Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dribble: Jeg var faktist farlig nært å kjøpe meg en rosa skjorte, som faktisk var tøff.... angrer egentli litt på at jeg ikke kjøpte den. Kjøpte heller en t-skjorte (zappa) to Bukser (zappa) og shorts (Jack and Jones)

<Nudlemaister>

Lenke til kommentar

Det handler om prioriteringer, smak, interesse osv når det gjelder det belte kjøpet. Ikke kom å si at det er "teit" å kjøpe et belte til 1300 isted for 5 andre "kule" belter som du sier, om det var det som skulle komme frem.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Det handler om prioriteringer, smak, interesse osv når det gjelder det belte kjøpet. Ikke kom å si at det er "teit" å kjøpe et belte til 1300 isted for 5 andre "kule" belter som du sier, om det var det som skulle komme frem.

er vel bedre med 5 belter enn bare 1 belte?

jeg ville kjøpt 5 belter men det er jo bare meg... jeg bruker jo ikke rosa bukser engang

Lenke til kommentar

Gidder aldri å kjøpe noe hvis det koster mer enn 1000,- Der går grensa. Ikke fordi jeg ikke vil se bra ut, men det finnes alltid topp plagg til under 1000 (hva enn det skulle være, bortsett fra dress/dressjakke). Eneste jeg ofte bruker over 1000 kroner på er sko. Dyreste skoa jeg har kjøpt kosta 1400 tror jeg...

Istedenfor ett belte til 1300,- hadde jeg heller kjøpt ett belte til 100 og 3,3 liter Absolut Vodka, men det er bare meg :) Hadde hatt sprit i over 1 måned jeg da... :D

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Det handler om prioriteringer, smak, interesse osv når det gjelder det belte kjøpet. Ikke kom å si at det er "teit"  å kjøpe et belte til 1300 isted for 5 andre "kule" belter som du sier,  om det var det som skulle komme frem.

er vel bedre med 5 belter enn bare 1 belte?

jeg ville kjøpt 5 belter men det er jo bare meg... jeg bruker jo ikke rosa bukser engang

Er ikke snakk om bruk av rosabukser for å kjøpe et belte til 1300,-

Kan ikke du lete frem bilder av 5 belter du liker/som du ville kjøpt til en pris av 1300,- med en liten begrunnelse. Så kan andre her sikkert si hva de synes om dine valg, slik du kritiserere andre sine. Rettferdig det etter formulering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...