Dockside Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nå ligger faktisk Oslo langs kysten. Håper for din egen del at du skjønte hva jeg mente. Hvis ikke, burde dine foreldre være svært bekymret for deg. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Håper for din egen del at du skjønte hva jeg mente. Hvis ikke, burde dine foreldre være svært bekymret for deg. Jeg vil nå heller si at det er dine foreldre som bør være bekymret. Det hadde i alle fall jeg vært om jeg hadde en sønn som ikke visste at landets hovedstad ligger ved kysten. 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Da kan vi også si at Lillehammer ligger ved kysten. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Uansett er seilerjakker malplassert på land, både på Vestlandet og Østlandet. Husker ca to år tilbake, gjenger på opp til ti fjortisser gikk på geledd i like Henri Lloyd-jakker over Torgallmenningen. Grøss. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg vil nå heller si at det er dine foreldre som bør være bekymret. Det hadde i alle fall jeg vært om jeg hadde en sønn som ikke visste at landets hovedstad ligger ved kysten. Ikke gjør deg dummere enn du er. 6 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Da kan vi også si at Lillehammer ligger ved kysten. Blir jo aldri det samme. Endret 10. mai 2013 av hfthomas 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ikke gjør deg dummere enn du er. Herlig ironisk Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva slags elendig diskusjon er dette? Offf 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Gode nyheter, gutter. Nå kan vi være behagelig kledd på bena på 17. mai. Sneakers og joggesko er tydeligvis innafor som fottøy med dress! http://minmote.no/index.php/video/?id=63970&category=124 4 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 "Skinn med memory" What is this sorcery? "I Norge har ikke folk skjønt at man kan bruke sandaler på jobb" aka Storm har aldri hatt en jobb, og vet ikke at man ikke går med sandaler på jobb. "Det blir veldig evening, formelt, relaxed" Storm om et par fugly sorte skinnsko. Hva har Sonia på seg? Det ser ut som noen glemte et spedbarn på loftet, og hentet den frem 20 år senere, fortsatt ikledd sånn babybody. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Klippet begynte egentlig ganske bra med at Storm Pedersen kastet hvite tennissokker og sandaler, også falt egentlig alt sammen derifra og ut. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Fy faen å stygge sko. Og sandaler bruker jeg bare når jeg skal bade. Kanskje en time til sammen i løpet av et år. Da går jeg i Havaianas. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 noen som vet hvordan american apparel tskjorter er i størrelsen sammenlikna med h&M ? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Gode nyheter, gutter. Nå kan vi være behagelig kledd på bena på 17. mai. Sneakers og joggesko er tydeligvis innafor som fottøy med dress! http://minmote.no/in...70&category=124 Oh joy! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Så lenge man er nordlending og homo går det meste an, tror jeg. 5 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Leter etter en losjakke i bomull, noen som har noen tips? Hva synes dere om denne? Endret 11. mai 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå