Need44speed Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 tror svareter så enkelt som at noen synes det er kult Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 tror svareter så enkelt som at noen synes det er kult Det er vell narsissisme min som trer frem, men jeg skjønner bare ikke hvordan noen kan synes noe er kult når jeg får vondt i øynene av å se på det. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det handler jo egentlig om hva om verdenen mener er kult, og hva folk lærer at er kult av sin omgangskrets. Det er jo et motefenomen, intet mindre. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Haha, var innom moods of norway hjemmesiden, ref siste post på forrige side. Jeg lo... Endret 12. april 2013 av dTd 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Haha, var innom moods of norway hjemmesiden, ref siste post på forrige side. Jeg lo... Denne fantastiske blomstrete dressjakken er en sikker måte å fange streetstyle-fotografenes oppmerksomhet på. Designet med silhuett-tilpasninger som skaper et skarpt snitt og en smal passform, en knapp i front, samt moderne detaljeringer på innsiden av jakken. Kombiner med matchende bukse eller shorts for en elegant sommerlig look. Pris for jakken: NOK 4 300 62% polyester/ 20% acrylic/ 18 Endret 12. april 2013 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 ^trodde du spøkte, men det var akuratt det som stod på siden herregud Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Mye streetstyle-foografer i Drammen, ja... 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 sokkeløst funker og samme gjør sånne no show sokker. er kleint å være på besøk hos folk barbeint, så jeg bruker no show sokker. Mener du da halvsokker? Skjønner ikke hva som er så "kleint" med det. Jeg bruker alltid sånne sokker når jeg går med shorts. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Mener du da halvsokker? Skjønner ikke hva som er så "kleint" med det. Jeg bruker alltid sånne sokker når jeg går med shorts. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ok, det er ganske kleint å gå med... 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Synes dere om grønn blazer i en dusig farge? Frister å kjøpe en til Boglioli jakke i grønn: Boglioli jakke (2 button) i grønn Endret 13. april 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Jeg likte fargen på jakke nr 2. Generelt sett liker jeg grønne jakker, men jeg har ikke sett det i virkeligheten til å dømme at det ser bra ut på en vanlig kar. Hva slags stoff er jakken lagd av? Jeg ser at yoox selger jakker lagd av papir eller noe... Endret 13. april 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 13. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2013 Satan så du handler, Rankiz. 19 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fikk invitasjonen til bryllupet her om dagen. Det sto at man skulle ha mørk dress, så da faller nok planen min bort. Jeg hadde tenkt til å bestille dress fra BlackLapel i sommer og få de til å ta mål for meg i NYC, men mulig jeg må gå til en skredder her i Norge og få tatt mål for å så bestille slik at jeg kan ha den til bryllupet. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noen som har erfaringer med stoffet modal? Såvidt jeg har skjønt er det syntetisk fremstilt bomull? Så noen fine sokker i dette stoffet som jeg vurderte å kjøpe. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Modal_%28textile%29 Har en boxer med det, er stretchy. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Bomull er et naturprodukt fra en plante. Man fremstiller ikke det syntetisk. Modal er behandlet cellulose og er halvveis syntetisk. men det er ofte blandet med bomull, sier Wikipedia. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvor mange blazere har du i samlingen nå, Rankiz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå