Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Small i alt fra RL, men Medium i Poloskjortene.

 

 

 

Genserne er helt like i størrelsen i USA som i Norge. Poloskjortene har tre forskjellige størrelser, slim fit som ikke selges i USA, custom fit og classic fit.

slim fit selges på nettsiden

custom fit er veldig lik uansett, bare at de er lengre bak

Lenke til kommentar

slim fit selges på nettsiden

custom fit er veldig lik uansett, bare at de er lengre bak

Ser det nå, men de selger ikke slim fit skjorter i USA ihvertfall. Er du sikker på at slim fit polos er ca like som custom fit? Isåfall skal jeg gå over til slim fit i medium pga kortere bak.

Lenke til kommentar

de er like i skuldrene og brystet. Kan poste fitpic til uka hvis du vil.

 

hva gjør du med den baken egentlig? å putte den i buksa føles litt for streit/pappaete/gubbete ut.

 

Pleier bare å ha den utenfor.

 

EDIT: Hovedgrunnen til at jeg kjøper custom fit poloer, er fordi det er utrolig lett å finne de på Ebay/RL, mens slim fit er nesten ikke eksisterende på de amerikanske sidene.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Vitsen er vel å ha en optimal russetid. Når man er med på en buss har man alltid noen å rulle med hver eneste kveld i russetiden, og man slipper å gå rundt og spørre om å være med. For øvrig synes jeg du kan bytte avatar til noe annet enn det ekle ansiktet. Du kan også koste på deg stor bokstav på starten av hvert innlegg samt punktum på slutten av en setning. Jeg klarer ikke å ta innleggene dine seriøst så lenge du skriver som en femåring.

Van FTW. 5K per hode, tyve timers dugnad, selg med gevinst.
Lenke til kommentar

^Det er vanlig på driving shoes/loafers, ja.

 

Mhm, apropos det så er det omtrent det eneste jeg finner i butikker (Bergen).

 

Så faktisk at Ecco solgte en penny loafer, men da i svart og ikke brunt. Kvaliteten er jo så som så men hadde vært greit å få prøvd før man prøver. Så tror jeg ender opp med et par driving loafers som kan fås lokalt til sommeren.

 

Herring har jo en del pene penny loafers, blant annet Loake Eton. Men litt usikker om jeg skal driste meg på et kjøp når størrelser på slike sko er noe vanskeligere å få rett enn med andre typer sko.

 

Loake-Loake%20Eton-Brown%20Suede-1827-945-1.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å se for meg hva man bruker til en sånn jakke. Lyseblå skjorter innbiller jeg meg at blir for likt fargemessig, og kan liksom ikke se for meg at det funker med hvit eller rosa heller.

Tar du på en hvit skjorte og lyse bukse burde det vel gå bra, men ikke den mest anvendelige jakken kanskje.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Prøvde å spørre i treningsforumet uten hell, så har ikke store forhåpninger om å få noe svar her, men kan jo prøve.

 

Sliter litt med det jeg tror kan være senebetennelse i underarmen. Gjør vondt når jeg tar nedtrekk, og jevnt over når jeg trener biceps. Har hatt det av og på i et og et halvt år, fikk det sannsynligvis da jeg kjørte dropsets på bicep curl uten noen gang å ha trent biceps før. Så litt på compression arm sleeves, som for så vidt er det samme som compression tights, sett bort fra at de går på armen og ikke beina. Kan dette være hensiktsmessig å gå til innkjøp av/noen som har erfaringer med det?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Da jeg var en liten kid klarte jeg å kutte en del blodårer i venstre arm slik at jeg måtte operere. Etter operasjonen og gipsen, sa legen at jeg måtte bruke noe lignende, som du har beskrevet, i et par måneder for å få tilbake blodsirkulasjonen (eller noe sånt) tilbake til det normale. Det funket, og nå er armen slik som den skal være (bortsett fra når jeg skal trene for da bobler det opp en luftboble under arret). Er det ikke best å oppsøke en spesialist før du går til innkjøp?

Lenke til kommentar

Meh.. da ser det ut som om det ikke blir noen Barcelona-tur på meg og dermed ingen tur innom butikken til Carmina. :/

 

Men derimot så blir det en tur til London i sommer.

 

Jeg tenkte å besøke C&J og muligens også EG sin butikk der selv om sistnevnte egentlig er for dyrt for min del.

 

Suit Supply og Drake's er også på listen. Noen andre skobutikker/butikker jeg burde stikke innom?

 

Sko og gensre er høyt oppe på listen, skal vurdere dress også hvis jeg finner noe flott på SS.

Lenke til kommentar

Meh.. da ser det ut som om det ikke blir noen Barcelona-tur på meg og dermed ingen tur innom butikken til Carmina. :/

 

Men derimot så blir det en tur til London i sommer.

 

Jeg tenkte å besøke C&J og muligens også EG sin butikk der selv om sistnevnte egentlig er for dyrt for min del.

 

Suit Supply og Drake's er også på listen. Noen andre skobutikker/butikker jeg burde stikke innom?

 

Sko og gensre er høyt oppe på listen, skal vurdere dress også hvis jeg finner noe flott på SS.

 

Bruk litt tid i Jeremyn Street, der finner du det meste av klassiske, engelske produsente. Klarer du ikke å finne deg et par sko der, så er ikke sko noe for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...