NgZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvordan er stoffblandingen i denne slimfit-linjen på dressene? Jeg kjøpte en skjorte i samme serie på Dressmann da jeg trenge en i en bestemt farge (temafest) jeg ikke hadde fra før,k og ikke hadde tid til å bestille på nett. Snittet var helt på høyde med det de meste andre ferdige skjorter fra dyrere merker (et sted mellom custom og slim i PRL). Men den inneholdt vel 30% kunststoff og er noe av det klammeste jeg har hatt på meg siden jeg begynte å kjøpe egne plagg. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvordan er stoffblandingen i denne slimfit-linjen på dressene? Jeg kjøpte en skjorte i samme serie på Dressmann da jeg trenge en i en bestemt farge (temafest) jeg ikke hadde fra før,k og ikke hadde tid til å bestille på nett. Snittet var helt på høyde med det de meste andre ferdige skjorter fra dyrere merker (et sted mellom custom og slim i PRL). Men den inneholdt vel 30% kunststoff og er noe av det klammeste jeg har hatt på meg siden jeg begynte å kjøpe egne plagg. Husker ikke helt, men jeg tror det er 60% ull og 40% polyester. Koster 1499 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Hadde styrt unna bertoni. Overpriset, så som så kvalitet og altfor tette snitt. Ref posten over, kjøp på dressmann. 100% polyester koster mer enn blandingsdressen til dressmann. I bergen bruker de samme skredder. Endret 6. mai 2013 av fredderen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvor mye kan egentlig betjeningen på de fleste butikkene om dresser og lignende? Har et inntrykk av at det stort sett er relativt unge folk som trenger pengene og som ikke akkurat har ekspertise. Jeg tror det er en skredder i byen, men hadde helst sett for meg en litt eldre mann på rundt 60 med hvitt hår og målbånd over skulderen. Han her heter Ali, tror jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Husker ikke helt, men jeg tror det er 60% ull og 40% polyester. Koster 1499 Hm, Frislid har vel noe av det samme i flere av dressene som går for borti fire tusen. Så hvis man finner en som sitter pent på en selv, så er det jo ikke verst til prisen. Man kan vel glemme ren ull kjøpt i Norge for under 4k? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 En blazer til dress kommer på 3500-3800kr i 100% ull. Da er det super 120 Hvor mye kan egentlig betjeningen på de fleste butikkene om dresser og lignende? Har et inntrykk av at det stort sett er relativt unge folk som trenger pengene og som ikke akkurat har ekspertise. Jeg tror det er en skredder i byen, men hadde helst sett for meg en litt eldre mann på rundt 60 med hvitt hår og målbånd over skulderen. Han her heter Ali, tror jeg. Hvilken by? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Tromsø Hohohohohihiihi. Kjøp en dress som sitter bra over skuldrene og brystet. Ikke la deg overtale til noe du ikke selv synes passer. Dra gjerne innom mange forhandlere, prøv på dressene og post bilder i bilde tråden. Så skal man nok finne noe som passer. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Bestilte selvedge-denim og navy summer chinos fra Luxire i dag. Håper jeg ikke har kuket til målene. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hohohohohihiihi. Kjøp en dress som sitter bra over skuldrene og brystet. Ikke la deg overtale til noe du ikke selv synes passer. Dra gjerne innom mange forhandlere, prøv på dressene og post bilder i bilde tråden. Så skal man nok finne noe som passer. For det første; latter? For det adre; jeg vet hva jeg er ute etter. En (mørk)grå dress med "slim fit" og selvfølgelig skal den sitte godt over skuldrene. Jeg har ingen planer om å kjøpe en dress jeg drukner i. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Pakke Endret 6. mai 2013 av hfthomas 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Flotte, hfthomas. Har de samme skoene bare i en mye lysere farge, og jeg er kjempefornøyd! Hvor lang tid tok bestillingen for deg? Og hvordan er beltet, forresten? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Apropos bulk, hvilken matvare gir mest kalorier per krone? Skulle tro det var chillinøtter? havregryn, chillinøtter og helmelk er vel kurrant Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Flotte, hfthomas. Har de samme skoene bare i en mye lysere farge, og jeg er kjempefornøyd! Hvor lang tid tok bestillingen for deg? Og hvordan er beltet, forresten? Takk, de er herlige! Jeg bestilte de den 17.mars og de ble sendt 24. april. Så ble det litt forsinkelser fordi Fedex ikke hadde fått tak i meg De skulle vært på døra 2.mai. Beltet virker greit. Har ikke så alt for mye å sammenligne det med, så la ut noen bilder. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Meermin, ikke sant? Ser bra ut. Synd de ikke har noe som passer meg. Siden jeg har flytebrygger til bein kommer jeg til å kjøpe meg en god del sko fra Allen Edmonds og Alden i sommer, siden de er de eneste jeg kjenner til som lager i EE og EEE. Har spart penger i litt over et år nå for å bygge opp skogarderobe så dette blir sweet. Endret 6. mai 2013 av OlafG Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Dere som er på utkikk etter dress: Jeg hadde sterkt vurdert å dra til utlandet for å kjøpe dress. Selv har jeg kjøpt mine dresser i Italia - god kvalitet og jeg har aldri betalt mer enn 3000. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Venter på to par fra Meermin selv. Bestilte mine 30. mars, ble sendt ut 30. april og UPS sier de er forventet her på fredag. Gleder meg! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvilke, Henrik? Var det ikke noen her inne som pratet om de pebble grain-bootsene? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 havregryn, chillinøtter og helmelk er vel kurrant Helmelk? En halvliter med helmelk inneholder ca. 250-300 kcal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå