Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Har kikket litt i butikkene og problemet med joggesko er fargene. Skoene bør helst være svart, da faller 99,9% av alle joggesko ut av ligningen.

 

Bør heller ikke være goretex, da faller litt mer sportslige sko ut bilde, som gjerne er svarte og gir en del støtte.

 

Fant et par med asics joggesko som jeg skal prøve på mandag, som er uten gtx og er så plain som man får joggesko. Nja, M77 (feltstøvel militæret) er visstnok behagelig når man får gått dem inn, men jeg har ikke de selv.

Jeg har et par størrelse 43 som ikke er gått mer enn 10-15km i. De kan du få av meg. De mangler skolisser og trenger en skopuss. Si ifra hvis du vil ha de, så skal jeg se om jeg ikke finner de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Xtra, Nike Free finnes (fantes?) som helt svarte. Vet at jeg venn av meg har kjøpt det på löplabbet i Bergen, men usikker på om de fortsatt har den fargen inne. De er selvfølgelig mye billigere hos xxl, men det er jo litt mer stress å dra ut dit hvis du bor i sentrum.

Nike Free er jo et mareritt å gå med, med mindre du kun trasker litt rundt på et treningssenter. Jeg kjøpte de fordi jeg syntes det var ubehagelig å jogge med tykke, store såler, men Nike Free er egentlig ikke noe bedre. Antar at det tar en stund å bli vant til de.

Lenke til kommentar

Nike Free er jo et mareritt å gå med, med mindre du kun trasker litt rundt på et treningssenter. Jeg kjøpte de fordi jeg syntes det var ubehagelig å jogge med tykke, store såler, men Nike Free er egentlig ikke noe bedre. Antar at det tar en stund å bli vant til de.

Jeg har ingen personlig erfaring med de, men tre av de jeg kjenner som jobber på löplabbet liker de godt som fritidssko, så regner med at det er en grei anbefaling. Ingen av de bruker de som joggesko, det mener de at de er for dårlig til det.

Lenke til kommentar

snip

 

Kjøpte de som fritidssko til meg og dama. Helt greie å gå turer med, men det er helt sykt hvor mye grus det går an å få trykt opp i sålen. Man må belage seg på daglig grusfjerning hvis man ønsker å være stille når man går på vanlig gulv med dem.

Lenke til kommentar

Jeg har et par størrelse 43 som ikke er gått mer enn 10-15km i. De kan du få av meg. De mangler skolisser og trenger en skopuss. Si ifra hvis du vil ha de, så skal jeg se om jeg ikke finner de.

 

Takk, jeg skal vurdere det. I følge broderen som visstnok har jobbet der før brukte han ikke sine M77-støvler. Jeg tar en sjekk på mandag (første dag på opplæring) så ser jeg hva de sier om fottøy da og tar det derfra.

 

Har og sett på Nike Free, men er litt usikker på hvor godt de vil fungere i en slik setting.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Kjøpte de som fritidssko til meg og dama. Helt greie å gå turer med, men det er helt sykt hvor mye grus det går an å få trykt opp i sålen. Man må belage seg på daglig grusfjerning hvis man ønsker å være stille når man går på vanlig gulv med dem.

jepp

er et par folk i klassa som har de, og dermed ligger det grus på gulvet i klasserommene

Lenke til kommentar

 

Nike Free er jo et mareritt å gå med, med mindre du kun trasker litt rundt på et treningssenter. Jeg kjøpte de fordi jeg syntes det var ubehagelig å jogge med tykke, store såler, men Nike Free er egentlig ikke noe bedre. Antar at det tar en stund å bli vant til de.

Man skal løpe med bare fronten av foten. De er ikke laget for å rulle på hælen slik dempede sko er.

Lenke til kommentar

Hvor "teit" er det å gå i smoking på 17. Mai? Blir enten den, en plain grå dress med den forferdelige Moods of norway logoen på, eller så må jeg gå til anskaffelse av en ny navy dress..

 

Jeg vet de fleste av dere vil be meg gå for ny dress. Men hva mener dere om smokingen? Jeg mener vel egentlig selv at den hører nyttårsaften til.

Lenke til kommentar

Hva gjør folk her med klær som ikke tåler vask?

 

Greit nok med finere, dyre klær som ikke trenger vask så ofte og som er verdt å sende på renseri, men jeg har nettopp kjøpt meg litt mer hverdagslige sommerbukser i lin. Disse var ganske billig, så jeg føler ikke renseri er verdt det. Står at de kun tåler kjemisk rens. Ta sjangsen på håndvask? Ser ikke helt hva som skal bli ødelagt, men hva vet vel jeg....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...