Vowels Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 hvordan ble du ranet? Var tre karer som røska tak i meg etter jeg låste opp døra til bygningen jeg bor i. Ikke mye spinkle meg kan gjøre, haha. Har heldigvis forsikring, så ordner seg. Jeg har den samme lommeboken, men ikke i shell cordovan. Kostet 90$ eller noe. Ah, så ikke at det var forskjellig pris på den. Tror jeg går for Ox Blood. Nå ble prisen plutselig en del bedre! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Den er utrolig fin, elsker min! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Takktakk. Sjekket hjemmesiden og fant noe fint. Denne feks, men litt for dyr tror jeg. Vet du om det er rimeligere å bestille fra noe annet sted, eller om det finnes noe lignende til en bedre pris? Ble rana på vei hjem fra jobb i går kveld, dårlig stemning. Trøstekjøper ny lommebok :--D Jeg har den, men ikke i Shell. Vel verd de 100ish dollarene jeg betalte. De setter ned verdien på pakken også, om du spør. Fantastisk kvalitetsfølelse, og perfekt størrelse. Litt trang i starten, vanskelig å få opp/ned kortene, men det løste seg fint etter hvert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Var tre karer som røska tak i meg etter jeg låste opp døra til bygningen jeg bor i. Ikke mye spinkle meg kan gjøre, haha. Har heldigvis forsikring, så ordner seg. Sånn går det når du er en pu$$y deluxe. Neste gang bør du gjøre som meg. Gå med et ukjent antall ninjastjerner plassert på strategiske steder på kroppen, slik at jeg alltid er klar for worst case scenario. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvilke andre merker enn PRL lager ok rugbyskjorter? Lite fan av passformen deres, skulle gjerne funnet noe annet. Prøv Gant eller Morris. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Sånn går det når du er en pu$$y deluxe. Neste gang bør du gjøre som meg. Gå med et ukjent antall ninjastjerner plassert på strategiske steder på kroppen, slik at jeg alltid er klar for worst case scenario. Personlig går jeg alltid med sprengstoff festet til kroppen. Få som tør kødde med meg når jeg når som helst kan blåse dem til himmels. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Sånn går det når du er en pu$$y deluxe. Neste gang bør du gjøre som meg. Gå med et ukjent antall ninjastjerner plassert på strategiske steder på kroppen, slik at jeg alltid er klar for worst case scenario. ikke det beste våpenet for selvforsvar på nært hold. Ninjastjerner er hovedsakelig for distraksjon. Det er det bedre med en leatherman jada vet du tøyser og sånt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvilke andre merker enn PRL lager ok rugbyskjorter? Lite fan av passformen deres, skulle gjerne funnet noe annet. Henri Lloyd og Tommy Hilfiger har ganske bra fit. Ellers som lengre oppe her, Gant også. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Har lyst på nye briller snart: Anglo American 406 Warby Parker Percey Ray Ban Clubmaster Når det kommer til solbriller, vurderer jeg Persol 2994 Endret 8. april 2013 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sjekk ut Oliver Peoples Riley R også. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 ikke det beste våpenet for selvforsvar på nært hold. Ninjastjerner er hovedsakelig for distraksjon. Det er det bedre med en leatherman jada vet du tøyser og sånt Dette er beste selvforsvaret Trur jeg skal skaffe meg sånn. Så ler tyvene seg ihjel og klarer ikke å stjele noen ting Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Noen tips til en grei lommebok? Ser etter en helt plain i brunt skinn, helst så billig som "mulig" uten at den er i helt elendig kvalitet. Om du ikke springer rundt med mynt og vil ha noe minimalistisk; De her. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sjekk ut Oliver Peoples Riley R også. Har de på meg nå. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Er ikke de du har nå litt vel like de andre du nevnte? (Mest de to øverste) Endret 8. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 må det være i butikk? bomull http://www.landsend.com/pp/mens-broadcloth-robe~180063_-1.html Helst.... flanell http://www.llbean.com/llb/shop/18603?feat=595-GN1&page=men-s-scotch-plaid-flannel-robe&attrValue_0=Black%20Watch%20Tartan Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 du glemte å skrive noe Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 du glemte å skrive noe Han skrev "Helst..." men inni sitatet ditt. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 du glemte å skrive noe Haha, er på mobilen. Skrev "helst" Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvor stor er froskjellen på classic fit og cusotm fit på skjorter fra PRL? Har bare en oxford skjorte fra USA i classic fit og den passer veldig bra. Lurer på om jeg må opp på medium i custom fit. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Er ikke de du har nå litt vel like de andre du nevnte? (Mest de to øverste) Er ikke helt lik form nei, Riley er mindre runde. Anglo American 406 er mer som O'Malley, men litt større, da O'Malley bare fåes i str 45 og det er litt for lite for meg. Tenkte på AA406 i denne fargen: Endret 8. april 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå