Antatra Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Huh? Briller er som solbriller, du kan ha flere par forskjellige par, i forskjellige farger og former... du går vel ikke bare med en klokke heller? Det er jo bare i Norge at et par briller med styrke koster 4-5 tusen. Eks de jeg er ser på nå som koster 1200 i utlandet, samt 300 kroner totalt for gode brilleglass, er bare i Norge at brilleglass er dyrt... Jeg mente bare at når du har de "beste" brillene så var det ikke nødvendig med andre. Selv har jeg bare et par briller som jeg bruker. Det samme med klokke og solbriller. Er ikke der jeg legger pengene foreløpig. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tips til butikker jeg må innom når jeg er i Cambridge? Har skrevet opp The Gratfon Centre og The Grand Arcade, men er på utkikk etter flere alternativer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Noen andre som har prøvd seg på å bestille andre ting enn skjorter og bukser fra Luxire? Bestiller en safarijakke fra dem selv nå, har maila litt frem og tilbake med kundeservice men sendte inn endelige mål og ønsker tidligere i dag. Tenker at det blir interessant å se hva prisen blir og hvordan det endelige plagget ser ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 nice, har vært på utkikk etter safari jakke fant den ikke på siden tho Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Du må sende dem en epost hvis du vil lage noe annet enn bukser og skjorter. Jeg sendte dem dette bildet, mål (basert på en lignende jakke) og diverse detaljer. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Synes Luxire var litt klønete sammenliknet med bla. tailorstore og et annet alternativ jeg ikke husker navnet på i farten når det gjelder å bestille etter mål. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Noen andre som har prøvd seg på å bestille andre ting enn skjorter og bukser fra Luxire? Bestiller en safarijakke fra dem selv nå, har maila litt frem og tilbake med kundeservice men sendte inn endelige mål og ønsker tidligere i dag. Tenker at det blir interessant å se hva prisen blir og hvordan det endelige plagget ser ut. Du har en bruker på SF? Mener å ha sett dette bli diskutert ganske nylig i Luxire-tråden der. Hvordan er Luxire klønete sammenlignet med tailorstore NgZ? (jeg har ikke brukt andre på skjorter MTM enn Luxire, så bare lurer) Endret 10. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Noen som vet om noen stilige vårjakker til under 1500kr? Bruker nå for tiden en seilerjakke fra Helly Hansen. Men er på utkikk etter noe annet:) Forslag? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Du har en bruker på SF? Mener å ha sett dette bli diskutert ganske nylig i Luxire-tråden der. Hvordan er Luxire klønete sammenlignet med tailorstore NgZ? (jeg har ikke brukt andre på skjorter MTM enn Luxire, så bare lurer) Stemmer, tok det opp i tråden til Luxire der før jeg sendte dem en epost for å høre om det var mulig for dem å lage en slik jakke for meg. Det virker i grunn som om det er veldig lite de ikke kan lage (med de stoffene de har tilgjengelig så klart), og de er villige til å legge til alle de ekstra detaljene du etterlyser. Det har vært uproblematisk å bestille etter mål for min del, venter på skjorte nr 2 og bukse nr 1 fra dem nå. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Stemmer, tok det opp i tråden til Luxire der før jeg sendte dem en epost for å høre om det var mulig for dem å lage en slik jakke for meg. Det virker i grunn som om det er veldig lite de ikke kan lage (med de stoffene de har tilgjengelig så klart), og de er villige til å legge til alle de ekstra detaljene du etterlyser. Det har vært uproblematisk å bestille etter mål for min del, venter på skjorte nr 2 og bukse nr 1 fra dem nå. Jeg har ingen bukser derfra, men 7 oxfords, den 8. forhåpentligvis på vei snart (skulle vært med i forrige forsendelse, men de gjorde en feil). Ja, Luxire har nok som mål å utvide til enda flere kategorier plagg, jeans er i gang og gensre kommer om noen uker i følge Luxire, ved Ashish (eieren) selv. Jeg kunne personlig tenke meg å få kopiert denne jakken. (RLPL officer jacket) og en annen jakke Malford of London postet fitpic av i en tråd på SF til vinterstid. (nederst RLPL shearling jacket) Sendte like så godt avgårde en mail til Luxire hvor jeg spør om pris og om de har noe tilsvarende stoff. Endret 10. april 2013 av Xtra 7 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Nice, du får holde oss oppdatert på de to, det hadde vært interessant å få laget noe slikt selv til høsten. