Lami Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) MyHabit har ikke inkludert avgifter. Asos har heller ikke inkludert avgifter (Vet ikke hvordan det er nå, men det var ikke sånn ifjor). Usikker på Gilt. Park&Bond, som det forrige navnet de hadde, hadde i hvert fall ikke inkl. avgifter. Eller så kan du sjekke hjemmesidene deres eller sende dem en e-mail. Takk skal du ha! Ihvertfall, hvor kjøper dere PRL skjortene? Ser her hos Vincci at de kun har rutede. Vil ha plain, fra norsk side. Takk! Endret 2. april 2013 av Jørgen Salg er ikke tillatt på forumet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Lami: Hans H. har også noen PRL-skjorter, ville sjekket innom der. Luxire slår til om dagen, la inn ordre på 6 skjorter (fornyer hverdagsskjortene mine...) 30. mars kl 00:10. Får bekreftelse på at de er sendt (eller hvertfall skal sendes snart) 3. april 06:39. Allikevel litt forstyrrende når FedEx oppgir at forventet leveringstid er 4/08/13 (ja, august!). Satser på at de er her om en 3-4 dager, så totalt 5 dager, kanskje opp i mot en 7-8 dager (hvis pakken kommer over helgen) er absolutt kurant. SKal riktignok sies at jeg aldri har fått beskjed om at skjortene er klare såpass kort tid etter ordren ble lagt inn i systemet deres. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg syns du burde putte skjorten i tightsene buksene og kjøpe en jakke som ikke er kortere enn genseren din. Hehe. Muligens litt for kort ja. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Allikevel litt forstyrrende når FedEx oppgir at forventet leveringstid er 4/08/13 (ja, august!). Eeeeeller 8.april...... 8 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Eeeeeller 8.april...... [/size] Doh! Selvfølgelig. Raskt er det hvertfall... Endret 3. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Takk skal du ha! Ihvertfall, hvor kjøper dere PRL skjortene? Ser her hos Vincci at de kun har rutede. Vil ha plain, fra norsk side. Takk! synes ikke PRL skjorter er verdt de 900 de koster i Norge 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Da er det lite som er verdt prisen her i Norge... Jeg er ikke nødnvendigvis uenig, men jeg kommer ikke på noe som har bedre kvalitet/pris-forhold atm. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 liker å handle på nettet 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Da er det lite som er verdt prisen her i Norge... Jeg er ikke nødnvendigvis uenig, men jeg kommer ikke på noe som har bedre kvalitet/pris-forhold atm. I butikk så tror jeg ikke det er så mye som er bedre enn PRL sine skjorter mtp. pris/kvalitet. Men hvis man går MTM, så er Luxire klart bedre og til en pris på ca 400 kr pr. skjorte. (med frakt) De fleste oxfordstoffene til Luxire er mellom 60 og 70$. (er kun to skjorter som er dyrere enn dette, til hhv. 80 og 90$) For å ikke nevne at man kan legge inn mål selv noe som er praktisk, med mindre man passer greit/bra i OTR-skjortene til PRL. Endret 3. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvordan er kvaliteten på en Luxire til 400 kontra en PRL til 900? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Da er det lite som er verdt prisen her i Norge... Jeg er ikke nødnvendigvis uenig, men jeg kommer ikke på noe som har bedre kvalitet/pris-forhold atm. Det er så mye bedre å handle på nett i forhold til å handle i norske butikker. Hvorfor gjør ikke alle det? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hvordan er kvaliteten på en Luxire til 400 kontra en PRL til 900? Vel, uten at jeg har særlig peiling på hvordan skjorter er laget vil jeg si at kvaliteten er minst like god, om ikke bedre. Større og bedre knapper er hvertfall noe jeg la merke til med en gang jeg brukte en Luxire-skjorte vs. en PRL-skjorte. De er litt småkjip å kneppe i starten, men nå synes jeg ikke det er noe problem. Kvalitet over tid vet jeg ikke helt, har ikke hatt de lenge nok til å vurdere det på en god måte. Ellers er det bare å sjekke ut Luxire-tråden på SF for informasjon om mål, ulike stoffer osv. Stoffprøver ("swatches") kan bestilles for 1$ pr. prøve. Endret 3. april 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hvor lenge skal en skjorte vare for å regnes som god kvalitet? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kommer helt an på hvor ofte du vasker den. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hvor mange vask da? for å omformulere spørsmålet Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hvor lenge en skjorte varer vil jeg si varierer fra person til person. For eksempel vil enkelte slite en skjorte særlig i armhulene, mens andre ikke gjør det i like stor grad. Samtidig vil jeg påpeke at kvalitet ikke nødvendigvis har sammenheng med holdbarhet. Altså en skjorte med syntetiske innlegg vil holde bedre og vare lenger, men den er ikke dermed av bedre kvalitet. hvor mange vask da? for å omformulere spørsmålet (og selvsagt vil hvor mange grader en vasker på være en sterkt medvirkende faktor) Endret 3. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 ok, skjønenr at det blir litt vanskelig å svare på. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Samtidig burde man jo kunne komme med et omtrentlig svar. Hva er det lengste dere har hatt en skjorte? Som dere fortsatt anser å være i fin og brukbar stand, selvsagt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende jakke til en overkommelig pris? Fant du noe? De jeg var i ferd med å kjøpe på eBay forsvant over natten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dessverre, jeg hadde tenkt til å kjøpe den fra Hickorees, men de har kun XL igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå