Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Er ikke helt lik form nei, Riley er mindre runde. Anglo American 406 er mer som O'Malley, men litt større, da O'Malley bare fåes i str 45 og det er litt for lite for meg. Tenkte på AA406 i denne fargen:

Jeg bestilte nylig Emerson. Bestilte dog uten styrke, dels fordi jeg ikke har somlet meg til å hente synsseddel hos optikeren, og dels fordi jeg er usikker på om jeg kan bestille glass for skjeve hornhinner via eyewearbrands, hvilket jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere er ute etter slim fit skjorter anbefaler jeg Gitman Brothers Vintage og Band of Outsiders. De har ganske gode og slimme skjorter for normal eller tynn kroppsbygning. Det finnes masse mål for skjortene på nettet hvis dere vil sammenligne med PRL eller noe annet.

Jeg har en skjorte fra Gitman, og den var ikke slim i det hele tatt. Måtte få den sydd inn litt.

Takk til dere med innspill om custom/classic fit.

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Om du har lyst på Clubmaster som vanlig brille er det 50 % på første paret hos lensway.no, så kommer på 1250 kr med vanlige glass. Har hatt de selv i snart ett år og har vært fornøyd, sett bort i fra at festet til den ene stanga har blitt litt løsere etter bruk.

Bestilte meg wayfarer som vanlige briller, og håper de kommer i løpet av uka.

Takker! Tror jeg trekker avtrekkeren på den der! Er ikke noe billigere enn utlandet, men siden det er en norsk side med gratis retur, gjør det besluttningstiden mye kortere og lettere å sende tilbake hvis de ikke passer mtp at det er et strev med refusjon av moms/toll og dyre fraktkostnader til utlandet.

Lenke til kommentar

Jeg har en skjorte fra Gitman, og den var ikke slim i det hele tatt. Måtte få den sydd inn litt.

Takk til dere med innspill om custom/classic fit.

Er skjorten fra Vintage eller er den bare Gitman Bros.? Gitman Bros. er den tradisjonelle skjorten med casual eller classic fit. Jeg har 4 skjorter fra GBV, og alle de er ganske slimme.

Lenke til kommentar

Weight-Room.jpg

Antar at dette på ingen måte er seriøst ment, men bare for å kommentere det: om du tror at trening gjør at du passer inn i en RL classic/custom skjorte bør du nok revurdere målene dine for trening. Med mindre du er lav og feit må du bruke slim fit, og selv da må du trene SVÆRT MYE for å at den skal passe, sett at du er noenlunde høy (med mindre du igjen bare satser på at 30% kroppsfett skal gjøre jobben, men da ville et bilde av en pose chips vært mer illustrerende).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Antar at dette på ingen måte er seriøst ment, men bare for å kommentere det: om du tror at trening gjør at du passer inn i en RL classic/custom skjorte bør du nok revurdere målene dine for trening. Med mindre du er lav og feit må du bruke slim fit, og selv da må du trene SVÆRT MYE for å at den skal passe, sett at du er noenlunde høy (med mindre du igjen bare satser på at 30% kroppsfett skal gjøre jobben, men da ville et bilde av en pose chips vært mer illustrerende).

Når PRL slim-fit/custom-fit blir for stort i S så har man uansett godt av litt ekstra på kroppen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nå er det jo ganske stor forskjell på custom fit og slim fit, så å si at man trenger noen ekstra kilo for å passe inn i begge blir jo litt rart. Hvis slim fit blir for stort kan jeg være enig i at man er ganske tynn, men det samme er custom fit. Custom fit blir helt håpløst på meg, men jeg tviler allikevel på at du ville ment at jeg er overdrevent tynn.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe en rugbyskjorte fra PRL på eBay, størrelse large. Sendte en melding til selgeren som mener at armlengden er 62 cm. Kan det stemme? Custom-fit fra england. Virker svært kort, i og med at de fleste andre jeg har sett på, i samme størrelse, har vært ca. 65-66 cm. Mulig det er andre modeller, men skulle jo tro at det var noenlunde samme størrelse, uansett modell, så lenge de er fra samme merke.

For øvrig kan da ingen som bruker large ha en armlengde på 62 cm?

Lenke til kommentar

Impulskjøpte en Barbour International voksjakke, uten å ha noen som helst kunnskap om voksjakker, kommer denne til å avgi voks i hele dens levetid, eller blir det øveste laget slitt bort forholdsvis fort?

Leste også at den helst skulle re-vokses årlig, blir den da blass og stygg om dette ikke gjøres??

Lenke til kommentar

Impulskjøpte en Barbour International voksjakke, uten å ha noen som helst kunnskap om voksjakker, kommer denne til å avgi voks i hele dens levetid, eller blir det øveste laget slitt bort forholdsvis fort?

Leste også at den helst skulle re-vokses årlig, blir den da blass og stygg om dette ikke gjøres??

1 nei

2 vet ikke, tror jeg må vokse min snart egentlig, den er litt blass

Lenke til kommentar

Fyren bak nettstedet/bloggen Gutts.no heter også Tom (ref. signaturen din), og kom inn hit og trollet litt for en stund siden. Bare lurte på om samme fyren var tilbake. Men siden ikke, velkommen til forumet :)

Aha! Tror du får en stri tørn hvis du skal kontrollere alle som heter Tom et-eller-annet :grin2:

Men jeg lover å ikke trolle noe særlig her inne :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...