bIsk0p Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det finnes jo noen gjemte pæler Får man ikke varen, eller er det fake briller som kommer i posten? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Da var skoene fra Sperry sendt tilbake. Det er heldigvis gratis frakt og retur på de fleste norske skosider, så det var jo uproblematisk. Retur på sko fra Herring Shoes blir litt mer problematisk, men foruten de ekstra kostnadene går det nok greit. Noen som har erfaring med refusjon av MVA? Uansett om jeg bare sender tilbake eller forsøker meg på UK9 i Grassmere vil det jo bli 2X mva-utlegg fra min side. Tar det evigheter eller går det relativt greit? Forøvrig unødvendig at man ikke aksepterer elektronisk behandling, da scanning av de dokumentene de krever er relativt uproblematisk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hvis du bytter dem trenger du ikke å søke refusjon, du må bare passe på å fylle ut utførselsskjema og noe andre greier, sånn at du ikke må betale mva. på neste par. Troooor jeg. Jeg ville sendt en mail til posten (om de er de som er fraktør) og spurt rett og slett. Litt usikker på om utenlandsfortolling@po.... er rett adresse får sånne spørsmål og, men de pleier å få få ting unna kjapt, så regner med de i verste fall får sendt den videre. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Da var skoene fra Sperry sendt tilbake. Det er heldigvis gratis frakt og retur på de fleste norske skosider, så det var jo uproblematisk. Retur på sko fra Herring Shoes blir litt mer problematisk, men foruten de ekstra kostnadene går det nok greit. Noen som har erfaring med refusjon av MVA? Uansett om jeg bare sender tilbake eller forsøker meg på UK9 i Grassmere vil det jo bli 2X mva-utlegg fra min side. Tar det evigheter eller går det relativt greit? Forøvrig unødvendig at man ikke aksepterer elektronisk behandling, da scanning av de dokumentene de krever er relativt uproblematisk. Å få igjen MVA tar et par måneder. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kjøp av dress neste uke, ettersom lillebror snart har konfirmasjon. Litt usikker på budsjett, men mellom 3-4,5k. Er House of Singles veien å gå mtp. budsjettet? Trenger da alt om ikke dressen blir marineblå, for da kan det hende jeg har noen brukbare slips. Sko regner jeg da såklart ikke med i prisen. Vurderer et par Loake Cannon's Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det finnes jo noen gjemte pæler Får man ikke varen, eller er det fake briller som kommer i posten? sjekk otticanet var bra før iallefall, har kkøpt derfra selv Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kjøp av dress neste uke, ettersom lillebror snart har konfirmasjon. Litt usikker på budsjett, men mellom 3-4,5k. Er House of Singles veien å gå mtp. budsjettet? Trenger da alt om ikke dressen blir marineblå, for da kan det hende jeg har noen brukbare slips. Sko regner jeg da såklart ikke med i prisen. Vurderer et par Loake Cannon's Sjekk ut Menswear. Ang. sko vil jeg heller anbefale Meermin for billige double monks. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Takk for tipsene! Men etter hva jeg har skjønt er ventetiden fra Meermin ganske lang? Må ha skoene innen slutten av Mai, da jeg tror konfirmasjonen er 1. Juni. (Ikke alltid helt stødig på datoer ) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Sjekk ut Menswear. Ang. sko vil jeg heller anbefale Meermin for billige double monks. +1 bortsett fra meermin. Er lotto å få de før konf nå Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det er sant, men Loake Cannon ser helt meh ut IMO. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er noe med plasseringen av spennene på Cannon som gjør de litt meh. Men de er penere IRL enn på bilder. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 For meg er det den mindre pene lesten. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Enig at de ser litt kjedelige ut. Vurderte monks fra Meermin etter mye god omtale her og på SF, men ventetiden er jo så lang. Kanskje en ide å gå for Cannon's i brunt semsket da de ikke blir så formelle og kan dermed brukes litt oftere, og så gå for et par fra Meermin senere? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 For meg er det den mindre pene lesten. Syns den også ser bedre ut på. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Bexleyene var dessverre litt for små for meg. Hvis oen vil ha det mørkebrune paret til 390kr, er det bare å rope ut. Til den prisen må vel noen ha lyst på? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Føler at disse Bexleyene kommer til å gå på rundgang gjennom hele MOV, uten å noen gang finne en eier. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg synes de var fine. Men 43 blir for stort til meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Bexleyene var dessverre litt for små for meg. Hvis oen vil ha det mørkebrune paret til 390kr, er det bare å rope ut. Til den prisen må vel noen ha lyst på? Bexley? Jeg har str. 43 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er otticanet.com legit? Mener å ha sett folk anbefale siden her inne, men jeg husker ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er otticanet.com legit? Mener å ha sett folk anbefale siden her inne, men jeg husker ikke helt sikkert. legit før ieallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå