Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant endelig meg en bukse i dag. Endte opp med en Fornarina med litt bootcut (LITT). Prøvde en levisbukse som så OK ut der den hang, men på meg var den ikke noe fin. Rumpen min så flat ut i den. Problemet med Fornarina er at de bare finnes i én lengde, og det er type altfor lang til meg. Det som var genialt var at butikken jeg kjøpte min bukse i (Bugatti Hønefoss) tilbydde gratis skreddertjeneste for å få sydd den opp. Fikk beskjed om at jeg bare kunne stikke hjem og vaske den og se hvordan den ble da, så kunne jeg komme tilbake med kvittering og få den sydd opp dersom det var nødvendig.

Lenke til kommentar
Det som var genialt var at butikken jeg kjøpte min bukse i (Bugatti Hønefoss) tilbydde gratis skreddertjeneste for å få sydd den opp.

Mulig jeg er naiv nå, men gjør ikke alle butikker det gratis? Jeg har i hvert fall aldri betalt? :dontgetit:

 

Apropos skreddertjeneste, se denne tiger-nanobærevesken. :love:

 

8409sportivo_tiger.jpg

Lenke til kommentar
Aldri opplevd at butikker gjør slikt, men kan godt være de gjør det hvis du spør.

5849831[/snapback]

 

Alle butikker jeg har handla hos har tilbudt seg å gjøre slikt, jeg har selv aldri benyttet meg av tilbudet.

 

 

Apropos skreddertjeneste, se denne tiger-nanobærevesken. 

 

Hvor får man kjøpt den? :dribble:

 

 

Nanoen er så oppripet og slitt at den trenger en sånn veske sårt.

Lenke til kommentar
Jeg var senest i går innom Bik-bok, hvor jeg klaget min nød over at buksene var for lange. Hørte ikke et pip om at de kunne sende gratis inn til skredder der.

5849958[/snapback]

 

 

Ja, det kan godt være ikke Bik-bok tilbyr slikt, jeg har aldri handlet der, av en eller annen merkelig grunn så synes jeg det blir på grensen til litt femenint å handle der for en gutt. :tease:

 

Men, slike butikker som hennes, bik-bok, jack and jones ville jeg tippe ikke tilbyr slike ting for kundene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...