Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på norske nettbutikker som fører OK skomerker?

 

Eneste jeg kommer på i farten er Heppo.no (som nå har blitt til footway) som bl. a. har sko fra Loake.

 

Jeg er nysgjerrig fordi det er ofte fri frakt og retur på disse nettbutikkene og ikke noe stress med toll/mva.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har dress kjøper du en i fargen marineblå. Det er det mest anvendelige. Nå er det en stund siden jeg jobbet på Bertoni, men hvis ikke jeg tar helt feil så koster polyesterdressene 2500kr. Er mulig du får en dress i ull hvis det er tilbud, til den prisen. Kvaliteten er nokså god, men ikke verdens beste. Nå har du jo fått denne dressen gratis, så det er jo ikke noe problem. Bertoni skal ha et godt utvalg av dresser, men nå kjenner jeg ikke til butikken du skal handle i. Hvordan dressen skal sitte og sånt er tatt opp mange ganger i denne tråden og et google søk hjelper deg langt på vei.

Takk for hjelpa, då blir det marineblå.

Fekk lest meg litt opp på verdensveven, så føler meg litt tryggare nu.

Lenke til kommentar

2500kr for en polyesterdress? Dressmann selger vel sine til omtrent halvparten, tviler egentlig på at kvalitetsforskjellen er så enorm.

Kvalitetsforskjellen er nok ikke stor, men Bertoni dressene har ihvertfall ett bede snitt enn Dressmann sine.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Kvalitetsforskjellen er nok ikke stor, men Bertoni dressene har ihvertfall ett bede snitt enn Dressmann sine.

Tviler. Dressene på Bertoni har stort sett altfor korte jakker f.eks. For 2500kr får du en dress i 100% ull på Dressmann, noe som i de aller fleste tilfeller er bedre enn en dress i polyester, gitt at den sitter bra.

Lenke til kommentar

"Først og fremst trenger du en hvit skjorte, dernest en svart", joda...

 

Det der må virkelig være noe av det mest ubrukelige jeg har vært borte i på en stund (hvis man ser bort i fra Stylistene).

Nå må du jo tenke på at det er ganske mange håpløse tilfeller når det gjelder bekledning som leser den bloggen der, så for den typen mennesker er det sikkert en grei pointer på hvor du bør begynne og hva du ikke bør gjøre, selv om ikke alt som stod der var like bra, spesielt det med fargevalg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...