dag1234 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Selv med 70% ull? Jeg blir å bruke dressen 2-3, kanskje 4 ganger i året Det blir jo et valg du må ta. Hvis du ikke skal bruke den så mye, og derfor ikke er villig til å putte så mye penger i den, så kan jo dette være en grei løsning. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 For min del kunne jeg nok bodd fint på Grønland, i hvert fall hvis jeg hadde hatt lite penger og jeg kunne ha bodd billigere der. Bryr meg ikke så voldsomt mye om stedets rykte, tviler vel på at man blir ranet hver gang man stikker foten over dørkarmen uansett. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 ^Tenkt deg til Stavanger i september jørgen (tenker på avatar)? 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Tvilsomt, men det hadde vært utrolig kult! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Deres siste konsert kommer til å bli ekstrem. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det blir nok helt vilt! Skulle bare mangle, egentlig. Med fare for å slenge ut en brannfakkel her vil jeg påstå at Kaizers er et av de beste norske bandene noensinne, om ikke det beste. Hadde vært morsomt å sett dem live en gang før de gir seg, men det blir vel med drømmen er jeg redd. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 De er hvertfall det beste norsk live-bandet. De skal jo spille en del plasser før de gir seg (usikker om de skal til oslo igjen da), så det burde jo være mulig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 De kommer på Slottsfjell-festivalen. Dit skal jeg. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Joda, det er sikkert mulig. Prøver å vrenge hodet mitt for å finne ut om jeg kjenner noen liker Kaizers, stusselig å dra på konsert alene. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det er vel vanlig å dra på konsert alene. Ingen av mine venner liker samme musikk som meg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Kanskje det er vanlig, jeg vet ikke. Har aldri turt å gjøre det, i frykt for å virke som en taper. For all del, det kan godt være det er jeg som er idiotisk. 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 MoV-treff på den siste konserten da? Landstreff i Kongeparken i helgen... Jævla typisk at en vanvittig innsjekkingskø hindra meg fra å se Kaizers på fredagen. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Blir vel bare å se etter alle i Barbour-jakker og Meermin-sko, det. Jeg vurderte nesten å dra på landstreffet i Stavanger kun for Kaizers, men det var liksom en liten stemme i hodet mitt som fortalte meg at det var idioti. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Med fare for å slenge ut en brannfakkel her vil jeg påstå at Kaizers er et av de beste norske bandene noensinne GRRRR! Turbonegro, Bigbang og Hellbillies er langt over - både på plate og live. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Allright, takker for tilbakemeldingene ang bosted i oslo! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 GRRRR! Turbonegro, Bigbang og Hellbillies er langt over - både på plate og live. Tja, Turbo med Tony Sylvester sparker rumpe, Turbo med Hank er ganske meh. Hellbillies og Bigbang har jeg et minimalt forhold til, så jeg kan egentlig ikke si noe om noen av dem... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 lollol http://nyttig.bt.no/artikkel/fra-topp-til-t%C3%A5-0 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Postgiro er best! Noe mer tidløs sommermusikk skal man lete lenge etter. De pleier å være i Tønsberg hvert år Endret 7. mai 2013 av hfthomas 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Postgiro er best! Noe mer tidløs sommermusikk skal man lete lenge etter. De pleier å være i Tønsberg hvert år Jeg håper for guds skyld at dette er en spøk. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg håper for guds skyld at dette er en spøk. Nei. Langt ifra. Det er god sommermusikk. Men, Kaisers og Turboneger er jo i en annen klasse. Postgiro er bra på sommeren med en kald pils Endret 7. mai 2013 av hfthomas 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå