.

post-65515-1144085607_thumb.jpg

post-65515-1144085615_thumb.jpg

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Speaking of Moods of Norway -- en selger ved Saks Fifth Avenue fortalte at han hadde vært i LA under lanseringsfesten til Moods, ser ut som at de klarer seg rimelig bra i USA. :)

5860827[/snapback]

 

Artig :) Synes Moods har mye fett egentlig, spesielt av skjorter og dresser. Moro at et Norsk merke kan gjøre det såpass bra i utlandet!

 

@HKoN-: Helt greit antrekk det der :) Kan velge mellom å kjøre helt plain genser, eller med en frisk piquet innenfor ;)

Endret av OShea
Lenke til kommentar
Det ække værst det egentlig da... med tanke på at noen bruker et par sko per "sesong"...

5875697[/snapback]

 

Slått deg eller?

 

5 par per måned høres jo mer ut som en sykdom i mine ører.

... For 3 år siden kjøpte jeg etpar sko, det brukte jeg hele sommern, og hele vintern, og enda en sommer, MEN da vintern kom igjen var det hull både over og under, så da gikk jeg til butikken og kjøpte et prikk likt par(flaks at de hadde det inne!). Dette paret brukte jeg i to sesonger før det ble slitt ut.

 

Det er jeg som er normal her, ikke prøv deg :tease:

 

 

Edit: Jeg ser i etterkant at det muligens er flere her inne på forumet som har slått seg. :ironi:

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...