Roberto Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kvifor har denne joggeskomota kommet inn igjen? 5834945[/snapback] Joggeskomote er jo helt greit da! Værste er joggeBUKSEmote som er kommet. *grøss* 5834986[/snapback] Alt som innebærer jogge er fy. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Finner ingentingen jeg, Sneakerholic... Helst norsk side Edit: litt vrang. Endret 29. mars 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sneakerholic og HKoN: i vidden og /eller lengden? 5834996[/snapback] Hovedsakelig i bredden, så hvis de er for smale for deg er det bare å gå de inn. Hvis de er for korte ville jeg kanskje ha bytta til et større par. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Joggesko som i fritidssko er greit, men joggesko som de AnAnAs viste bør hovedsaklig brukes til jogging (evt. hvis du skal gå mye) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Synes joggesko som Adidas Superstar, Adidas Stan Smith, Puma Futurecat og andre sneakers er kule. Bruker ikke mine Nike Shox til annet en trening, synes det ser passe rart ut når folk kommer i asics joggesko med luftdemping, sånn gelgreier og hele pakken til vanlige klær. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sort bukse, brune sko i semsket skinn og brun jakke (så godt som samme farge som skoene), grei eller forferdelig kombinasjon? 5830324[/snapback] Skjorte under? 5834348[/snapback] Jepp, av sort type. Genser også for den saks skyld, men den vil man ikke se med jakken igjen. Jeg tok på meg det planlagte antrekket i dag, siden jeg ikke fikk noen negative kommentarer, satser jeg på at det gikk greit. Nå er vel kanskje ikke elevene på skolen min de som er mest opptatt av klær. Forrige uke fikk jeg faktisk beskjed om at jeg gikk kledd slik en annen kunne funnet på å gå på ball (er det meg eller de det er noe gale med da?). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Vil bare si at brunt og svart sjeldent er fint, men det kan jo gå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 I morgen skal jeg kjøpe meg en ny levisbukse Hurra! Og se om jeg finner meg nye sko og noen nye topper/jakke. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) hei, jeg lurer på en ting, hvilken av disse to klokkene er finest? Har dere noen andre forsalg til en stilig klokke (pris spiller liten rolle)? Trenger virkelig en ny klokke nå. Endret 30. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg synes den brune var kulest. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har endelig fått tak i et par lesebriller, slengte ut bilder av de i RPP også, men det skader vel ikke å dobbeltposte? Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 5839042[/snapback] Hva er prisen på den a? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) warpig: Hvor liten rolle må den være for å være liten? Lysten på Cartier Santos 100 holder seg hos meg, men siden jeg ikke bruker klokke sliter jeg litt med å forsvare det. LarsP: De var nesten på grensen til litt pene, selv om DG-logoen ble litt i overkant prangende for min smak (knapt slikt man legger merke til i bruk?). Edit: Sjekket RPP nå, de ser jo knallbra ut, alle tegn til irritasjon over flashy logo er herved fjernet. Endret 30. mars 2006 av thomasr Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hva er prisen på den a? Trykk her du. Om, det er den prisen som den blir markedsført under i Norge vet jeg ikke (jeg vet ikke om den blir markedsført her i det hele tatt), da jeg ikke har sett den i en butikk. Den andre koster ca 2.200 (ikke black versjon) på utro i oslo, du finner den sikkert billigere. Endret 30. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) warpig: Hvor liten rolle må den være for å være liten? Lysten på Cartier Santos 100 holder seg hos meg, men siden jeg ikke bruker klokke sliter jeg litt med å forsvare det. 5839180[/snapback] Bare prisen holder seg under 20.000 så har jeg råd, om jeg vil bruke så mye på en klokke er en annen sak, og det tar jeg jeg stilling til når jeg finner en jeg liker. Den falt ikke helt i smak, liker litt mer minemalistisk design. Endret 30. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Guess underground synes jeg er litt fet... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Prisen på den avhenger veldig av materialvalget – imidlertid tipper den fort over på feil side av 20 med mindre du har veldig flaks, selv i stål. Men, om du uansett ikke liker den blir det ikke særlig aktuelt. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Prisen på den avhenger veldig av materialvalget – imidlertid tipper den fort over på feil side av 20 med mindre du har veldig flaks, selv i stål. Men, om du uansett ikke liker den blir det ikke særlig aktuelt. 5839261[/snapback] hehe, okey, men jeg hadde ikke tenkt til å bruke mer enn det på en hverdagsklokke. Guess underground minte meg litt om Robinson Cruso, og jeg er litt usikker på om jeg liker den eller ei, men jeg skal tenke på den. Hvor kan man eventuelt få kjøpt noe slikt? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Min indre nerd har litt sans for de Philippe Starck-designede Fossil-modellene, ikke noe man kan basere seg på å gå med hver dag, men et friskt pust. Prisene er mildt sagt overkommelige, så særheten kan reduseres ved å kjøpe et lite farve- og modellutvalg. Du får de på fossil.com, priser fra $95-150, pluss porto og annet skrammel. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Den synes jeg faktisk var lekker, og med dagens priser vil vel 95-150 tilsvare ca. 600-1000kr. Og, som du selv sa så er ikke det akkuratt avskrekkende, men den er kanskje litt sær som en hverdagsklokke. Hadde kanskje vært noe å kjøpt en slik en, pluss en annen litt stilig klokke. Endret 30. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå