Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Min indre nerd har litt sans for de Philippe Starck-designede Fossil-modellene, ikke noe man kan basere seg på å gå med hver dag, men et friskt pust.

5839396[/snapback]

Jeg har ikke brukt klokke på flere år, men den der kunne jeg faktisk LETT gått til anskaffelse av. Får sette den på innkjøpslisten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, hva er prisen på den første klokken du postet? Den med sort bakgrunnsfarge.

5839696[/snapback]

 

 

På utro i Oslo koster den 2.200kr uten svart farge, ekspeditøren sa at den i "black-edition" kom til å koste litt mer.

 

Så jeg ville tippe at den koster rundt 2.500kr.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Værste er joggeBUKSEmote som er kommet. *grøss*

5834986[/snapback]

Joggebukse er herlig å gå i. Jeg gjør det nesten hver dag.

Når man går på idrett er det veldig deilig å dra på seg en joggebukse i steden for en stram olabukse etter gymmen.

Du får selvfølgelig noen joggebukser som ser litt bedre ut enn andre.. Den 3 år gamle, utvaskede er ikke så nice, men den nye fra puma ser kanskje ikke så værst ut ;) Og når du bedriver idrett, så har du gjerne mange joggebukser. Klubbdresser etc.

Lenke til kommentar
Uff, vil aldri finne på å gå i joggebukse ut av huset. Ser Elines poeng med idrettslinje, men that's it..

5841890[/snapback]

 

Skal love deg... Når du sitter hele dagen på en lesesal og leser på kjipe høyesterettsdommer er ikke joggebuksen langt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...