Phelge Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Countryattire eller barbourbymail. Det er vel egentlig samme folkene som driver, under to forskjellige navn. Barbour by mail er deres avdeling som er lisensiert som Barbours offisielle nettbutikk - eller noe sånt. Forresten: http://minmote.no/index.php/2013/03/jarle-bernhoft-om-konas-stil-jeg-klarer-aldri-a-sla-lisa/ Det er jo ikke noe nytt at minMote-Sonia er lettere retardert, men virkelig. Dressen til LidoLido sitter bra?? Og hvordan kan hun IKKE kommentere hvor latterlig dårlig Jarle Bernhoft sin dress sitter? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Det verste med Bernhoft var egentlig ikke passormen på dressen, men den gyselige kombinasjonen av hvitt og sort. Forøvrig skuffet over Jan Ove Ottesen, han pleier jo stort sett å se helt grei ut. Synes forøvrig alle vi her inne burde gå sammen om å spandere en konsultasjon hos optiker på MinMote-Sonia. Det trengs nok. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 For en gjeng skinkeryttere. Få buksa ned på knea og no skikkelige sneakers i 10k klassen. Gjerne no chainz også Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 >no skikkelige sneakers i 10k klassen >du poster Fendi "sneakers" Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Skinkerytter? Om man går med buksa på knærne så er man vel intet mindre enn en skinkerytter? Om ikke, så i hvert fall at man har intensjoner om å bli det. Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Kan en skredder utvide en dressjakke i siden? Endret 31. mars 2013 av VNZ Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Skulle ønske folk kunne slutte å si skinkerytter, jeg. Maken til idiotisk uttrykk skal du lete lenge etter, og jeg innbiller meg at alle som bruker det er idioter. 9 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 ^This. Har funnet ut at det er en østland-ting. Det og jødevitser/jødehets i form av "jævla jøde" "din jøde" o.l om alt. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Kan ikke fordra det. Folk kan faen meg slutte å bruke skjellsord som baserer seg på legning, hudfarge og annet folk ikke kan noe for. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det er spesielt tpåelig siden sagging signaliserer at man vil bli tatt bakfra, og følgelig ikke er skinkerytter, men heller "hest". Diverse 14tizzer synes tydeligvis det er tøft å leke fengselsbitch, der "tradisjonen" stammer fra. Det er jo egentlig bra at det er rom blant ungdommen for å være så åpen om legning, da... 6 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Takk, Isbjørnen Knut. Jeg har sett dokumentaren tidligere, og er for øvrig helt enig (den er verdt å få med seg). Jeg har sett på jakken du linket til før, og hvis det er det beste alternativet så går jeg nok for den, hvis ikke ser det vel ut til at man må på ebay for å finne noe billigere. Jeg var på eBay for å sjekke, fant litt diverse. Er omtrent akkurat det jeg var ute etter da jeg lette etter sommerjakke. Kjøper nok en derfra. Antar at jeg tar den til en sydame for å få sydd den litt inn, de ser voldsomt vide ut, til tross for at det sikkert er poenget. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Kan ikke fordra det. Folk kan faen meg slutte å bruke skjellsord som baserer seg på legning, hudfarge og annet folk ikke kan noe for. Jeg kan heller ikke fordra folk som får mensenutbrudd når noen tuller ved å si "niggah" eller lignende til hverandre. - Ihvertfall, noen som har svar på innlegget mitt på forrige side? Endret 1. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg kan ikke fordra folk 8 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er det noen MENN her som bruker sminke? Vurderer seriøst å dekke over de mørke ringene under øynene mine. Uansett hvor mye jeg sover og hvor mye vann jeg drikker går de ikke vekk. Alle i familien har det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 2edgy4me Er det noen MENN her som bruker sminke? Vurderer seriøst å dekke over de mørke ringene under øynene mine. Uansett hvor mye jeg sover og hvor mye vann jeg drikker går de ikke vekk. Alle i familien har det. det er helt ok å gjøre. concealer tror jeg det heter. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 sminke synes jeg er å ta det et hakk for langt. http://www.kk.no/887784/derfor-faar-du-morke-ringer-under-oynene Har noen lest bøkene til Churchill forresten? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 ser ærlig talt ikke problemet med å bruke sminke mot det problemet. du kan prøve noe sånt som dette http://www.feelunique.com/p/Bulldog-Natural-Grooming-Original-Eye-Roll-On-15ml men jeg er skeptisk til om det funker. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har ikke troen på disse roll on greiene jeg heller. Hva slags sminke bør jeg evt bruke. Har ikke peiling. Jenter? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er skeptisk til hele greia, men viss du absolutt vil prøve, vil hvertfall jeg anbefale å ta minst mulig på. Prøv en eller annen lett sak, concealer kanskje? Ellers kan du vel spørre søster/mor/venninne om hjelp? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har ikke troen på disse roll on greiene jeg heller. Hva slags sminke bør jeg evt bruke. Har ikke peiling. Jenter? Nei. Bare, nei. Om du absolutt skal gjøre det. Så burde du kjøpe concealer, som nevnt over. Styr unna de flytende, og ta på minst mulig. Trenger bare pittelitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå