cppdude Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Merker at det er vanskelig å selge dresser/jakker på bruktmarked i Norge med mindre det er Moods of Norway, Tiger og andre "kjente" merker. Kjipt å måtte gå igjennom Ebay/paypal sirkuset hvor man blir loppet av gebyrer og dyr frakt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vet ikke om du er ute etter briller eller solbriller, men anbefaler å sjekke ut Warby Parker på Greene St! Epaulet og Self-Edge på Orchard st. og Unis, Gant Rugger og Sock Hop i NoLiTa er alle verdt et besøk. Save Khaki på Lafayette St. er også nær disse. Skulle du være ute etter Filson, har Paragon Sporting Goods på Union Square et ganske greit utvalg. Anbefaler også å stikke innom J. Crew, Uniqlo og Club Monaco og lignende, kan komme over gode tilbud og helt greie basics her. Brooks Brothers, J. Press og Ralph Lauren sine flaggskipbutikker ligger alle på Madison Avenue, disse er verdt besøk, om så bare for opplevelsen. Du kan egentlig ikke gå så mye feil i New York, de fleste butikker er verdt et besøk - foruten om Macy's. Takk! Macy's og Saks 5th avenue <3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Phelge: Jeg ville hvertfall tatt turen innom Epaulet New York. De har jo veldig mye pent synes jeg, bl. a. så ser jo chinosene deres bra ut og de har i tillegg sko fra Carmina. Endret 13. mai 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ligger ikke Barneys i New York? Tror det skal være ok. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvor får man kjøpt en "grei" dress? Typ 3-4k, ink. alt. Haster ikke da jeg blir å bruke blazer eller lignende på 17. mai. Har trent meg ut av dressen jeg har nå. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Modo har en svært pen dress fra matinique til 3000,- Har denne dressen selv i marineblå. Er 189 og bruker størrelse 50. Valgte å legge opp buksa noen cm i beina.. uansett så sitter dressen som om den skulle vært skreddersyd og mange kommenterer at jeg har veldig fin dress, selv på dager som 17. mai hvor det kryr av dresser (eller rettere sagt bossekker fra dressmann) Endret 13. mai 2013 av Mantoius 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg bytter captoe finskoene mine med brouge boots hvis det høljer ned. Får gi de en skikkelig shine, så ser det ikke så uformelt ut. Kjenner jeg blir litt nervøs av tanken på regn, dress, boots og trench på 17. Mai. Skal ofre til Thor i kveld. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Selger de Grenadineslips i Olso noe sted? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ikledd dress, er buss en dårlig ide for å komme seg rundt? Ser det dumt ut med dress på bussen? Eneste stedet en dress kan se skikkelig dum ut er på et treningsstudio spør du meg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvis man kommer rett fra jobb er det ikke så rart, synes jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvis man kommer rett fra jobb er det ikke så rart, synes jeg. Forutsatt at man faktisk skifter i garderoben... 4 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Er litt usikker på om JorgenH svarte meg... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det var ment som et svar til deg, ja. Det falt meg imidlertid ikke inn at du kanskje mente folk som trener i dress, ikke folk som har på seg har på seg dress og skifter i garderoben... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg tror jeg har talent for slipsknuter. En perfekt standard knute på første forsøk og tror jeg er så overmodig at jeg forsøker meg på en Windsor på fredag. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ikke gjør det, four in hand holder lenge. 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg tror jeg har talent for slipsknuter. En perfekt standard knute på første forsøk og tror jeg er så overmodig at jeg forsøker meg på en Windsor på fredag. 4 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg tror jeg har talent for slipsknuter. En perfekt standard knute på første forsøk og tror jeg er så overmodig at jeg forsøker meg på en Windsor på fredag. Hvorfor stoppe der? Hvorfor ikke bare prøve på en Eldredge knot med en gang? Endret 13. mai 2013 av flogieboogie Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Finnes det noen tilfeller hvor de der knutene faktisk tar seg godt ut? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tja, på en japansk Yakuza-boss? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det var ment som et svar til deg, ja. Det falt meg imidlertid ikke inn at du kanskje mente folk som trener i dress, ikke folk som har på seg har på seg dress og skifter i garderoben... Jeg mente folk som trener i dress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå