fkm Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Men så er sånn ca alt annet verre enn for noen år siden. Hvem bryr seg om at ingen kan noe som helst om klær så lenge det er hyggelig, right? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 6. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. april 2013 Ja, for de to er av natur motsetninger... 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg SIcario Skrevet 6. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. april 2013 Synes det blir tullete å si at ingen her kan noe som helst om klær. Dette er ikke noe SF, men i forhold til det nordmenn generelt kan om klær er nivået ganske bra her. Bare det at det faktisk finnes et forum som mer eller mindre er dedikert til klassisk herremote her i Norge synes jeg egentlig er ganske bra. 13 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Hva er poenget med å svare sånn? Det er mulig å si man ikke liker noe på en litt hyggeligere måte. Tror dette underforumet hadde hatt god en litt mer ålreit tone. Esj, missliker egentlig å si ifra om sånt. Jaja Poenget med å svare sånn? Hvordan skal jeg uttrykke meg da? "Jeg synes ikke de var så veldig fine men det er ditt valg<3". Poenget kommer frem, jeg kommer ikke med personangrep, jeg synes det var stygge skjorter. Er det uttrykket "mongostygge" du reagerer på? De kunne vært helt ok sett bort fra logoene. Den grønne kunne jeg gått med. Endret 6. april 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, det er det ikke. Hender det blir litt krasst (men mye, mye bedre enn det var for noen år siden), men ikke i nærheten av politikk. Ikke lyg. 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Vet noen hvor jeg kan få tak i en Gant morgenkåpe i Bergensområdet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Synes det blir tullete å si at ingen her kan noe som helst om klær. Har du sett i bildetråden i det siste? Ja, for de to er av natur motsetninger... Var det det jeg sa? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vet noen hvor jeg kan få tak i en Gant morgenkåpe i Bergensområdet? Skulle tro de hadde det på Gant butikken. Er rimelig sikker på at de har PRL badekåpe på Vincci, om det hjelper. Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 Var det det jeg sa? Nei, men det var det du impliserte. Når man som argument mot "det er hyggeligere her før enn nå" sier "ja men nå kan ingen noe som helst om klær, i motsetning til før", så impliserer det at det er et motsetningsforhold. 10 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nei, men det var det du impliserte. Når man som argument mot "det er hyggeligere her før enn nå" sier "ja men nå kan ingen noe som helst om klær, i motsetning til før", så impliserer det at det er et motsetningsforhold. Nei, på ingen måte. Det at kunnskapen er lavere har ingen sammenheng med at det er blitt hyggeligere. Det har jeg aldri sagt. Det jeg gjorde var å bekrefte det Anewz sa om at det eneste som er bedre nå enn før er at tonen er litt mindre krass. Dette forumet slutter aldri med å overraske i sin evne til å lese noe helt annen ut av enn post enn det som faktisk skrives. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Noen tips til en grei lommebok? Ser etter en helt plain i brunt skinn, helst så billig som "mulig" uten at den er i helt elendig kvalitet. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skulle tro de hadde det på Gant butikken. Er rimelig sikker på at de har PRL badekåpe på Vincci, om det hjelper. Ralph Lauren har vel rimelig god kvalitet på sine morgenkåper? Sjekket begge Gant butikkene (Byen og på Sotra), men ingen hadde desverre. Merkelig. Uansett, takk for svar! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Noen tips til en grei lommebok? Ser etter en helt plain i brunt skinn, helst så billig som "mulig" uten at den er i helt elendig kvalitet. Hva med Chester Mox? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har du sett i bildetråden i det siste? hva er galt i bildetråden da? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ralph Lauren har vel rimelig god kvalitet på sine morgenkåper? Sjekket begge Gant butikkene (Byen og på Sotra), men ingen hadde desverre. Merkelig. Uansett, takk for svar! må det være i butikk? bomull http://www.landsend.com/pp/mens-broadcloth-robe~180063_-1.html flanell http://www.llbean.com/llb/shop/18603?feat=595-GN1&page=men-s-scotch-plaid-flannel-robe&attrValue_0=Black%20Watch%20Tartan Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvilke andre merker enn PRL lager ok rugbyskjorter? Lite fan av passformen deres, skulle gjerne funnet noe annet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 kent wang har ikke peiling på kvaliteten, men poloskjortene får mye skryt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva med Chester Mox? Takktakk. Sjekket hjemmesiden og fant noe fint. Denne feks, men litt for dyr tror jeg. Vet du om det er rimeligere å bestille fra noe annet sted, eller om det finnes noe lignende til en bedre pris? Ble rana på vei hjem fra jobb i går kveld, dårlig stemning. Trøstekjøper ny lommebok :--D Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) ikke så veldig mye billigere men http://www.smythson....olour=30&limit= brooksbrothers har en som ser fin ut til greiere pris, men da kommer dyr frakt i tillegg da http://www.brooksbro...os=23&cgid=0479 hvordan ble du ranet? http://www.hartmann.com/Hartmann-Belting-Leather-Trifold-Wallet/dp/B009IRK63M?childAsin=B001LQNDR4&field_availability=-1&field_browse=5824979011&field_product_site_launch_date_utc=-1y&id=Hartmann+Belting+Leather+Trifold+Wallet&ie=UTF8&refinementHistory=subjectbin%2Ccolor_map%2Cprice%2Csize_name%2Cgeneric_text_1-bin%2Cgeneric_text_2-bin%2Cgeneric_text_3-bin%2Cgeneric_text_4-bin%2Cgeneric_text_5-bin%2Cgeneric_text_6-bin&searchNodeID=5824979011&searchPage=1&searchRank=salesrank&searchSize=12 edit - glemte å linke Endret 7. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Takktakk. Sjekket hjemmesiden og fant noe fint. Denne feks, men litt for dyr tror jeg. Vet du om det er rimeligere å bestille fra noe annet sted, eller om det finnes noe lignende til en bedre pris? Ble rana på vei hjem fra jobb i går kveld, dårlig stemning. Trøstekjøper ny lommebok :--D Jeg har den samme lommeboken, men ikke i shell cordovan. Kostet 90$ eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå