Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vgtv.no/#...tene-episode-13

Dette må være noe av det mest ubrukelige jeg har sett på en ganske god stund. Sett av drøye 20 minutter til denne videoen for en god latter!

Noe av det minner om noe jeg ser i bildetråden. Blant annet oppbretta bukse så hele sokken vises og ser ut som noen har kjøpt altfoooor liten bukse.

 

Bruker folket Hårvoks? I så fall hvilke merker?

 

Selvfølgelig. Bruker Renati og American Crew samt Spiker fra Joico. Sistenevnte Spiker får du ikke i Norge så det må du handle fra f.eks eBay.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp folkens. Var så heldig å vinne ein dress frå Bertoni (jakke/bukse) til ein verdi av 2500kr, men har aldri hatt ein dress før. Har ikkje vore innom butikken endå, og trur ikkje utvalget er av det beste, men kva burde eg sjå etter? Farge, mønster (?) etc?

 

Kan legge ved bilde av utvalget til butikken:

 

902484_466558253414240_201467855_o.jpg

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp folkens. Var så heldig å vinne ein dress frå Bertoni (jakke/bukse) til ein verdi av 2500kr, men har aldri hatt ein dress før. Har ikkje vore innom butikken endå, og trur ikkje utvalget er av det beste, men kva burde eg sjå etter? Farge, mønster (?) etc?

 

Kan legge ved bilde av utvalget til butikken:

 

 

 

På forhånd, takk!

Hvis du ikke har dress kjøper du en i fargen marineblå. Det er det mest anvendelige. Nå er det en stund siden jeg jobbet på Bertoni, men hvis ikke jeg tar helt feil så koster polyesterdressene 2500kr. Er mulig du får en dress i ull hvis det er tilbud, til den prisen. Kvaliteten er nokså god, men ikke verdens beste. Nå har du jo fått denne dressen gratis, så det er jo ikke noe problem. Bertoni skal ha et godt utvalg av dresser, men nå kjenner jeg ikke til butikken du skal handle i. Hvordan dressen skal sitte og sånt er tatt opp mange ganger i denne tråden og et google søk hjelper deg langt på vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2500kr for en polyesterdress? Dressmann selger vel sine til omtrent halvparten, tviler egentlig på at kvalitetsforskjellen er så enorm.

Men snittet til Bertoni er unikt og fremhever din maskuline profil. Trololololo. Knappene sitter litt for høyt, noe som gjør at stoffet blir dratt over brystet og du får dimpling bak på jakken. De har skulderputer og høyt knappefeste for å gjøre deg mer breiskuldret. Det er ok dresser, men ikke verdens beste. Du betaler nok litt for at det skal stå Bertoni på innsiden av blazeren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...