Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 For å bulke er mandler (og andre nøtter) gull. 630kcal/100g "Pannekaker" med cottage cheese, havregryn og egg er også supert: 250g cottage cheese (tine har endret pakkene nå) 90g havregryn 5 egg Bruk en miksmaster til det blir en røre og stek det som pannekaker. ca 1000 kcal og 65g proteiner (+10g ekstra fra havregryn om du teller det) funker det med havremel? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Båtsko til 230 USD fra Rancourt eller 65 USD fra Sebago? Hvilke skal jeg velge. Er Rancourt såpass mye 'bedre' mtp. holdbarhet og komfort? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Sebago, lett. Eneste grunnen imo til å velge rancourt er at ikke 90% har det. Men med så stor prisforskjell hadde valget for min del vært enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 funker det med havremel? Det gjør det sikkert. Fikk lyst til å prøve selv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Båtsko til 230 USD fra Rancourt eller 65 USD fra Sebago? Hvilke skal jeg velge. Er Rancourt såpass mye 'bedre' mtp. holdbarhet og komfort? hvor får du sebago så billig? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Amazon. Har en kompis i USA som har noen bukser fra Epaulet, Maratac-klokke og ev. sko som han skal sende meg snart. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) ah okei, har hørt mye bra om rancourt iallefall Det gjør det sikkert. Fikk lyst til å prøve selv. virker som de bare selger 420g cottage cheese på butikken, så mongo lager pannekakene nå Endret 7. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 ^Tine fornyet designet og endret mengden. Nå er det 250g og 420g. Før var det 300g. Med det nye designet tok de seg også friheten til å øke prisene Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 hipstersykkel aka fixie aka fixedgear aka tracksykkel Morsomme å sykle på og lett å modifisere selv. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 ah, da var det bare at de ikke hadde 250g på coop de målestrekene er en fin funksjon på det nye designet da. pannekakene ble bra Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hadde den sykkelen hatt en normal styreratt, så hadde jeg lett brukt den til å sykle rundt i sentrum. Ellers såg rattet litt vell lavt ut? Ser for meg at det er ubehagelig med normale klær på.. ^Tine fornyet designet og endret mengden. Nå er det 250g og 420g. Før var det 300g. Med det nye designet tok de seg også friheten til å øke prisene Skulle trodd man fikk mer for pengene for å handle stor cottage cheese, men det er faktisk blitt dyrere.. Kjipt. Endret 7. mai 2013 av baBuShKa Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Tunfisk i olje inneholder mer proteiner pr 100 gram enn cottage cheese. I tillegg er det også billigere og smaker bedre. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hadde den sykkelen hatt en normal styreratt, så hadde jeg lett brukt den til å sykle rundt i sentrum. Ellers såg rattet litt vell lavt ut? Ser for meg at det er ubehagelig med normale klær på.. Skulle trodd man fikk mer for pengene for å handle stor cottage cheese, men det er faktisk blitt dyrere.. Kjipt. Det heter ikke ratt, ratt er rundt og funker veldig dårlig på sykkel. Du ville nok blitt sliten av å sykle sakte rundt i byen med en slik styre, men skal du sykle superfort vil det hjelpe mye på luftmotstand. Går helt fint med vanlige klær, du drar nok ikke ut på en firetimers tur med en slik sykkel. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Tunfisk i olje inneholder mer proteiner pr 100 gram enn cottage cheese. I tillegg er det også billigere og smaker bedre. Ikke bra å spise for mye tunfisk. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg hørte noe med at man får i seg kvikksølv. Det var også noen på DST som sa at man må spise 4-5(?) bokser daglig i flere år for å få i seg en skadelig mengde kvikksølv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Ikke bra å spise for mye tunfisk. ligger ikke det i "for mye" at det er for mye da? går ikke an å bruke det som et mål på hva som er for mye for mye vann er for mye tunfisk er digg ja, Endret 7. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Tunfisk most ut i majones og pepper på ristede skiver er breakfast of champions. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Båtsko til 230 USD fra Rancourt eller 65 USD fra Sebago? Hvilke skal jeg velge. Er Rancourt såpass mye 'bedre' mtp. holdbarhet og komfort? Rancourt er smooth med en gang, Sebago skoene må ha seg en dukkert i saltvann samt et par måneder med flittig bruk for å bli perfekt. Sebago til 65 USD er alltid en vinner. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 ligger ikke det i "for mye" at det er for mye da? går ikke an å bruke det som et mål på hva som er for mye for mye vann er for mye tunfisk er digg ja, Tunfisk og annen fisk er til tider full av tungmetaller. Derfor spiser ikke denne mannen fisk. Tungmetaller er som kjent svært skadelig for kroppen. Du kan jo tenke på at hver gang du spiser tunfisk, så spiser du litt bly :) :) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvis målet er å gå opp i vekt kan da umulig litt bly være så ille... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå