Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

MyHabit har ikke inkludert avgifter.

Asos har heller ikke inkludert avgifter (Vet ikke hvordan det er nå, men det var ikke sånn ifjor).

Usikker på Gilt. Park&Bond, som det forrige navnet de hadde, hadde i hvert fall ikke inkl. avgifter.

Eller så kan du sjekke hjemmesidene deres eller sende dem en e-mail.

Takk skal du ha!

Ihvertfall, hvor kjøper dere PRL skjortene? Ser her hos Vincci at de kun har rutede. Vil ha plain, fra norsk side. Takk!

Endret av Jørgen
Salg er ikke tillatt på forumet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lami: Hans H. har også noen PRL-skjorter, ville sjekket innom der.

Luxire slår til om dagen, la inn ordre på 6 skjorter (fornyer hverdagsskjortene mine...) 30. mars kl 00:10. Får bekreftelse på at de er sendt (eller hvertfall skal sendes snart) 3. april 06:39.

Allikevel litt forstyrrende når FedEx oppgir at forventet leveringstid er 4/08/13 (ja, august!). :laugh:

Satser på at de er her om en 3-4 dager, så totalt 5 dager, kanskje opp i mot en 7-8 dager (hvis pakken kommer over helgen) er absolutt kurant.

SKal riktignok sies at jeg aldri har fått beskjed om at skjortene er klare såpass kort tid etter ordren ble lagt inn i systemet deres.

Lenke til kommentar

Da er det lite som er verdt prisen her i Norge... Jeg er ikke nødnvendigvis uenig, men jeg kommer ikke på noe som har bedre kvalitet/pris-forhold atm.

I butikk så tror jeg ikke det er så mye som er bedre enn PRL sine skjorter mtp. pris/kvalitet.

Men hvis man går MTM, så er Luxire klart bedre og til en pris på ca 400 kr pr. skjorte. (med frakt) De fleste oxfordstoffene til Luxire er mellom 60 og 70$. (er kun to skjorter som er dyrere enn dette, til hhv. 80 og 90$)

For å ikke nevne at man kan legge inn mål selv noe som er praktisk, med mindre man passer greit/bra i OTR-skjortene til PRL.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Da er det lite som er verdt prisen her i Norge... Jeg er ikke nødnvendigvis uenig, men jeg kommer ikke på noe som har bedre kvalitet/pris-forhold atm.

Det er så mye bedre å handle på nett i forhold til å handle i norske butikker. Hvorfor gjør ikke alle det?

Lenke til kommentar

Hvordan er kvaliteten på en Luxire til 400 kontra en PRL til 900?

Vel, uten at jeg har særlig peiling på hvordan skjorter er laget vil jeg si at kvaliteten er minst like god, om ikke bedre. Større og bedre knapper er hvertfall noe jeg la merke til med en gang jeg brukte en Luxire-skjorte vs. en PRL-skjorte. De er litt småkjip å kneppe i starten, men nå synes jeg ikke det er noe problem.

Kvalitet over tid vet jeg ikke helt, har ikke hatt de lenge nok til å vurdere det på en god måte. Ellers er det bare å sjekke ut Luxire-tråden på SF for informasjon om mål, ulike stoffer osv. Stoffprøver ("swatches") kan bestilles for 1$ pr. prøve.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hvor lenge en skjorte varer vil jeg si varierer fra person til person. For eksempel vil enkelte slite en skjorte særlig i armhulene, mens andre ikke gjør det i like stor grad. Samtidig vil jeg påpeke at kvalitet ikke nødvendigvis har sammenheng med holdbarhet. Altså en skjorte med syntetiske innlegg vil holde bedre og vare lenger, men den er ikke dermed av bedre kvalitet. :)

hvor mange vask da?

for å omformulere spørsmålet

(og selvsagt vil hvor mange grader en vasker på være en sterkt medvirkende faktor)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...