Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle hatt en MoV-logo jeg kunne trykka på russebuksa. :p

 

Er du seriøs?

 

Hva synes dere om denne fargen? Tenkte til jeans og mørk chinos (hverdag).

 

Fargen er drittstilig. Har den selv på en bomullsgenser fra PRL, utrolig stilig med mørke jeans. :)

Lenke til kommentar

Er det helt dust å gå i et bryllup med en navy blazer, grå bukser, hvit skjorte med spread collar og mørke lace ups?

 

Er invitert i et bryllup og har ingen dress. Har tenkt til å kjøpe en via Black Lapel når jeg skal til NYC i sommer, men bryllupet er før den tid.

Lenke til kommentar

Antagelig er det ikke noe problem. Det kommer jo litt an på hva slags krets du vanligvis henger i, men så fremt du ikke tilhører en superkonservativ familie / vennegjeng så tror jeg ingen kommer til å reagere noe særlig. Det er jo faktisk ganske mange nordmenn som tror at man har på seg dress bare man har på jakke og slips, så kunnskapsnivået om hva som er korrekt bekledning til forskjellige anledninger er ikke akkurat den beste.

Lenke til kommentar

Antagelig er det ikke noe problem. Det kommer jo litt an på hva slags krets du vanligvis henger i, men så fremt du ikke tilhører en superkonservativ familie / vennegjeng så tror jeg ingen kommer til å reagere noe særlig. Det er jo faktisk ganske mange nordmenn som tror at man har på seg dress bare man har på jakke og slips, så kunnskapsnivået om hva som er korrekt bekledning til forskjellige anledninger er ikke akkurat den beste.

Ja, for noen trenger man tilogmed ikke jakke før de kaller det for dress. Helt spesifikt hadde jeg en bekjent som var kjempefornøyd fordi han hadde kjøpt seg ny dress. Lurte på hvilken dress han hadde kjøpt og da kom det frem at han hadde kjøpt bukse og vest fra Moods. Jakken den brukte han nemlig aldri :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...