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Likte veldig godt den øverste jakken du postet, Xtra Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 nice, har vært på utkikk etter safari jakke fant den ikke på siden tho Jeg kjøpte meg en veldig lett og tynn safarijakke fra RL ifjor, kosta 600 kroner fra outlet i USA. Ralph Lauren Palm Safari jacket Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 ja, husker den der fra i fjor. Er noe sånt jeg ser etter, men finner ikke på nett Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Nice, du får holde oss oppdatert på de to, det hadde vært interessant å få laget noe slikt selv til høsten. Luxire kan fikse alt. The cost of the Officer jacket would be about $300-$400. The fabric is wool melton and we can source it in the shade of choice.For the thick-lined jacket, the fabric looks like suede. It would cost about $400-$500 Both can be made exactly as desired. Gav de direkte link til safari jacket, men hadde kun bilde av shearling jakken fra RLPL. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hvordan er Luxire klønete sammenlignet med tailorstore NgZ? (jeg har ikke brukt andre på skjorter MTM enn Luxire, så bare lurer) Må ha vært en midlertidig feil eller noe krøll med nettleseren på jobb. Fikk ikke opp boksene der du skulle legge inn mål på jobb, så det virket som om alt måtte tastes inn manuelt i kommentarfeltet. Det hadde vært litt ugreit. Så da er det eneste at de bruker et utdatert, ikke-fungerende, uvitenskapelig og fordømt idiotisk målesystem, men de vet vel ikke bedre, stakkar. Og man kan kanskje velge å oppgi mål i det fungerende metriske systemet som standard om man har laget seg konto også. Tror jeg skal bestille en skjorte både fra luxire og moderntailor, så jeg kan ha gode mål begge steder til senere. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Personlig har jeg ikke engang vurdert å betille fra ModernTailor igjen etter å ha fått skjorter fra Luxire, og ser ingen grunn til å gå tilbake. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Må ha vært en midlertidig feil eller noe krøll med nettleseren på jobb. Fikk ikke opp boksene der du skulle legge inn mål på jobb, så det virket som om alt måtte tastes inn manuelt i kommentarfeltet. Det hadde vært litt ugreit. Så da er det eneste at de bruker et utdatert, ikke-fungerende, uvitenskapelig og fordømt idiotisk målesystem, men de vet vel ikke bedre, stakkar. Og man kan kanskje velge å oppgi mål i det fungerende metriske systemet som standard om man har laget seg konto også. Vel når du først har lagt målene inn er det greit. Da kan si i notes, at de skal bruke målene fra ordre #1234 med endringer på de og de målene. Så selv om målene ikke lagres i de feltene du fyller ut er det relativt enkelt å jobbe med de ved en senere anledning. Jeg får forresten støffprøver av følgende om ikke så altfor lenge: lustrous fine white, superfine white 200/2 and white twill. In blues I would like swatches of the pale blue poplin, both 2/100 and 2/140. In gingham I would like swatches of classic blue white gingham, red mini gingham, green small gingham, light orange gingham, lilac gingham and red white gingham. De lagde som nevnt kun 5/6 skjorter på sist bestilling jeg la inn, så da slenger jeg med disse stoffprøvene på den kommende leveringen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ville satt veldig stor pris på bilder og mening av stoffprøvene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kjøpte en Boglioli jakke i dag. Modellen bruker jo helt feil størrelse, men hvis du vet hvordan jakken passer går det greit. Dette er en Boglioli jakke i samme passform (3-2 roll). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå