Need44speed Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 under skjorter er jo helt greit, bedre enn tskjorte under skjorte. selv liker jeg ikke å bruke ting under skjorter. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg har aldri eid en singlet. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde en ganske fet en i 5-klasse. Den var svart med diamond skrevet i en slags flammeskrift over brystet. Hvis du ikke har en sånn ville jeg nok ha droppet det. 5 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde en ganske fet en i 5-klasse. Den var svart med diamond skrevet i en slags flammeskrift over brystet. Hvis du ikke har en sånn ville jeg nok ha droppet det. Jeg har en slik her, som jeg bruker på gymmet. Det er funny. Folk stirrer. 2 Lenke til kommentar
Greed Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hva slags sko er det som funker til en ellers pen stil, som er gode å gå i? Går daglig i brouges osv, så trenger noe som er litt mer avslappet, men samtidig ikke krever at jeg dresser ned resten av stilen. i.e. må funke med en skjorte Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hva slags sko er det som funker til en ellers pen stil, som er gode å gå i? Går daglig i brouges osv, så trenger noe som er litt mer avslappet, men samtidig ikke krever at jeg dresser ned resten av stilen. i.e. må funke med en skjorte Chukkas, båtsko eller loafers. Ellers er jo semskede brogues mer avslappet enn vanlig kalv, og en av mine favorittskotyoper. Edit: Dette var mitt innlegg nr. 20 000. :fun: Endret 24. april 2013 av Herr Brun 6 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hvor hatet er singlet her inne? Det er bare kult om du klipper den til sånn at man kan se vinger og pecs og kun dekker magen. e: #zyzzyolo Endret 24. april 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det er bare kult om du klipper den til sånn at man kan se vinger og pecs og kun dekker magen. e: #zyzzyolo Skjønner hva du mener 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Hvis det er noen som sitter på gjerdet angående å bestille slips fra Sam Hober kan dere finne litt inspirasjon her. (Pinterest-bilder av ulike modeller fra Sam Hober) Eks: Ellers så er det "private sale" på PRL som de kaller det Er visstnok 30% på mye men 15% hvis man går inn her. "ralphlauren.com/privatesale" Desverre så er ikke det salg på skoene deres i shell, det kommer visstnok på lignende salg utpå høsten en gang. Endret 25. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Setter Kent Wang ned verdien på pakken på forespørsel? Vurderer å bestille en piquet, men jeg ser at med med avgifter og eventuelt gebyr for utlagt mva blir det nesten dobbelt så dyrt. Er det forresten noen som har prøvd disse piquetene og kan si noe om kvaliteten og hvordan de er i størrelsen? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Setter Kent Wang ned verdien på pakken på forespørsel? Vurderer å bestille en piquet, men jeg ser at med med avgifter og eventuelt gebyr for utlagt mva blir det nesten dobbelt så dyrt. Er det forresten noen som har prøvd disse piquetene og kan si noe om kvaliteten og hvordan de er i størrelsen? Hmm, det var satt riktig verdi derfra når jeg kjøpte PS og mansjettknapper derfra men har ikke fått noe krav på mva fra det kjøpet. Se her og i SF-tråden om Kent Wang for størrelser. The fit is very slim, slightly slimmer than H&M and Zara, much slimmer than Polo Custom Fit, Brooks Brothers Slim Fit, Banana Republic, J. Crew and nearly all other US retail brands. No vanity sizing, so select one size larger than what you usually wear in most American brands Vurderer det samme, jeg tenker kanskje å gå opp en størrelse fra PRL custom-fit poloen jeg har, men usikker om det blir for stort eller ikke. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er det forresten noen som har prøvd disse piquetene og kan si noe om kvaliteten og hvordan de er i størrelsen? Jeg har én, veldig godt fornøyd med den. Størrelsene er passe slim, men ikke så ulikt "vanlige" norske størrelser - jeg er L i det meste og L fra KW passet meg veldig fint. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har én, veldig godt fornøyd med den. Størrelsene er passe slim, men ikke så ulikt "vanlige" norske størrelser - jeg er L i det meste og L fra KW passet meg veldig fint. To raske. 1 - Ble det toll/mva? 2 - Har poloskjorter fra PRL? (for sammenligning) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har liksom følelsen av at det som regnes som "very slim" i USA ikke nødvendigvis er så veldig slim for meg. Har egentlig ikke noen piqueter som sitter spesielt bra, så det blir vanskelig å sammenligne mål... Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hva mener dere er riktig bruk av slips? Tenker da på, hvilke slips kan en bruke sammen med stripet/rutet skjorte. Skal slipet være lysere/mørkere enn skjorten? Samme farge, eller kontrast? noen som veit? Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Blir dette helt feil? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg er ikke noe fan av rutete skjorter og stripete slips. Jeg syns folk ser ut som en optisk illusjon med det, men det er meg. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 ser ut som en facebook oppdatering. "klarer du å se den optiske illusjonen"? hehe.. Har ikke brukt slips på en stund, men kjenner at antrekket blir mer fullstendig med slips. Trenger seriøst å oppdatere slipsgarderoben, har stort sett slips fra skjortepakker fra min ungdom liggende. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det så ikke spesielt bra ut, nei. Hvis man skal ha på seg en mønstrete skjorte er det tryggeste å gå for et ensfarget slips. Mønster på mønster kan funke, men det er vanskeligere. Den enkle er nok det beste også i dette tilfellet. Forøvrig vil jeg anbefale deg å bytte ut det slipset og øve litt mer på å knyte slipsknuter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå