TheNarsissist Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er det egne concealere for menn? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Da tror jeg isåfall du må bestille over nett, eller bare høre med noen som jobber i utvalgt butikk. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er det egne concealere for menn? Hvordan skulle den være annerledes? Concealer med mannelukt? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Noe av sminken er faktisk forskjellig. Ettersom sminke er tilpasset hudtype, hudfarge etc. Forøvrig, så skal du ha vanskeligheter for å finne sminke som er parfymert. Siden det fremkaller eksem for eks. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Er det noen MENN her som bruker sminke? Vurderer seriøst å dekke over de mørke ringene under øynene mine. Uansett hvor mye jeg sover og hvor mye vann jeg drikker går de ikke vekk. Alle i familien har det. No homo: Med mindre du er kvitt som et lik i trynet så ta litt brunkrem og pass på at det blir gjevnt og ikke blir sånn svær tydelig skille mot naturlige hudfargen. Endret 1. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) synes brunkrem blir litt for femi, sikkert noen som er uenig, men men, Endret 1. april 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Noen ideer til vårjakke? hadde egentlig tenkt på en liddesdale, men føler det har blitt så "keeg" å ha quilted. Har sett litt på denne http://www.barbour.com/mens/jackets-and-coats/cotton/mens-heritage/rook-jacket Men vet ikke helt om jeg liker helt at det er en slags blazerform på den. Jakka bør helst være bomull, men er åpen for alle slags typer. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg likte den. Jeg har sett en del som går med blazer-boblejakker, noen dem bruker t.o.m. PS til jakkene. Hva med waxed jackets? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) hva med en sånn http://www.alphaindu...-Field-Coat.asp i khaki eller navy ? denne liker jeg http://www.orvis.com/store/product.aspx?pf_id=9G84&dir_id=885&group_id=15994&cat_id=15997&subcat_id=11296 Endret 1. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 synes brunkrem blir litt for femi, sikkert noen som er uenig, men men, Han skal jo ikke gå med brunkrem resten av livet heller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) nei, og hva er poenget ditt? Endret 1. april 2013 av Bork Laser 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Poenget mitt er at brunkrem ikke er femi med mindre du bruker det hver dag. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Poenget mitt er at brunkrem ikke er femi med mindre du bruker det hver dag. Jo. Noen ideer til vårjakke? hadde egentlig tenkt på en liddesdale, men føler det har blitt så "keeg" å ha quilted. Har sett litt på denne http://www.barbour.c...age/rook-jacket Men vet ikke helt om jeg liker helt at det er en slags blazerform på den. Jakka bør helst være bomull, men er åpen for alle slags typer. Jeg har en slik en, bare i grønn. Synes den er enkel og grei, lett å slenge over skulderen om det blir varmt. Kanskje ikke den minst gubbete bomullsjakken, men. Endret 1. april 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 ser ærlig talt ikke problemet med å bruke sminke mot det problemet. synes brunkrem blir litt for femi, sikkert noen som er uenig, men men, .. -- Hvem av disse hadde moms & toll (og frakt..?) inkludert i prisen? ASOS, Luisaviaroma, Dress for less, Myhabit eller Gilt. Tror ASOS hadde bare gratis frakt, Luis hadde det inkludert tror jeg men usikker på de andre. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) MyHabit har ikke inkludert avgifter. Asos har heller ikke inkludert avgifter (Vet ikke hvordan det er nå, men det var ikke sånn ifjor). Usikker på Gilt. Park&Bond, som det forrige navnet de hadde, hadde i hvert fall ikke inkl. avgifter. Eller så kan du sjekke hjemmesidene deres eller sende dem en e-mail. Endret 1. april 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Har egentlig mest lyst på en waxed, men litt usikker på om jeg har budsjett til det før våren. Likte godt den alpha m-65 jakken, er det autentisk til de gamle militærjakkene? For da bør jo kvaliteten være god! Edit: Den ganten var fin den, men blir nok hakket for gubbete for meg. Endret 1. april 2013 av SuperTrym Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 .. -- Hvem av disse hadde moms & toll (og frakt..?) inkludert i prisen? ASOS, Luisaviaroma, Dress for less, Myhabit eller Gilt. Tror ASOS hadde bare gratis frakt, Luis hadde det inkludert tror jeg men usikker på de andre. om han har etstort problem med det, er det da greit med concealer. Brunkrem blir litt guido i mine øyne Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har egentlig mest lyst på en waxed, men litt usikker på om jeg har budsjett til det før våren. Likte godt den alpha m-65 jakken, er det autentisk til de gamle militærjakkene? For da bør jo kvaliteten være god! Edit: Den ganten var fin den, men blir nok hakket for gubbete for meg. vet ikke, noen i kommentarfeltene sier den er lagd i kina. du kan jo prøve å finne en gammel en, det er jo kult Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Merk også at de er veldig store, slik at man må gå mange størrelser ned for å kjøpe den størrelsen man vanligvis bruker. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Vet noen om en fysisk butikk i bærum som selger seilersko? Helst ikke veldig dyre ( helst under 1000) og eksempler på noen stilige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå