darkness| Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg synes ikke det er noe pent med bukser som er for smale i bena. Jeg er ikke på utkikk etter bukser med stor sleng heller, men de må legge seg pent over skoene. Jeg går mye med høyhælte støveletter og høyhælte sko, og har ingen planer om å ha buksene oppi støvelettene eller ovenfor skoene slik at man kan se sokkene mine Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Noen som klarer og finne en punisher t-skjorte fra en nettbutikk? Helst her i landet. Vet det er litt uorginalt da. 5853744[/snapback] Jeg har sett en på den svenske nettshopen Zoovilage. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Zoovillage sender vel ikke til norge ? :S Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Zoovillage sender ikke til Norge, nei. Dumme EU. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) har kjøpt meg nye sko Nike Air force 1 mid, helt hvite EDIT: bilde EDIT2: Noen som vet om hvor de har fete vår/sommr jakker? Hva er det som kommer i år? Hadde vært morsomt å være tidlig ute å få noe som ikke alle har (enda). Endret 2. april 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Zoovillage sender vel ikke til norge ? :S 5854076[/snapback] Har du ikke noen bekjente i Sverige da? Undertegnede har det, hehe, så det å bestille derfra for min del er ikke noe stress.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 tar du i mot bestillinger? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fin sko i hvit farge: pris mellom 400 - 600kr Hvitt Belte: 400 - 600kr Noen ideer? Butikker? (Vic?) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Haha, så fett at du er villig til å betale det samme for finsko som du er villig til å betale for et belte Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe.. Det var litt pussig ja.. Menmen.. Noen som har linker til noen fete nettbutikker der de selger solbriller o.l? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 http://unitedshades.com var det noen som nevnte et par sider bakover, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hm. Trenger et nytt sort enkelt belte. Hvor finner jeg et slikt et? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hm. Trenger et nytt sort enkelt belte. Hvor finner jeg et slikt et? 5855709[/snapback] Ved siden av de fleste bilseter! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hm. Trenger et nytt sort enkelt belte. Hvor finner jeg et slikt et? 5855709[/snapback] H&M? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tips til Levi's bukser?Har 512 fra før, men begynner å gå litt lei. 5851601[/snapback] 511 er kjempekule, spesielt de svarte. 506 er også ganske fin. Ellers kan du sjekke Lee som jeg synes har kommet med en del kule bukser nå, Powell-modellen er veldig fin. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fin sko i hvit farge: pris mellom 400 - 600krHvitt Belte: 400 - 600kr Noen ideer? Butikker? (Vic?) 5855252[/snapback] Håper ikke du skal bruke det der til svart dress? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 nei... vurderte - hvite sko, jeg fant helt greie fine hvite sko til 599,- som jeg vurdere å kjøpe. - jeans - hvitt belte eller kanskje bare svart? - hvit skjorte (?) - svart blazer ------------------------- Noe som bør byttes ut? Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 nei...vurderte - hvite sko, jeg fant helt greie fine hvite sko til 599,- som jeg vurdere å kjøpe. - jeans - hvitt belte eller kanskje bare svart? - hvit skjorte (?) - svart blazer ------------------------- Noe som bør byttes ut? 5856658[/snapback] Ja, bytt ut -hvite sko -hvitt belte -sort blazer Dette "fest-antrekket" gjør at du ser ut som en fjomp såfremt det ikke er særdeles bra gjennomført. "Alle" går jo med blazer nå til dags. Vær heller litt innovativ og kjøp deg en cardigan eller en fresh skinnjakke nå som de varme sommermånedene gjør sitt inntog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå