fredderen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg mente folk som trener i dress. Trener i treningsdress. Oh snap. 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg tenker bare på en artisjokk hver gang jeg ser den knuten. Men det er vittig med Matrixfans som kler seg i den til daglig. Sort skjorte og hvitt slips ofc. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg tenker bare på en artisjokk hver gang jeg ser den knuten. Men det er vittig med Matrixfans som kler seg i den til daglig. Sort skjorte og hvitt slips ofc. Aaah, sort skjorte og hvitt slips. En farlig kombo blant damorna. Det hele toppes titt og stadig med en fedora. Endret 13. mai 2013 av flogieboogie 4 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 ^Jeg har skjønt at jeg ikke skal gå med hatt, men fy søren som det irriterer meg at dette har forsvunnet fra lista over hva en pen herremann må ha på seg når han går ut. Ser jo så sykt bra ut i Mad Men. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Alle som noen sinne har spilt en herremann fra mellom 1920-1959 er jo egentlig bare kloninger av hverandre. De er prikk like og det er fordi det trengs en helt spesiell mann for å virkelig kle den "Mad Men-stilen". En sånn som får eggstokkene til å slå krøll bare han går inn et rom. No homo, by the way. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tja, nå vil jeg si at det er flere en Don Draper som kler den stilen, men poenget er vel at det må være helt gjennomført for at det skal gå. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det hjelper i tillegg at resten av folkene rundt kler seg i samme stil. En voksen mann som kler seg som i Mad Men med hatt og frakk kan fort virke litt malplassert blandt dagens trender og stiler, selv om det ser meget gjennomført ut. Man bør i hvertfall ha nådd en viss alder før man prøver! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tja, nå vil jeg si at det er flere en Don Draper som kler den stilen, men poenget er vel at det må være helt gjennomført for at det skal gå. Enig... synes dog Upr_crust på SF får det til ganske bra, se f. eks i "HOF: What are you wearing right now". (som regel på førstesiden på SF) Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det hjelper i tillegg at resten av folkene rundt kler seg i samme stil. En voksen mann som kler seg som i Mad Men med hatt og frakk kan fort virke litt malplassert blandt dagens trender og stiler, selv om det ser meget gjennomført ut. Man bør i hvertfall ha nådd en viss alder før man prøver! Ja, selvfølgelig. Jeg mener at det er synd at ikke _alle_ går kledd slik i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tja, nå vil jeg si at det er flere en Don Draper som kler den stilen, men poenget er vel at det må være helt gjennomført for at det skal gå. Poenget mitt var at veldig mange av de som faktisk kler den stilen er støpt ut av samme form. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Enig... synes dog Upr_crust på SF får det til ganske bra, se f. eks i "HOF: What are you wearing right now". (som regel på førstesiden på SF) Damn, var jo flere stilige menn som hadde glidd rett inn i Mad Men der. Selv tror jeg jeg venter til jeg har jobben som passer med den autoriteten en slik klesstil gir. Poenget mitt var at veldig mange av de som faktisk kler den stilen er støpt ut av samme form. Jeg skjønte hva du mente, og poenget mitt var at jeg er uenig. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Vil ta med dressjakken til skredderen i morgen, og har funnet ut at enkleste måten å frakte den egentlig er å ha den på meg på skolen. Har litt lyst å fyre på med pressa ullbukse og slips. Yolo? Endret 13. mai 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ja, nei, disse dressjakkene er VANSKELIGE å frakte altså.. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Why not, bare ikke si hvorfor du har den på deg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vil ta med dressjakken til skredderen i morgen, og har funnet ut at enkleste måten å frakte den egentlig er å ha den på meg på skolen. Har litt lyst å fyre på med pressa ullbukse og slips. Yolo? Alt er vel lov når man er russ? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vi svartelistet våre egne russ som ikke gikk i russeklær. Protip: dressbag/-koffert. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Glad de ikke praktiserer det på min skole. Hos oss får vi forresten ikke lov til å kalle det for svarteliste lenger, det heter nå klemmelisten eller noe sånt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 hva er konsekvensen ved å havne på den lista? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 hva er konsekvensen ved å havne på den lista? forever alone Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt Hunter-støvler på nettet, bortsett fra Countryattire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå