Vowels Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 hvordan ville MoV logoen sett ut? Den eksisterte for noen år siden da samtlige medlemmer her inne hadde lik avatar med noe dilldall på 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Gode gamle MoV-mafiaen. Var tider det. Var ikke det et våpenskjold av noe slag, om jeg husker riktig? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Gode gamle MoV-mafiaen™. Var tider det. Var ikke det et våpenskjold av noe slag, om jeg husker riktig? Det stemmer. 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Kan noen dra den fram? Ble nysgjerrig Endret 5. april 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Hva synes dere om disse fargene? Eller er alle greie som sommerskjorter. Endret 6. april 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Alle tre er greie som sommerskjorter, avhengig av fargekombinasjonen ellers. Størst fan av den grønne personlig. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Første og spesielt siste er mongostygge, hvem tenkte at rosa og turkis var en god match? 0/10 would not sex 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Første og spesielt siste er mongostygge, hvem tenkte at rosa og turkis var en god match? 0/10 would not sex Ingen som har sagt at han tenker å matche de to skjortene... Tror det ville blitt vanskelig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Se på fargen på logoen kontra fargen på skjorten, Drugis. Det var det han mente. Endret 6. april 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) liker skjorter med gingham mønster til sommeren, jeg sier yay. litt usiker på denn turkise Endret 6. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 hva tenker dere om linskjorter til sommeren? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hva er det som er så fryktelig stygt med den turkise? hva tenker dere om linskjorter til sommeren? Jeg syntes det er greit! Ganske luftig og digg. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 hva tenker dere om linskjorter til sommeren? Det er da helt supert. Jeg har et par stk som jeg bruker ofte om sommeren. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 supert, det ser ganske behagelig ut når det blir varmt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Første og spesielt siste er mongostygge, hvem tenkte at rosa og turkis var en god match? 0/10 would not sex Hva er poenget med å svare sånn? Det er mulig å si man ikke liker noe på en litt hyggeligere måte. Tror dette underforumet hadde hatt god en litt mer ålreit tone. Esj, missliker egentlig å si ifra om sånt. Jaja 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 enig det er til tider krassere tone her enn i politikkforumet 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, det er det ikke. Hender det blir litt krasst (men mye, mye bedre enn det var for noen år siden), men ikke i nærheten av politikk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, det er det ikke. Hender det blir litt krasst (men mye, mye bedre enn det var for noen år siden), men ikke i nærheten av politikk. Men så er sånn ca alt annet verre enn for noen år siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå