Mladic Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Da er vel slike utflukt i friåret det vi kan kalle for opplevelser, og jeg vil anta at de fleste drar dit for fyll og for å gjøre noe annet enn å studere. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Får litt Ayia Napa-vibber av hele opplegget, derfor jeg syntes det er harry. Kan bare være at jeg har snakka med feil folk da. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg sitter igjen med samme inntrykk.. Ihvertfall utfra bildene jeg har sett av folk som har vært der. Men på en annen side - man sitter igjen med en ganske så gøy ferietur og blir kjent med masse nye folk.. Som det ikke er noe særlig av en utdannelse, så har du jo en erfaring som sikkert er verdt det uansett Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hva synes dere om å reise til Bali for å bli PT i friåret? Blant vennekretsen min anses det som harry. Skjønner ikke hvorfor. Hør på vennene dine du. 5 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hva synes dere om å reise til Bali for å bli PT i friåret? Blant vennekretsen min anses det som harry. Skjønner ikke hvorfor. 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Reis! Før studiene. Etterpå er det for sent. Hva er det som gjør det for sent å reise etterpå? Man vokser kanskje fra fyllaturer, men det er fortsatt like moro å reise. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hva er det som gjør det for sent å reise etterpå? Man vokser kanskje fra fyllaturer, men det er fortsatt like moro å reise. Vil ikke påstå at man er for gammel til fyllatur når man er 23. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Hva er det som gjør det for sent å reise etterpå? Man vokser kanskje fra fyllaturer, men det er fortsatt like moro å reise. Regner med NgZ tenker på å reise vekk i et halvt år, enten på backpacking jorden rundt eller noe tilsvarende, som f. eks disse Gateway-"studiene". Man vil jo på et senere tidspunkt også ha et par uker sommerferie hvert år som man kan reise på ferie i + helgeturer. Allikevel vil jeg påstå at det er vanskelig å gjøre noe tilsvarende som jeg skrev ovenfor når man er ferdig med studiene eller midt i studiene. Man kan søke permisjon i et halvt år/ett år, men enkelte arbeidsgivere ser trolig ikke så positivt på dette. Det greieste er nok under studiene, enten via permisjon eller utveksling. Når man er ferdig, forventes det at man begynner å jobbe eller hvertfall søker jobber, så derfor kan det være "for sent" å reise på store turer når man har begynt på studiene. Forøvrig, Spoo på SF laget en post om en MTM blazer - her, synes resultatet ble meget bra. Endret 17. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Vil ikke påstå at man er for gammel til fyllatur når man er 23. Langt ifra. Jeg vil påstå at det er mer moro nå Men, jeg lurte på om det var teorien til NgZ Er enig i det. Store turer kan være mye mer komplisert etter studiene. For min del spiller det ingen rolle. Er mer glad i å rælle ned et sted og være der maks et par uker. Det går fint i de fleste situasjoner.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hva er det som gjør det for sent å reise etterpå? Man vokser kanskje fra fyllaturer, men det er fortsatt like moro å reise. Studielån, jobbsøking, headhunting, kjæreste, samboer, giftemål. Husleie, huslån, billån, bil. 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Studielån, jobbsøking, headhunting, kjæreste, samboer, giftemål. Husleie, huslån, billån, bil. Ser fortsatt ikke noe problem med å reise. Kommer ikke alltid like langt med billigturer, men kommer seg ut av landet. Er man glad i å reise, så prioriterer man reising. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det er selvfølgelig ingen som kapper hodet av deg når du er ferdig med studiene slik at du aldri får gjort noen ting. Det er bare ofte så ekstremt mye mer praktisk å gjøre det etter VGS. Ikke minst er det da mange trenger det mest også. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jus i Oslo var/er i så måte et ganske greit studium. Du har én eksamen i slutten av semesteret, resten er opp til deg selv. Nå er det riktignok noen obligatoriske deler såvidt jeg har skjønt, men ellers er du ganske fri. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 God morgen, er denne fargen noe du ville ha brukt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ser ikke helt bra ut på bildet der, men tror den kan fungere fint utendørs om sommeren likevel. Men det er en godværsskjorte imo. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Noen som har vært innom solbrillenorge.net? Ser ut til at alt av Ray-ban koster 199 per stk i tillegg så klikker web-filteret på jobb når jeg er innpå der. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Noen som har vært innom solbrillenorge.net? Ser ut til at alt av Ray-ban koster 199 per stk i tillegg så klikker web-filteret på jobb når jeg er innpå der. Vet ikke om du er seriøs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Tenkte det samme. Ikke kjøp fa den siden, sett inn 10K på kontoen min, så får du FJORTEN HELT EKTE RayBanz fra meg lix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå