SIcario Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Fin jakke, Rankiz! Godt mulig jeg har klagd over det før, men jeg blir alltid like satt ut av hvor jævlige jakkene ser ut på Yoox-modellene. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ville satt veldig stor pris på bilder og mening av stoffprøvene. Det skal jeg få til. Merk at jeg har et dårlig grunnlag til å sammenligne kvaliteten på stoffene opp mot andre RTW-skjorter, da jeg har ganske få skjorter totalt sett. Men jeg skal hvertfall forsøke å gi noe tilbakemelding på dette. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Trenger egentlig ikke mer enn "dette var dritt" eller "dette var nice". 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Trenger egentlig ikke mer enn "dette var dritt" eller "dette var nice". Hehe, det skal jeg få til. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Fikk Sperry båtsko i posten nå i dag i størrelse 43. De passer egentlig ganske greit, hvertfall med sokker. Uten sokker glir de litt vel mye på hælen. Noen som har erfaring med disse eller lignende fra Sebago osv, mtp. hvor mye de utvider seg? Er kjøpt på nett (tilbud), så må vurdere om jeg skal sende de tilbake eller beholde de. Tror jeg beholder skoene, prøvde de nå med en innleggssåle og da var de tighte. Så lenge de ikke utvider seg noe voldsomt, så har jeg et par sko å bruke nå i sommer. Endret 12. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Båtsko og sokker ser dust ut. Bytt til et par som passer også uten sokker Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 ... eller bruk ballerinasokker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 synes raggsokker i båtsko ser greit ut om det er skitvær Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvorfor bruker man seilersko hvis det er skitvær? På land har vel de fleste andre sko som er bedre alternativer når det er dårlig vær, og jeg regner egentlig med at folk som seiler også har mer funksjonelt skotøy ombord i båten til møkkavær på sjøen. Eller misforstår jeg noe? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Båtsko og sokker ser dust ut. Bytt til et par som passer også uten sokker Tja, er litt skeptisk til å gå sokkeløs. Tenkte å bruke med no-show sokker i et eller annet format når den tid kommer. Evt. slenge inn en tynn såle (blir jo sjeldent sykt varmt i Norge uansett) og teste det ut sokkeløst. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 HVORFOR I HELVETE TAR DU PÅ DEG BÅTSKO OM DET ER SKITVÆR?! 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 vårvær whatever har man lyst har man lov Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Tja, er litt skeptisk til å gå sokkeløs. Tenkte å bruke med no-show sokker i et eller annet format når den tid kommer. Evt. slenge inn en tynn såle (blir jo sjeldent sykt varmt i Norge uansett) og teste det ut sokkeløst. sokkeløst funker og samme gjør sånne no show sokker. er kleint å være på besøk hos folk barbeint, så jeg bruker no show sokker. Endret 12. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 sokkeløst funker og samme gjør sånne no show sokker. er kleint å være på besøk hos folk barbeint, så jeg bruker no show sokker. Er like kleint å komme med no show sokker. 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Synes nesten barbeint er bedre. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Synes ikke det er så kult å gå barbeint inne i huset til folk. I tillegg kan det bli klamt neddi skoa. men er for det meste sokkeløs i sånne sko Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Enig, men det blir gjerne en del rare spørsmål når man har ballerina-sokker. I tillegg detter de av. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Enig, men det blir gjerne en del rare spørsmål når man har ballerina-sokker. I tillegg detter de av. Da burde du prøve Calvin Klein sine. Sitter svært bra. Har en gummisak i hælen som både hindrer gnagsår og holder dem godt på. Ser heller ikke like sære ut som de fleste andre no-show sokkene mine hvor jeg så å si kan se lilletåen. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Var i dag en tur innom Bergen Sentrum. Til min store forskrekkelse hadde Moods of Norway lansering av sin nye kolleksjon. Her spilte de av kjip musikk utover hele Torvallmenningen og serverte halvstekte vafler. Jeg gikk så innom butikken, der blir jeg møtt av en kis i moods dress med fin fin hipsterbart. Fikk virkelig et godt inntrykk. Gikk så opp i andre etasje hvor dressene befant seg. Det ser ut som guttene har vært hos Bestemor i Stryn og stjålet hennes gamle duker og gardiner. Senere på kvelden når jeg var på vei hjem så jeg en klassisk Moods-er. 7Camice skjorte, dette er de skjortene som er helt forferdelig. 100 Knapper på kraven. Grå polyester vest og bukse, uten blazeren. (Hvis noen kan fortelle meg hvorfor noen velger å gjøre dette, luter jeg øret) Svarte Moods sko med TURKIS såle og turkis TRAKTOR på helen. Da var min klagesang over. Jeg lurer fremdeles på hvordan noen kan ha så liten selvinnsikt og/eller elendig estetisk sans at de kjøper noe fra Moods. Hvordan får man seg til å betale penger for å gå med Moods? Faren til en venninne av meg kjøpte seg forøvrig Moods dress, for å gå på utkledningsfest. :ppppPppPPpp 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå