SIcario Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Synes den var fin, null stress til jeans. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har helt lik genser i lyseblå vet hvor gode de er å ha på seg. Skal sies at cable knit med crewneck er den gensertypen jeg liker best. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Noen som vet om de har cable knit crewneck fra PRL i Oslo noe sted? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Skulle hatt en MoV-logo jeg kunne trykka på russebuksa. Er du seriøs? Hva synes dere om denne fargen? Tenkte til jeans og mørk chinos (hverdag). Fargen er drittstilig. Har den selv på en bomullsgenser fra PRL, utrolig stilig med mørke jeans. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Noen som vet om de har cable knit crewneck fra PRL i Oslo noe sted? Mener å ha sett cable knits de fleste steder hvor de selger PRL i Oslo, og i hvert fall på S&S. De er imidlertid dritdyre, særlig de i kasjmir koster vel rundt 3000. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 De er latterlig dyre ja, men er jo på salg en gang eller to i året, men mest sannsynlig plukker dama opp et par når hun skal til NY til sommeren. Forutsatt at de sitter godt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) De har drøye priser i Norge ja, ligger på 4099,- på Rolfsen i Stavanger. Jeg betalte $100 + frakt for hver av mine to. Endret 4. april 2013 av Totenkopf Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Er det helt dust å gå i et bryllup med en navy blazer, grå bukser, hvit skjorte med spread collar og mørke lace ups? Er invitert i et bryllup og har ingen dress. Har tenkt til å kjøpe en via Black Lapel når jeg skal til NYC i sommer, men bryllupet er før den tid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det kommer an på hva som står på invitasjonen. Jeg var i et brylluip forrige osmmer hvor det nok fint kunne gått (utpreget sommerbryllup i hagen), men jevnt føler jeg det er no-no. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Antagelig er det ikke noe problem. Det kommer jo litt an på hva slags krets du vanligvis henger i, men så fremt du ikke tilhører en superkonservativ familie / vennegjeng så tror jeg ingen kommer til å reagere noe særlig. Det er jo faktisk ganske mange nordmenn som tror at man har på seg dress bare man har på jakke og slips, så kunnskapsnivået om hva som er korrekt bekledning til forskjellige anledninger er ikke akkurat den beste. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hva med å se på diverse chore coats? Takk for tipset, men fant dessverre ikke noe av interesse med det søket heller Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Antagelig er det ikke noe problem. Det kommer jo litt an på hva slags krets du vanligvis henger i, men så fremt du ikke tilhører en superkonservativ familie / vennegjeng så tror jeg ingen kommer til å reagere noe særlig. Det er jo faktisk ganske mange nordmenn som tror at man har på seg dress bare man har på jakke og slips, så kunnskapsnivået om hva som er korrekt bekledning til forskjellige anledninger er ikke akkurat den beste. Ja, for noen trenger man tilogmed ikke jakke før de kaller det for dress. Helt spesifikt hadde jeg en bekjent som var kjempefornøyd fordi han hadde kjøpt seg ny dress. Lurte på hvilken dress han hadde kjøpt og da kom det frem at han hadde kjøpt bukse og vest fra Moods. Jakken den brukte han nemlig aldri Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Den var sikkert fresh! ... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ikke le av moods, de har mye pent også. Det er ikke mange andre enn designerne selv og skrullinger som går med det sykeste de lager. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 De har jo noen greie ting, men til en overpris når det kommer til kvalitet. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kikket kjapt gjennom nettbutikken deres nå. Bortsett fra et par v-halser med en relativt diskret logo var det ikke mye jeg kunne gått i. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 de genserne er 50% polyester Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg sa ikke at jeg ville gått med dem, bare at jeg kunne. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som har noen tips on noen gode chinos? J Crew sine har for langt front rise, mens RL chinos er for brede. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) har gitt de mye skryt id et siste, men jack donnelys er gode burde gå for slim fit versjonen Endret 5. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå